De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Fantastic Beasts (And Where To Find Them) + vervolgen blu-ray's

    Volgens mij is de animo groot voor een eigen topic ; het maakt het zoeken ook makkelijker.

    Hieronder nog de Nederlandse releases:

    Reguliere blu-ray


    3D blu-ray


    Blu-ray inclusief collector's cards


    4K UHD blu-ray versie

  2. #2

    Standaard

    Er is ook nog de deluxe uitvoering met toverstaf.

    Gisteren gezien bij Fnac en vandaag bij MM Antwerpen.

  3. #3

    Standaard

    Wat is het verschil tussen de uitgave van Bol.com en de uitgave van MediaMarkt.nl:

    https://www.bol.com/nl/p/fantastic-b...pe=typedsearch
    http://www.mediamarkt.nl/nl/product/...y-1495255.html

    Puur de kaartjes en de hoes dus?

  4. #4

    Standaard

    Jup, de kaarten zijn best wel groot en zitten in een mooie enveloppe in de vorm van newts case.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Jup, de kaarten zijn best wel groot en zitten in een mooie enveloppe in de vorm van newts case.
    Ok bedankt. Lijkt mij erg raar om dan € 3,- meer te betalen voor de uitgave waar de kaarten niet bijzitten maar wel dezelfde film, maar dat is mijn mening erover. Daarbij, zie de meerwaarde van de kaarten niet dus zou het puur voor de € 3,- minder doen.

  6. #6

    Standaard

    Ieder zo zn ding, maar ik vond het echt een schijtfilm. Heb em dan ook uitgezet. En dat terwijl ik HP echt leuke films vind. Deze kon me maar niet boeien. Geen interessanr verhaal en veel te veel CGI. Jammer!

  7. #7

    Standaard

    Vandaag de Engelse UHD disc binnen gekregen en zoals gewoonlijk een slipcover erbij.....dat is waarom ik Warner altijd in de UK bestel

    IMG_0059.jpg
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #8

    Standaard

    Vandaag is deze film dagdeal bij ECI!
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •