De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Girl on the Train (Blu-ray)

    The Girl on the Train (Blu-ray)

    In The Girl on the Train is Rachel getuige van een gebeurtenis die niet alleen het leven op de kop zet van de personen in kwestie, maar ook van haar zelf.

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 24-08-2018 om 14:40

  2. #2

    Standaard

    Goede cast, die het ook goed doen in deze film.
    Maar de ganse film kon me niet bekoren, het verhaal niet en ook de opzet van de film niet.
    De flash-backs waren storen en voor de rest was het maar een saaie bedoening.
    Ik kan gerust spreken van een miskoop...

  3. #3

    Standaard

    Door alle, deels negatieve recensies, had ik lage verwachtingen van deze film. Die zijn niet uitgekomen. Ik heb de film van begin tot eind geboeid gekeken. Ik kende het boek en wist dus hoe het verhaal zich zou ontwikkelen. Dat er een zekere diepgang ontbreekt, zal ik niet ontkennen, maar het is niet echt eenvoudig om 400 pagina's in 1 uur en drie kwartier te proppen. Emily Blunt speelt weer voortreffelijk, al lijkt ze qua uiterlijk niet echt op het personage Rachel uit het boek. De film volgt in grote lijnen, soms zelfs letterlijk, het boek. Ook in het boek staan tal van flashbacks, al zijn die daar duidelijk aangegeven. Ik kan begrijpen dat dit in de film soms wat moeilijk te volgen is. Wat mij echter het meest verbaasd heeft is dat het verhaal zich nu opeens in de VS afspeelt, terwijl in het boek Engeland de plaats van handeling is. Een vreemde keuze, die een hoop sfeer wegneemt. Desondanks is deze film een goede weergave van de gebeurtenissen in het boek. Ja, het boek is beter, maar de film is lang niet zo slecht als men wil doen geloven.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •