Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 41 van 41 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Geen probleem hoor, ben al blij dat je reageert

    EDIT: 14,99 bij MM Arnhem, zelfde als bij bol.com
    € 14,99 voor de keepcase en € 16,99 voor de steelbook bij MM Zwolle.

  2. #27

    Standaard

    Prachtige film! Mooi gefilmd!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #28

    Standaard

    Good om te weten van die 5.1
    ik had de steelbook in mn hand en snel weer terug gelegd.

  4. #29

    Standaard

    Ja, is een DTS-HD Master Audio 5.1 track. Zopas gecheckt in WinDVD.

  5. #30

    Standaard

    zou er in de benelux ook nog een 4K versie uit komen ? want die van de UK zou geen nl ondertitles hebben

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Broncky Bekijk bericht
    zou er in de benelux ook nog een 4K versie uit komen ? want die van de UK zou geen nl ondertitles hebben
    Ga er vooralsnog maar vanuit dat deze in NL niet op UHD wordt uitgebracht. Splendid is een klein label, en net als b.v. DFW en eOne zie ik die nog niet zo snel UHD's uitbrengen.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Ga er vooralsnog maar vanuit dat deze in NL niet op UHD wordt uitgebracht. Splendid is een klein label, en net als b.v. DFW en eOne zie ik die nog niet zo snel UHD's uitbrengen.
    In Duitsland hebben ze er één uitgebracht inmiddels: http://www.blu-ray.com/movies/The-Ex...lu-ray/164637/
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    In Duitsland hebben ze er één uitgebracht inmiddels: http://www.blu-ray.com/movies/The-Ex...lu-ray/164637/
    Volgens mij heb je je in de film vergist.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Volgens mij heb je je in de film vergist.
    Nee hoor, ik heb het over een UHD uitgave door Splendid.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Nee hoor, ik heb het over een UHD uitgave door Splendid.
    Johan bedoelt dat je naar The Expendables linkt in je bericht, niet naar Hacksaw Ridge.
    Overigens kom ik daar geen UHD van tegen in Duitsland.
    Op de Duitse website van Splendid wordt met geen woord gerept over een release van Hacksaw Ridge.
    DIe wordt in Duitsland uitgebracht door Universum Film, niet door Splendid
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Johan bedoelt dat je naar The Expendables linkt in je bericht, niet naar Hacksaw Ridge.
    Overigens kom ik daar geen UHD van tegen in Duitsland.
    Op de Duitse website van Splendid wordt met geen woord gerept over een release van Hacksaw Ridge.
    DIe wordt in Duitsland uitgebracht door Universum Film, niet door Splendid
    Klopt, maar ik heb het over een UHD uitgave door Splendid, niet over Hacksaw Ridge. Johan geeft aan dat o.a Splendid niet zo snel een UHD zal uitbrengen en zij dat in Duitsland dus al wel gedaan hebben.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Klopt, maar ik heb het over een UHD uitgave door Splendid, niet over Hacksaw Ridge. Johan geeft aan dat o.a Splendid niet zo snel een UHD zal uitbrengen en zij dat in Duitsland dus al wel gedaan hebben.
    Oké je hebt gelijk, maar mijn reactie was natuurlijk wel gericht met de Nederlandse markt in mijn achterhoofd, vandaar ook DFW en eOne. Broncky's vraag ging tenslotte om NL ondertiteling. Misschien als Splendid ooit Blood Father op UHD uitbrengt, en ook de Nederlandse ondertiteling meeneemt?
    Laatst aangepast door Johan1967 : 13-05-2017 om 10:49

  13. #38

    Standaard

    azo ok dan ga ik voor de uk versie gaan binnekort

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Oké je hebt gelijk, maar mijn reactie was natuurlijk wel gericht met de Nederlandse markt in mijn achterhoofd, vandaar ook DFW en eOne. Broncky's vraag ging tenslotte om NL ondertiteling. Misschien als Splendid ooit Blood Father op UHD uitbrengt, en ook de Nederlandse ondertiteling meeneemt?
    Splendid heeft vaak de Duitse en Nederlandse rechten van een film en dan zijn de NL en DE disc identiek, vandaar mijn opmerking.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #40

    Standaard

    Heeft de Duitse (Amazon) of de UK 4K versie nu wel of niet NL ondertiteling?
    | Beamer: JVC DLA-HD1 | Scherm: Lumene Movie Palace Velvet 300C | Popcorn Hour C-200 | Receiver: Denon AVR-3808 | Speakers Front: JBL XTi 80 | Speaker Center: JBL Xti 10c | Speakers Surround 4x : JBL L810 | Subwoofer: JBL E250P |

  16. #41

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •