De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pete's Dragon/Peter en de Draak (DVD)

    Pete's Dragon/Peter en de Draak (DVD)

    De vriendschap tussen een jongen en zijn draak in een nieuw jasje.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    De blu-ray's zijn op zeker bij Disney ?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  3. #3

    Standaard

    Ik denk dat de DVD beter verkoopt dan de blu-ray, dus vreemd is het niet.
    Wij op het forum zijn nu eenmaal vreemde eenden in de bijt .

  4. #4

    Standaard

    Kunnen de mensen achter DVD.NL niet gewoon een mail sturen dat ze een Bluray toegestuurd krijgen ?
    Nog beter is een pakketje met 3D/2D & DVD.

    Zou toch jammer zijn dat grote titels als Rogue One & Vaiana alleen maar een DVD bespreking krijgen ?!

    De reden dat ik er weer over begin is om het feit dat er van Disney gewoon veel uitkomt op jaarbasis.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-03-2017 om 10:51

  5. #5

    Standaard

    Misschien de naam van de site veranderen naar blu-ray.nl ...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Misschien de naam van de site veranderen naar blu-ray.nl ...
    De naam van deze site is denk het probleem.Stel dat Disney straks over gaat naar 4K dan zou je het hier nog steeds met DVD moeten doen
    Of er het is gewoon een vervelend gast die het verzend.

  7. #7

    Standaard

    Toevallig net bij Amazon UK de blu-ray box van het origineel en de remake besteld voor £ 15,11 (excl verzending).

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Kunnen de mensen achter DVD.NL niet gewoon een mail sturen dat ze een Bluray toegestuurd krijgen ?
    Nog beter is een pakketje met 3D/2D & DVD.

    Zou toch jammer zijn dat grote titels als Rogue One & Vaiana alleen maar een DVD bespreking krijgen ?!



    De reden dat ik er weer over begin is om het feit dat er van Disney gewoon veel uitkomt op jaarbasis.
    Wij vragen altijd standaard een Blu-ray aan, behalve als een recensent heel specifiek om een titel vraagt en hij geen Blu-ray kan recenseren.
    Vaak krijgen we ook een Blu-ray, maar dus iet altijd. Heeft dan vaak ook met nieuwe mensen bij de maatschappij/het persbureau te maken.
    Die weten niet altijd alles. Het verloop is daar heel groot en het gaat vaak om stagiaires.
    3D stelt bijna niemand beschikbaar (net als UHD). Men vindt het over het algemeen genoeg dat de film gerecenseerd wordt, qua techniek heeft men nauwelijks interesse.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Wij vragen altijd standaard een Blu-ray aan, behalve als een recensent heel specifiek om een titel vraagt en hij geen Blu-ray kan recenseren.
    Vaak krijgen we ook een Blu-ray, maar dus iet altijd. Heeft dan vaak ook met nieuwe mensen bij de maatschappij/het persbureau te maken.
    Die weten niet altijd alles. Het verloop is daar heel groot en het gaat vaak om stagiaires.
    3D stelt bijna niemand beschikbaar (net als UHD). Men vindt het over het algemeen genoeg dat de film gerecenseerd wordt, qua techniek heeft men nauwelijks interesse.
    Jammer dat het zo gaat.

    Ik heb om me heen genoeg mensen die van film houden maar de meesten geven weinig tot niets om beeldkwaliteit/geluid.Precies die lui vinden mij dan ook een mafkees dat ik Blu-ray's koop.Ze raden mij een dienst aan die begint met de N

  10. #10

    Standaard

    Gisteren gezien op Blu-ray.

    Een must-have voor iedere Disney liefhebber.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •