De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Moonlight verslaat La La Land als Beste Film bij de Oscars

    Moonlight verslaat La La Land als Beste Film bij de Oscars

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Hoe erg is dit! Fouten worden gemaakt, maar dit slaat alles.

    En persoonlijk vind ik deze oscars een tegemoetkoming naar de zwarte gemeenschap.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    En persoonlijk vind ik deze oscars een tegemoetkoming naar de zwarte gemeenschap.
    Weet ik nog niet zo zeker. Moonlight is namelijk een erg sterke film! Persoonlijk vind ik 'm veel beter dan La La Land.
    Ik denk dat de Oscars wel redelijk eerlijk terecht zijn gekomen. Camerawerk en regie voor La La Land, Casey Affleck als acteur, Viola Davis voor haar bijrol.
    Mahershala Ali vond ik erg sterk in Moonlight. In ieder geval veel beter dan Dev Patel in Lion (die ik helemaal niet Oscarwaardig vond. Die kleine jongen overigens wél!)
    Alleen Emma Stone zou niet mijn keuze geweest zijn. Ik heb ze niet allemaal gezien, maar Isabelle Huppert vond ik al beter dan Emma Stone.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    De 3 schokkendste dingen van deze Oscars-uitreiking:

    1. de verkeerde kaart in de enveloppe voor categorie beste speelfilm. La La Land ipv Moonlight
    2. Bill Paxton (RIP) mist ongelukkig het In Memoriam door zijn vlak voortijdige overlijden
    3. het is nu dus officiëel: Suicide Squad staat in de rij van Oscar-winnaars!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik denk dat de Oscars wel redelijk eerlijk terecht zijn gekomen.
    Ik kan niet oordelen, ik heb Moonlight nog niet gezien. Aan La La Land ga ik geen geld spenderen, ik weet dat ik me hier dood aan ga ergeren. Mahershala Ali heb ik altijd een onderschat acteur gevonden.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    De 3 schokkendste dingen van deze Oscars-uitreiking:
    Jennifer Lawrence kan niet elk jaar over haar kleed struikelen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    1. de verkeerde kaart in de enveloppe voor categorie beste speelfilm. La La Land ipv Moonlight
    Ik zie dit ook nog verkeerdelijk in het artikel hier op dvd.nl staan. Het was niet dat de verkeerde kaart in de enveloppe stak, wel dat de verkeerde envelop (een backup exemplaar van de Emma Stone announcement) overhandigd geweest is.

  8. #8

    Standaard

    Er is bij de Oscar-uitreiking precies gebeurd wat ik al min of meer verwachtte: Het Gravity-scenario voor "La La Land". Alleen deze manier had niemand kunnen verzinnen. "Moonlight" ken ik niet/heb ik nog niet gezien, maar het thema van de film spreekt mij persoonlijk niet zo aan.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #9

    Standaard

    Ik vond zo op het eerste zich de hele oogst wat aan de magere kant.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Heb niet alles gezien maar Arrival, Hacksaw Ridge, Hell or High Water, Manchester by the Sea, Moonlight, Loving, The Red Turtle, Deepwater Horizon, Land of Mine, The Salesman, Silence, Toni Erdmann en Fire at Sea zijn voortreffelijke films. Met zo'n jaaroogst bij de Oscars wil ik eens niet klagen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •