Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 54 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard La La Land (UHD) blu-ray

    In Nederland komen de UHD blu-ray en blu-ray op 25-5-2017 uit, maar in de VS een maand eerder op 25-4-2017.


    Met dank aan een post bij blu-ray.com, de specs van de VS UHD blu-ray .

    Press release:


    4K/BLU-RAY/ DIGITAL HD SPECIAL FEATURES

    • Audio Commentary with writer/director Damien Chazelle and composer Justin Hurwitz
    • “Another Day of Sun: They Closed Down a Freeway” Featurette
    • “La La Land's Great Party” Featurette
    • “Ryan Gosling: Piano Student” Featurette
    • “Before Whiplash: Damien Chazelle's Passion Project” Featurette
    • “La La Land's Love Letter to Los Angeles” Featurette
    • “The Music of La La Land” Featurette
    • “John Legend's Acting Debut” Featurette
    • “The Look of Love: Designing La La Land” Featurette
    • “Ryan and Emma: Third Time’s the Charm” Featurette
    • “Epilogue: The Romance of the Dream” Featurette
    • Damien & Justin Sing: The Demos
    • Song Selection


    4K UHD Format:
    2160p High Definition 16x9 Widescreen (2.55:1)
    4K UHD Audio: English Dolby Atmos, Spanish 5.1 Dolby Digital, French 5.1 Dolby Digital, English 2.0 Dolby Digital Audio Optimized for Late-Night Listening, English Descriptive Audio
    Subtitles: English, Spanish, English SDH

  2. #2

    Standaard

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Komt de UHD versie nog wel in Nederland? De pre-order is plotseling verdwenen op o.a. Bol.com

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bram96 Bekijk bericht
    Komt de UHD versie nog wel in Nederland? De pre-order is plotseling verdwenen op o.a. Bol.com
    Ik denk niet dat er een UHD gaat komen. Staat in ieder geval niet in de overzichten waar ik inzicht in heb. Ik vraag me zelfs af of het ooit in de planning heeft gezeten om een UHD uit te brengen in NL.
    Waar Bol de informatie vandaan haalt is mij in ieder geval niet duidelijk.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Limited edition cover is te zien op bol.com. Wordt een blu-ray + bonus disc + dvd + soundtrack.

    ook een gewone blu-ray met slipcover andere hoes. Te zien op bol.com. Ik denk dat we inderdaad de 4K versie kunnen vergeten bij ons.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 12-04-2017 om 21:18
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  7. #7

    Standaard

    Zolang die atmos heeft vind ik het prima

  8. #8

    Standaard

    NL uitgave door Belga? No thanks. Hoes is ook niet om aan te zien met lelijke balk en "inclusief soundtrack". Idee zie ik wel zitten, met ost erbij voor de film... maar ga liever voor een mooiere uitgave en engelse subs ipv NL

  9. #9

    Standaard

    Geen UHD hier? Uitermate teleurstellend; dit was nou een film waarvoor ik de stap naar UHD ga zetten ....ik had er al helemaal op gerekend. In principe leuk die LE van bol, maar dan durven ze daar weer €29,99 voor te vragen....ongelooflijk.
    Daar zit dan wel weer waarschijnlijk o.a. die bonus disc die in de US exclusief bij Target te koop is, maar dat is volgens mij wel een DVD.

    Ik ga even de reviews en ervaringen van de US UHD afwachten en hoe bijzonder de bonusdisc wel niet is.

  10. #10

    Standaard

    In Engeland komt de 4k versie gelukkig wel gewoon uit.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    NL uitgave door Belga? No thanks. Hoes is ook niet om aan te zien met lelijke balk en "inclusief soundtrack". Idee zie ik wel zitten, met ost erbij voor de film... maar ga liever voor een mooiere uitgave en engelse subs ipv NL


    Bron: Bol.com


    Vind ik wel mooi. Alleen voor mijn gevoel betaal ik 7-8 euro voor de soundtrack. De 4 disc van The Hunger Games 4 had een startprijs van 21,99-22.99 met ''gratis'' 3D disc. De eerdere drie delen daarvan hadden een zelfde startprijs, maar dan voor een 3 disc (Ook een BD, Bonus disc en een DVD). Ik weet nog niet wat voor Soundtrack het is. Liever geen cd met alleen artisten. Vind ook 29,99 te veel.

  12. #12

    Standaard

    Dat zal wel de liedjes soundtrack cd zijn... De score cd zal hier wel niet bij zitten jammer genoeg.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  13. #13

    Standaard

    Ok, ik geef toe dat die van bol er zo wel aantrekkelijk uit ziet....de exclusieve disc is trouwens een DVD van 30 minuten als het dezelfde is als die van de US.

    Maar ja, ik heb genoeg positieve verhalen over de UHD gelezen dat ik eigenlijk die wel wil.

    Ik wil ze eigenlijk allebei denk ik .

  14. #14

    Standaard

    Ik zit nog steeds in dubio...

    De UHD versie komt er zeker in (zal uit de UK zijn), aangezien die een redelijke upgrade van de blu-ray zou moeten zijn. Maar die van bol (die ik wel alvast besteld heb) is ook aantrekkelijk vanwege:
    -de bonusdisc (is wel een DVD)
    -de soundtrack
    -blu-ray met Nederlandse ondertiteling (heeft de Engelse UHD niet)
    -mooie verpakking

    Nou ja, ik heb nog een week om te beslissen .

  15. #15

    Standaard


    uhd is 4K neem ik aan?

    Ik ga denk ik voor de versie van Bol.com.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht

    uhd is 4K neem ik aan?

    Ik ga denk ik voor de versie van Bol.com.
    Klopt Bettina.

    Die mooie 4 disc set is dus niet exclusief bij bol te koop; ik heb 'm net bij Mediamarkt opgepikt. Misschien aantrekkelijk, aangezien ze er nu een 3=2 actie hebben.

    Een prachtige set hoor! Ik kan bevestigen dat de gehele soundtrack, zoals hier er op staat.
    Er staan al heel veel extra's op de blu-ray zelf; heel even een paar vluchtig bekeken. Die Damien & Justin Sing is wel grappig; niet alleen kunnen ze beide echt niet zingen, maar dan hoor je ook dat de tekst van A Lovely Night geheel anders was (en niet beter...).

    Ik ga nog wel de UHD erbij kopen trouwens .

    De film zelf zal ik waarschijnlijk pas van het weekend op mijn gemak gaan kijken.

  17. #17

    Standaard

    Heeft ie Dolby Atmos?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Klopt Bettina.

    Die mooie 4 disc set is dus niet exclusief bij bol te koop; ik heb 'm net bij Mediamarkt opgepikt. Misschien aantrekkelijk, aangezien ze er nu een 3=2 actie hebben.

    Een prachtige set hoor! Ik kan bevestigen dat de gehele soundtrack, zoals hier er op staat

    De film zelf zal ik waarschijnlijk pas van het weekend op mijn gemak gaan kijken.
    Jammer dat het niet de andere score cd is die erbij zit... maar ja commercieel niet interessant zeker.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    Heeft ie Dolby Atmos?
    Op de hoes staat in ieder geval Dolby Atmos.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Jammer dat het niet de andere score cd is die erbij zit... maar ja commercieel niet interessant zeker.
    En als die het was, zouden anderen weer klagen dat ze degene wilden die er nu bij zit ..... Volgens mij zijn wij het enige land waar de OST er überhaupt bij zit, dus we hebben niets te klagen. Nou ja, dat de UHD hier niet uitkomt dan.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Op de hoes staat in ieder geval Dolby Atmos.
    Top.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Op de hoes staat in ieder geval Dolby Atmos.
    En als die het was, zouden anderen weer klagen dat ze degene wilden die er nu bij zit ..... Volgens mij zijn wij het enige land waar de OST er überhaupt bij zit, dus we hebben niets te klagen. Nou ja, dat de UHD hier niet uitkomt dan.
    Nuja de meeste weten zelfs niet van het bestaan van de score af dusja zolang er maar op gezongen wordt verkoopt het.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nuja de meeste weten zelfs niet van het bestaan van de score af dusja zolang er maar op gezongen wordt verkoopt het.
    Dat is toch ook logisch? Hoeveel mensen kopen nu daadwerkelijk filmmuziek....mensen willen de liedjes horen die in de film gezongen zijn. Het is echt geen vreemde keus hoor.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is toch ook logisch? Hoeveel mensen kopen nu daadwerkelijk filmmuziek....mensen willen de liedjes horen die in de film gezongen zijn. Het is echt geen vreemde keus hoor.
    Weet ik ook wel, ik ben dan ook weer die klojo die houd van de niche markt en effectief elke week de nieuwe filmscore releases in de gaten houd en deze dan ook beluister en vaak aankoop. Ik gruwel van soundtrack albums zoals die van Fast Five die kan je zonder problemen op cd vinden in de winkel. Een score van een film? Zelden. Of je moest Harry Potter of Lord of the Rings zoeken.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 24-05-2017 om 10:14
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  24. #24

    Standaard

    Er is inderdaad een complete soundtrack/score in omloop die zowel alle liedjes als alle instrumentale muziek bevat, gelukkig heb ik die in lossless op de hardeschijf staan, die versie had ik dus interessanter gevonden, als men toch al zo'n uitgebreide uitgave maakt doe dan ook de complete soundtrack erbij.

  25. #25

    Standaard

    Ik heb de Engelse UHD versie. De blu ray heb ik niet gezien, maar de UHD versie is een genot voor oog en oor. Het valt me wel op dat het laden van de schijf lang duurt en de eerste twee keer niet lukte.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •