Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 54 van 54 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Hou t hier ook bij hoor...


    Zou me niet verbazen als t wel zo is. Dat was in het Laserdisc tijdperk al zo.
    Heb er geen persoonlijke ervaringen mee maar ze hebben bijvoorbeeld ook allerlei varianten verzonnen op de CD die beter zouden moeten klinken.

    Hoe dan ook in augustus weet ik in ieder geval of de Blu-Ray een vooruitgang is, laat t tzt wel weten...
    Zo houden elkaar op de hoogte . Ondertussen is het genieten van de film zelf.

  2. #52

    Standaard

    Heb m inmiddels in huis.
    Al sinds vrijdag trouwens, was uiteindelijk maar twee dagen onderweg vanuit Japan.
    Net gekeken en vermoed dat het dezelfde UHD encodering is als hier in t Westen.
    Deze heeft nl. helaas ook de eerder genoemde tekortkomingen.

    Daarna nog even de bijgeleverde Blu-Ray opgezet en die is wel degelijk anders.
    Als Mia de bar binnenkomt ziet t er echt een stuk beter uit en ook bij Sebastian achter de piano en later bij het gesprek met z'n baas oogt het een stuk natuurlijker.
    Op andere met name donkere plekken, zoals bij de aanvang van het concert, heb je wel weer van die ongewenste effecten.
    Maar op dit moment heeft wat mij betreft toch deze standaard Blu-Ray de voorkeur, ook omdat de grain een stuk minder prominent aanwezig is.
    En daarnaast vond ik m vreemd genoeg kleurrijker dan de UHD.
    Miscchien dat dit ook zonder speciale speler toch iets te doen heeft met die speciale Japanse encodering (Master Grade Video Coding)?!
    Laatst aangepast door rvvnr1 : 06-08-2017 om 11:55

  3. #53

    Standaard

    Mmm, dat is wel bijzonder van die blu-ray. Kleurrijker dan de UHD? Ik vond die wel mooi hoor.

    Is die nieuwe bonus feature 'Ryan Gosling and Daimian Chazel (director) visit Japan' nog wat?

  4. #54

    Standaard

    Klinkt ongelooflijk ja, en de schijfjes zijn toch echt goed gelabeled....
    Had meer t gevoel dat de film zo bedoeld zou moeten zijn, maar wie ben ik.

    Zal m volgende week (vakantie) eens wat vroeger op de avond opzetten en nog wat beter kijken en vergelijken.
    Zal dan ook die docu eens bekijken, ben daar nog niet aan toegekomen.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •