De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Doctor Strange (DVD)

    Doctor Strange (DVD)

    Risicoloos visueel vermaak

    Lees dit artikel

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Waarom een DVD review ?
    Wij hebben van Disney een DVD-exemplaar gekregen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ludo keeris Bekijk bericht
    wij hebben van disney een dvd-exemplaar gekregen.
    hahahaha
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Wij hebben van Disney een DVD-exemplaar gekregen.
    Gegeven paard mag je niet in de bek kijken maar dat is in dit geval te veel eer voor hun.

    Of zullen ze zo dom zijn dat ze denken dat wij hier allemaal nog aan de DVD's zitten ?

    Andere site naam Ludo.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gegeven paard mag je niet in de bek kijken maar dat is in dit geval te veel eer voor hun.

    Of zullen ze zo dom zijn dat ze denken dat wij hier allemaal nog aan de DVD's zitten ?
    Waarom? Er zijn nog steeds heel veel kopers van DVD's. Niet zozeer hier op het forum, maar DVD-recensies worden nog steeds vaak gelezen.
    Tuurlijk zouden we liever een Blu-ray recenseren, maar om daarvoor DVD's te negeren lijkt me geen goede manier.

    Andere site naam Ludo.
    Tja... wie weet?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Waarom? Er zijn nog steeds heel veel kopers van DVD's. Niet zozeer hier op het forum, maar DVD-recensies worden nog steeds vaak gelezen.
    Tuurlijk zouden we liever een Blu-ray recenseren, maar om daarvoor DVD's te negeren lijkt me geen goede manier.


    Tja... wie weet?
    Kom op DVD recensies vind je alleen nog in vrouwenbladen.Tja goed jullie hebben de statistieken van gelezen recensies.

    Als je een blockbuster titel als deze op DVD krijgt zie ik dat als een stap terug.

    Verder maak ik er geen woorden meer over vuil want jullie kunnen er ook niets aan doen.

  8. #8

    Standaard

    Risicoloos zou ik de keus voor Dr Strange niet noemen....toch een afwijkende 'held' (die ook nog eens onbekend is bij het grote publiek) waarvan de 'mystieke' toon anders is dan de andere MCU films en een andere draai geeft.Minpuntje was inderdaad dat de karakters van Kaecilius en zeker ook Mordo niet uitgediept werden; daar was meer mee te doen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •