Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 32 van 32 worden weergegeven.

Discussie: Sully (Blu-ray)

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    Andere sites zeggen dat NL ondertitels alleen op de Nederlandse en Franse editie zitten. Welke enkel DD plus track hebben.
    Rewind is al jaren een gerennomeerde site die ook gevoed wordt door leden die daar al vele betrouwbare info aanleveren. Het is niet vaak dat ze ernaast zitten. Maar anders bestel je toch gewoon een Aussie of Scandinavische versie? Indien de specs niet goed zijn raak je em vast wel kwijt. Of anders wen je aan de Engelse subs.

  2. #27

    Standaard

    Bedankt voor de info. Denk dat ik de gok maar waag. Waarschijnlijk de Scandinavische.

  3. #28

    Standaard

    Helaas, deze Deense webshop meldt expliciet dat er geen NL ondertitels aanwezig zijn. https://www.imusic.dk/blu-ray/734011...n-blu-ray-disc

  4. #29

    Standaard

    Ik blijf Eastwood een hele fijne regisseur vinden. Bijzonder om in deze film meer de focus te leggen op de nasleep dan de heroïsche korte vlucht. Goed gekozen wat mij betreft. En laten we eerlijk zijn, wat is Tom Hanks weer goed zeg.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #30

    Standaard

    Hallo iedereen,
    Ik vond deze discussie n.a.v. wat speurwerk omdat gisteren op een tweedehandswebsite in België iemand een U.K. blu ray van Sully heeft te koop aangeboden omdat deze, ondanks wat vermeld is op de hoes, GEEN Atmos geluidsspoor bevat. Er zijn wel subs in het Nederlands, verneem ik verder.
    Beste groeten,
    Cis2

  6. #31

    Standaard

    Naar deze film was ik wel heel benieuwd.
    Ik kende de historie van deze crash, had de documentaire erover gezien in 'Aircrash Investigation' een puik programma op National Geographic over vliegtuigrampen.
    Maar de film is dus wel zeer goed wat de feiten betreft, en ook is alles prima in beeld gebracht.
    Wat ik niet wist, het eigenlijke verhaal uit de film, is dat men piloot 'Sully', die tenslotte 155 passagiers het leven had gered, de schuld wou geven van de vernieling van het vliegtuig door op het water te landen.
    Door allerlei simulaties toont men dat hij perfect had kunnen landen op de luchthaven.
    Men had echter niet de menselijk factor toegevoegd aan de computersimulaties, en daar had Sully een punt, waardoor zijn beslissing uiteindelijk de enige juiste was.
    Puik werkje van regisseur Eastwood en een perfecte hoofdrol voor Tom Hanks !!
    Heb genoten van deze prent, warm aanbevolen !!

  7. #32

    Standaard

    Deze film gisteren gekeken. Enorm van genoten. Film in Nederland gekocht en hij heeft gewoon een Atmos Soundtrack. Nou ja, gewoon. Enorm genoten van deze film, zeker op het vlak van geluid.
    Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterking: Denon AVC-X8500H - Nord Acoustics triple mono NC500 - ABNB 3x NC252 | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •