Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 54 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Extra's voor de 4-Disc digipack die bij ons verkocht word. Voor die bonus disc hoef je het dus niet te doen. Het interessante staat op de blu-ray zelf.

    Blu-ray Exclusives:
    °Another Day of Sun: They Closed Down a Freeway
    °La La Land’s Great Party
    °Ryan Gosling: Piano Student
    °Before Whiplash: Damien Chapelle’s Passion Project
    °The Music of La La Land
    °John Legend’s Acting Debut
    °The Look of Love: Designing La La Land
    °Epilogue: The Romance of the Dream
    °Damien & Justin Sing: The Demos
    °Marketing Posters


    Extra’s:
    °La La Land’s Love Letter to Los Angeles
    °Ryan & Emma: Third Time’s the Charm
    °Songselectie
    °Audiocommentaar van schrijver/regisseur Damien Chazelle & componist Justin Hurwitz


    Bonus DVD:
    °Q&A met Damien Chapelle in the TLC Chinese Theatre Imax
    °Open Spotlight (AIRBNB Q&A Featurette)
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  2. #27

    Standaard

    Zijn de extra's op de bonus dvd dan niet interessant?

  3. #28

    Standaard

    Lijkt idd aardig limited te zijn, er stonden er net maar twee bij de MM in Zoetermeer.
    Van de reguliere stonden er meer dan zat.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Extra's voor de 4-Disc digipack die bij ons verkocht word. Voor die bonus disc hoef je het dus niet te doen. Het interessante staat op de blu-ray zelf.

    Blu-ray Exclusives:
    °Another Day of Sun: They Closed Down a Freeway
    °La La Land’s Great Party
    °Ryan Gosling: Piano Student
    °Before Whiplash: Damien Chapelle’s Passion Project
    °The Music of La La Land
    °John Legend’s Acting Debut
    °The Look of Love: Designing La La Land
    °Epilogue: The Romance of the Dream
    °Damien & Justin Sing: The Demos
    °Marketing Posters


    Extra’s:
    °La La Land’s Love Letter to Los Angeles
    °Ryan & Emma: Third Time’s the Charm
    °Songselectie
    °Audiocommentaar van schrijver/regisseur Damien Chazelle & componist Justin Hurwitz


    Bonus DVD:
    °Q&A met Damien Chapelle in the TLC Chinese Theatre Imax
    °Open Spotlight (AIRBNB Q&A Featurette)
    Die twee Q&A's op de bonus disc hebben een totale duur van meer dan een uur, voor de liefhebber dus een hele mooie toevoeging. In de VS zit een Q&A bij de Walmart exclusive en eentje bij de Target exclusive. Wij krijgen dus beide. Plus zoals eerder gezegd, de soundtrack die bij mijn weten op geen enkele andere release voorkomt.
    Kortom, wij hebben hier in ons klein landje de meest complete uitgave wereldwijd (voor €7 meer dan de reguliere uitgave, en zelfs minder als je nu gebruik maakt van de MM 3=2 actie), en hoe vaak gebeurt dat nou? Dan vind ik je wel steeds erg negatief overkomen; eerder al dat in jouw ogen dat niet de juiste CD er bij zit, en nu weer over de bonus disc......

    Jammer, wees nou blij dat wij een keer een topuitgave hebben i.v.m. het buitenland.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Jammer, wees nou blij dat wij een keer een topuitgave hebben i.v.m. het buitenland.
    Zo is t!

    Nu nog een UHD in huis zien te halen.
    @rogue: enig idee waar daar de mooiste versie van te vinden is??
    Laatst aangepast door rvvnr1 : 25-05-2017 om 10:22

  6. #31

    Standaard

    Eigenlijk echt straf dat Belga Films in franstalig België een UHD blu-ray uitbrengt en niet in vlaanderen en nederland.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Zo is t!

    Nu nog een UHD in huis zien te halen.
    @rogue: enig idee waar daar de mooiste versie van te vinden is??
    Qua inhoud van de UHD zijn ze hetzelfde, alleen de hoes kan iets afwijken (en natuurlijk kan de ondertiteling van de reguliere blu-ray afwijken en eventueel regionlocked zijn).

    Het plaatje op de Spaanse hoes vind ik wel mooi, de letters wat minder.



    Ik heb 'm zelf gewoon in de UK besteld.

    EDIT: ik geloof dat de US versie nog een slipcover heeft, als je daar om geeft.

    Gisteravond trouwens de blu-ray gekeken, en oh, oh, wat heb ik weer genoten.
    De film was nog beter dan de eerste keer dat ik 'm in de bios zag. Ik heb nu wat meer op de score gelet, en die zit echt heel goed in elkaar. Steeds worden er, soms hele subtiele, andere versies gebruikt van de liedjes, en telkens op de momenten dat het klopt. Heel mooi gedaan, ik heb meteen dan ook de CD besteld hier van. De UHD is nog steeds niet verzonden; ben zeer benieuwd naar het verschil in beeld. De hele donkere scenes op de blu-ray vond ik niet altijd overtuigend, zeg ik eerlijk.

    De film zelf vloog weer voorbij; voordat ik het wist zat ik al naar de fantastische finale te kijken, wat echt het (ontroerende) hoogtepunt van de film is.

    De extra's op de reguliere blu-ray heb ik deels bekeken; tot nu toe zijn ze zeker wel de moeite waard. Je krijgt bijvoorbeeld een idee van hoe lang Chazelle en Hurwitz al bezig zijn met de film (al voor Whiplash; door het succes van Whiplash was het mogelijk om deze te maken).
    Ik zat eerder nog te twijfelen wat mijn film van het afgelopen jaar was (Arrival of deze), maar de balans is doorgeslagen naar La La Land .
    Laatst aangepast door rogue : 26-05-2017 om 14:51

  8. #33

    Standaard

    Net alle extra's bekeken die op de Blu-Ray staan en zometeen de film.
    Overweeg nu door dit kijkje achter de schermen ook om de score nog los te kopen.
    Zag m bij Amazon.de voor een euro of negen staan dus dat is een mooie betaalbare aanvulling op deze set.

    De UHD komt tzt nog wel een keer dan, heb toch de mogelijkheid nog niet om m af te spelen.
    Op tvserieshop.be stond een UHD vermeld maar bij navraag lijkt deze toch (nog) niet leverbaar te zijn.
    Kristof zei hierover nog contact op te nemen met zijn leverancier.

    Bij Fnac staan overigens ook een NL-se en Franse UHD op de site dus wie weet is of komt er toch nog
    een Nederlands ondertitelde versie...

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De UHD is nog steeds niet verzonden; ben zeer benieuwd naar het verschil in beeld. De hele donkere scenes op de blu-ray vond ik niet altijd overtuigend, zeg ik eerlijk.
    Mag hopen dat t een hele vooruitgang is want dit is echt een waardeloze Blu-Ray. Ken al die technische termen niet maar als je Mia de eerste keer de bar ziet binnen lopen let dan eens op de achtergrond, geldt daarna ook voor als Sebastian achter de piano zit en z'n kerstliedjes speelt gevolgd door de free jazz. Let dan op z'n rug en jasje, de rook en later ook op het achterhoofd van z'n baas.
    Ben nu op t moment aanbeland waar ze het feestje verlaten, hoop dat de rest nog om aan te zien is...

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    EDIT: ik geloof dat de US versie nog een slipcover heeft, als je daar om geeft.
    Heb ook de UHD uit de UK en deze heeft ook een slipcase.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Mag hopen dat t een hele vooruitgang is want dit is echt een waardeloze Blu-Ray. Ken al die technische termen niet maar als je Mia de eerste keer de bar ziet binnen lopen let dan eens op de achtergrond, geldt daarna ook voor als Sebastian achter de piano zit en z'n kerstliedjes speelt gevolgd door de free jazz. Let dan op z'n rug en jasje, de rook en later ook op het achterhoofd van z'n baas.
    Ben nu op t moment aanbeland waar ze het feestje verlaten, hoop dat de rest nog om aan te zien is...
    Waardeloos gaat mij te ver, maar dat ik ook problemen zag heb ik inderdaad aangegeven. Ik ben even naar dat stukje met het achterhoofd van JK Simmons gegaan, en inderdaad, dat is niet goed . Ik kon het wat weghalen door de helderheid met 4 te verlagen, maar dan mis je weer wat meer detail.
    De UHD met blu-ray is inmiddels onderweg, ik zal als ik die heb de Engelse blu-ray erin doen om te vergelijken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Heb ook de UHD uit de UK en deze heeft ook een slipcase.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Waardeloos gaat mij te ver, maar dat ik ook problemen zag heb ik inderdaad aangegeven. Ik ben even naar dat stukje met het achterhoofd van JK Simmons gegaan, en inderdaad, dat is niet goed .
    Was een snelle reactie en ja compleet waardeloos is hij nu ook weer niet, t blijft tenslotte wel een geweldige film...

    De film in zijn geheel was overigens ook te helder, dus dat je het kan camoufleren met het aanpassen van de helderheid is geeneens zo gek.
    Maar feit blijft dat t er in zit.
    Kon onlangs niet wachten dus heb ook de mkv versie gezien en deze is kwalitatief gezien beter vanwege de niet te hoge helderheid maar ook daar zitten helaas deze "effecten" in.
    Ben dan ook zeeeer benieuwd hoe het gesteld is met de UHD versie.

    Ook jammer trouwens dat de songtekst van "I ran" niet vertaald is, een erg leuk en komisch stukje gaat zo voor velen verloren.

  13. #38

    Standaard

    Net een stuk van de songselectie bekeken waarbij je alle liedjes los of achter elkaar kunt afspelen en op de Blu-ray wordt het eerste nummer ("Another Day of Sun") abrupt afgebroken na 2 minuten en 43 seconden, terwijl het nummer een minuut langer duurt. Jammer dat dit zo is. Bij de DVD is dit niet zo.

  14. #39

    Standaard

    Dat is ook jammer Frank, weer een foutje.

    Terugkomend op het ander probleem, ik ben nog verder aan de slag gegaan met de instellingen, maar krijg het niet voor elkaar om het weg te halen; wel deels dat het minder opvalt, maar het blijft erin.
    Ik ben zeer benieuwd naar de Engelse blu-ray die van de week binnen komt om te vergelijken. Ik heb namelijk om bijvoorbeeld op blu-ray.com er niets over gelezen.

  15. #40

    Standaard

    Waarom nemen jullie geen contact op met de maatschappij?

  16. #41

    Standaard

    Blu-ray.com zei wel dat de donkere scènes minder overtuigend waren, maar dat dit een artistieke keus is.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    Blu-ray.com zei wel dat de donkere scènes minder overtuigend waren, maar dat dit een artistieke keus is.
    Minder overtuigend is toch wat anders dan effecten die te maken hebben met een te hoge compressie.

  18. #43

    Standaard

    Op Blu-Ray.com (vanaf post nr 286) wordt er ook over gesproken, het schijnt dus ook in de UHD te zitten...

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Op Blu-Ray.com (vanaf post nr 286) wordt er ook over gesproken, het schijnt dus ook in de UHD te zitten...
    Hij heeft het daar over haloing, dat is wat anders dan ik heb gezien. En, in post 318 word duidelijk dat het eraan lag dat hij geen HDR had aan staan.

    Ik heb ondertussen ook gelezen dat ze niet teveel contrast wilden en dus niet het diepezwart (feitelijk wat Johan Scorsese ook aangeeft). Verklaart nog niet het effect wat ik zag.

    Nou ja, ik moet even mijn pakketje met de UHD afwachten.

  20. #45

    Standaard

    Ach, als we het over imperfecte Blu-rays gaan hebben, dan weet ik er ook nog wel tientallen te noemen. Hebben we het nu echt over maar 25 seconden film die er wat minder uit zien? Ik heb de film nog niet op Blu-ray bekeken, maar ik hoop vooral dat de irritante judder die in de bioscoop bij sommige pans te zien was, op de Blu-ray niet meer voorkomt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ach, als we het over imperfecte Blu-rays gaan hebben, dan weet ik er ook nog wel tientallen te noemen. Hebben we het nu echt over maar 25 seconden film die er wat minder uit zien? Ik heb de film nog niet op Blu-ray bekeken, maar ik hoop vooral dat de irritante judder die in de bioscoop bij sommige pans te zien was, op de Blu-ray niet meer voorkomt.
    Het gaat er in principe niet om hoe lang het is Marcel, ze verkopen de LE voor €29,99, dan mag je toch wel een verwachting hebben dat het goed is.

    Ik heb vandaag de UHD binnen; eerst de blu-ray vergeleken, maar die lijkt hetzelfde euvel als de Nederlandse te hebben. Daarna de UHD en daar is het met de OLED op stand HDR standaard wel bijna weg. Lijkt toch erop dat de scene te licht is o.i.d, want als ik een andere HDR stand neem (die zelf in te stellen is), dan zie ik het weer een beetje. Ach ja, ik laat het maar verder, want nu ik wat stukken van de UHD heb gezien, is de kans dat ik de blu-ray ooit nog opzet enorm klein geworden (hoogstens voor de Nederlandse ondertiteling als de kinderen een keer willen kijken).
    Echt prachtig hoor, dit is de versie die je wilt hebben.
    En alle extra's staan op gewoon op de UHD zelf, wel handig met de songselectie .

  22. #47

    Standaard

    Heb de Japanse UHD maar besteld en in de hoop dat het daar in beide niet meer aanwezig is.
    De Blu-Ray heeft daar zelfs "Master Grade Video Coding", nooit geweten dat t bestond maar ze hebben daar blijkbaar al jaren 12 bit (itt 8 bit bij standaard) Blu-Rays.
    In theorie dus beter dan een UHD. Moet je wel een Japanse Panasonic Blu-Ray speler voor hebben maar goed wie weet is ook die nog eens voor een leuk prijsje op de kop te tikken...

    Ze hebben daar ook de meeste extra's naar een aparte Blu-Ray verhuisd.
    HIER vind je de grotendeels vertaalde productpagina van de distributeur zelf.

  23. #48

    Standaard

    Dat gaat mij te ver, dan ben ik nu wel tevreden met de Engelse UHD. Ik heb de film nu al 2x gekocht . Ik denk ook niet dat die Japanse echt beter is.
    Je krijgt trouwens wel een nieuwe bonus feature zag ik: 'Ryan Gosling and Daimian Chazel (director) visit Japan'.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat gaat mij te ver, dan ben ik nu wel tevreden met de Engelse UHD. Ik heb de film nu al 2x gekocht .
    Hou t hier ook bij hoor...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    k denk ook niet dat die Japanse echt beter is.
    Zou me niet verbazen als t wel zo is. Dat was in het Laserdisc tijdperk al zo.
    Heb er geen persoonlijke ervaringen mee maar ze hebben bijvoorbeeld ook allerlei varianten verzonnen op de CD die beter zouden moeten klinken.

    Hoe dan ook in augustus weet ik in ieder geval of de Blu-Ray een vooruitgang is, laat t tzt wel weten...

  25. #50

    Standaard

    Oh trouwens voor de echte liefhebbers hebben ze in Hong Kong ook nog een VCD !!

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •