Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 72 worden weergegeven.

Discussie: Logan (UHD) blu-ray

  1. #1

    Standaard Logan (UHD) blu-ray

    Pre-orders in de VS en de UK zijn al mogelijk, en er is al nieuws te melden:

    Mangold is developing a black and white version of Logan that will appear on the DVD. After dancing around the question he confirmed it.” It is something we are doing,” he said. The idea started because he thinks Jackman looks best with a kind of pretty harsh lighting and that transitions well into black and white. B&W photos he was taking during production were released and found their way on to the Internet.” I think it even surprised everyone to the degree that there is a kind of a running assumption that black and white is a turnoff for most people. It caused such an extreme reaction, and so much appreciation for these pictures, and then people immediately wondering if the film itself was going to be in black and white, and so we are giving it a whirl, and I think the Blu-ray will come out with a pass on it. I think it will be a very handsome black and white version of the picture,” he said. George Miller did something similar with his chrome version of Mad Max: Fury Road.


    Bron: deadline

    De film zal zich daar prima voor lenen, als soort moderne western .

  2. #2

    Standaard

    https://www.foxconnect.com/logan-4k-ultra-hd.html

    Mooie bundel met de kleur en "noir" versies van de film op twee losse Blu Ray's en twee losse Ultra HD Blu Ray's. Hopelijk komt deze versie zo ook naar Nederland!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bram96 Bekijk bericht
    Mooie bundel met de kleur en "noir" versies van de film op twee losse Blu Ray's en twee losse Ultra HD Blu Ray's. Hopelijk komt deze versie zo ook naar Nederland!
    Haha

    zou me verwonderen. Lijkt me een dure bedoening met die 4 schijven. Lijkt me ook niks toevoegen aan de film die zwart wit versie. We zullen zien.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  4. #4

    Standaard

    Volgens mij komen er maar 3 schijfjes en komt er geen B&W versie in UHD.
    We zullen zien.
    waarschijnlijk wordt dit mn 2e UHD film

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Voor alle duidelijkheid mochten jullie dit gemist hebben in de releaselijst topic, de Noir versie van Logan komt NIET in Nederland uit.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  7. #7

    Standaard

    Ik heb eigenlijk geen behoefte om de film ook nog eens te gaan zien in zwart-wit.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Voor alle duidelijkheid mochten jullie dit gemist hebben in de releaselijst topic, de Noir versie van Logan komt NIET in Nederland uit.
    Het is ook niet een aparte release: Logan Noir staat als 'extra' op de reguliere BluRay, in Amerika en straks ook in Nederland. Dat kun je al zien aan de Nederlandse iTunes pre-order, waar Logan Noir ook vermeld staat bij de bonus features.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb eigenlijk geen behoefte om de film ook nog eens te gaan zien in zwart-wit.
    Ik heb die behoefte ook niet want.....ik ben kleurenblind.

  10. #10

    Standaard

    Ik wil niet moeilijk doen maar de Noir versie staan als extra op een aparte Blu-Ray en UltraHD Blu-Ray discs......Fox bevestigd dat deze discs er niet bij zullen zitten alleen de originele uitgebrachte versie.

    $_57.jpg
    Laatst aangepast door Wedlock : 19-05-2017 om 12:33
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  11. #11

    Standaard

    Dit lijkt mij eerlijk gezegd sterk, dat Logan Noir er niet bij komt. Alle versies waar extra's van bevestigd zijn, krijgt hem erbij, waaronder de UK versie. Ik zou het nog even afwachten.

    http://www.denofgeek.com/uk/movies/l...bonus-features

  12. #12

    Standaard

    Fox Nederland heeft mij zelf aangegeven dat er geen Noir versie op staat.....wat wil je nog meer voor bevestiging ??
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  13. #13

    Standaard

    Dat snap ik ook niet....het is helaas zo. Van de Franse versie is ook al gezegd dat die niet de Noir versie zal krijgen, dus wij zullen wel dezelfde krijgen als Frankrijk.
    Ik heb nog een kleine hoop dat de UK dan wel geluk heeft; anders wordt het wel importeren uit de USA .

  14. #14

    Standaard

    Op amazon.fr staat er toch duidelijk dat de noir versie erbij zit.
    BD (1243) What i Watch

  15. #15

    Standaard

    Amazon zegt wel meer dat niet juist blijkt te zijn.....we gaan gewoon wachten tot eind Juni en dan komen we er vanzelf wel achter
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Op amazon.fr staat er toch duidelijk dat de noir versie erbij zit.
    Staat dan wel Noir blu-ray, niet UHD.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat snap ik ook niet....het is helaas zo. Van de Franse versie is ook al gezegd dat die niet de Noir versie zal krijgen, dus wij zullen wel dezelfde krijgen als Frankrijk.
    Ik heb nog een kleine hoop dat de UK dan wel geluk heeft; anders wordt het wel importeren uit de USA .
    Voor de UK versie is sowieso al bevestigd dat hij de Noir versie krijgt, zie de link die ik hierboven ook al deelde: http://www.denofgeek.com/uk/movies/l...bonus-features
    En zoals ik eerder ook al zei, is Logan Noir ook gewoon onderdeel van het extra's pakket op de Nederlandse iTunes versie van de film. Dat kun je al bevestigd zien in iTunes.

    The extra features are as follows:
    Logan Noir: a black-and-white version of the film
    Audio commentary by director James Mangold
    Deleted scenes with optional audio commentary by Mangold
    Making Logan — behind-the-scenes documentary

  18. #18

    Standaard

    Dat het op iTunes vermeld staat zegt niet dat dezelfde extra's ook op disc verschijnen.......die kunnen namelijk exclusief aan de iTunes release gekoppeld zijn.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BobdH84 Bekijk bericht
    Voor de UK versie is sowieso al bevestigd dat hij de Noir versie krijgt, zie de link die ik hierboven ook al deelde: http://www.denofgeek.com/uk/movies/l...bonus-features
    Mwah, bij die link staat bovenaan de extra's de volgende vermelding:

    We've also got details of the extra content included on the home release (although this can end up varying by territory and retailer)
    Voor mij nog steeds geen 100% bevestiging dat specifiek de UK versie de Noir versie wel bevat.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 21-05-2017 om 06:27

  20. #20

    Standaard

    De recensie op blu-ray.com is erg positief over beeld en geluid van de blu-ray. De Noir versie heeft volgens de recensent weinig toegevoegde waarde.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    De Noir versie heeft volgens de recensent weinig toegevoegde waarde.
    Tja, de Noir versie wordt alleen in de beeldsectie besproken. Alhoewel het logisch lijkt om de versie alleen hierop te boordelen (het beeld is het enige technische verschil met de kleur versie) denk ik dat je als recensent de Noir versie in termen van beleving toch hiermee tekort doet. Plus ik vind zijn beargumentatie maar erg matig en dun.

  22. #22

    Standaard

    De Engelse filmkeuring, BBFC, heeft het volgende gekeurd: "BD MOVING MENU B&W DISC". Wellicht een aanwijzing dat men de noir versie uitbrengt.

    http://www.bbfc.co.uk/releases/logan...-bw-disc-video

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, de Noir versie wordt alleen in de beeldsectie besproken. Alhoewel het logisch lijkt om de versie alleen hierop te boordelen (het beeld is het enige technische verschil met de kleur versie) denk ik dat je als recensent de Noir versie in termen van beleving toch hiermee tekort doet. Plus ik vind zijn beargumentatie maar erg matig en dun.
    Ik ga tegenwoordig nog maar zelden af op een review van blu-ray.com, ik vind ze steeds minder betrouwbaar. Dan lees ik liever bevindingen van de forumleden daar (ook daar moet je aardig filteren trouwens ).
    Hoogstens bij films die ik niet ken, dan is het een makkelijk startpunt om meer info over de uitgave te vinden.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De Engelse filmkeuring, BBFC, heeft het volgende gekeurd: "BD MOVING MENU B&W DISC". Wellicht een aanwijzing dat men de noir versie uitbrengt.

    http://www.bbfc.co.uk/releases/logan...-bw-disc-video
    Kijk, dat is een begin. Nu ben ik benieuwd of dit voor de UHD blu-ray of de reguliere blu-ray is.

  24. #24

    Standaard

    Iemand een idee of de steelbook ook hier uitkomt?

  25. #25

    Standaard

    Amazon.co.uk heeft nu ook bij de reguliere UK bluray pagina een "From the manufacturer" deel staan, met kleine ads waarop staat "2-disc set includes theatrical and exclusive Logan Noir versions". Lijkt mij toch andermaal weer bevestiging dat de UK Bluray ook gewoon de Noir versie heeft.

    https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B06...dIL&ref=plSrch

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •