De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Het intrigerende science fiction drama ARRIVAL is vanaf 22 maart verkrijgbaar

    Het intrigerende science fiction drama ARRIVAL is vanaf 22 maart verkrijgbaar

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Gelukkig verzend bol deze ook naar België. Waarom daar nu weer 2 weken moet tussen zitten is weer een raadsel. Alleen jammer dat we de volle pot mogen betalen.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 21-03-2017 om 13:08
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  3. #3

    Standaard

    Tweede keer dat ik 'm zag was de film misschien zelfs beter dan de eerste keer....echt 1 van de beste films van het afgelopen jaar.
    Komt er zeker in, maar ik heb nog geen haast.

  4. #4

    Standaard

    Bevat de Bol-exclusieve steelbook een bonusschijf, eigenlijk?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Bevat de Bol-exclusieve steelbook een bonusschijf, eigenlijk?
    Kdenk niet dat er een bonus disc is... Ook die steelbook is niet exclusive. Zal overal verkrijgbaar zijn.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  6. #6

    Standaard

    Damn, de beeldkwaliteit van de 4K versie is echt fantastisch. De donkere beelden zijn foutloos en zien er geweldig uit op OLED. Samen met Inferno en Planet Earth de beste schijven die ik heb. Benieuwd naar Fantastic Beasts.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •