De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bright (december 2017, Netflix)


  2. #2

    Standaard

    Die ziet er wel apart en bizar uit. Ik hoop dat Ayer zich kan revancheren na het geflopte SS, en ik hoop nog meer dat Smith weer eens zijn flauwe grapjes en woordspelingen achterwege laat.

    Maar deze premise klinkt wel goed: Set in a world where mystical creatures live side by side with humans. A human cop is forced to work with an Orc to find a weapon everyone is prepared to kill for.

  3. #3

    Standaard

    Training Day vs Lord Of The Rings, een gewaagde gok die Netflix heeft genomen. Ik vond het erg geslaagd, en er komt een 2e deel. Als serie zou dit ook goed werken, misschien nog wel beter. Film gaat erg snel en het verhaal zit nog rek in. De critici waren erg negatief maar de vele reacties op IMDB en Twitter waren toch overwegend positief.

  4. #4

    Standaard

    Tja ik heb ook de rit volgemaakt en vond het een zeer intrigerend begin. Toen ze echter het een en ander gingen uitleggen, raakte ik de draad kwijt en had ik eigenlijk liever gehad dat ze daar - net als in de series - meer aandacht aan besteden. Daardoor, of juist desondanks, ga ik toch volgende week nog eens kijken.

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Toch eens gaan bekijken, heb alle films van Ayer op BD en ben toch eens benieuwd wat hij hiervan heeft gemaakt.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Toch eens gaan bekijken, heb alle films van Ayer op BD en ben toch eens benieuwd wat hij hiervan heeft gemaakt.
    Ik vond um wel vermakelijk.
    I Love My Sci-Fi

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •