Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 58 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard LG UP970 4K UHD Blu-ray speler

    Ik ben aan het kijken voor een UHD speler, ik heb er geen haast mee.
    Ik zag dat deze aangekondigd stond voor volgende maand. Prijs was rond de $300.

    Speler zelf is nou niet de mooiste die er is , maar daar gaat het mij niet om.

    Ik ben benieuwd naar de komende reviews....

    Exxcuus voor het grote plaatje.
    https://www.valueelectronics.com/upl..._Sheet__3_.jpg
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 19-02-2017 om 19:42 Reden: Té groot plaatje

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Exxcuus voor het grote plaatje.
    Daarom maar een link gemaakt naar het 'plaatje'...

    Hou er overigens maar rekening mee dat als er staat: "$300 dollar", dat de EU prijs dan € 400 euro wordt.
    Is met de nieuwe Sony ook het geval.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    Is er al een concrete datum voor de nieuwe spelers ? Ik wil zo snel mogelijk die microsoft rommel buitenschoppen.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 28-02-2017 om 13:05
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  4. #4

    Standaard

    Het laatste wat ik erover had gelezen, was dat de speler (in de USA iig) eind maart zou komen zonder apps, en er dan ergens in april een update met netflix en youtube zou komen.

  5. #5

    Standaard

    Vreemd dat ik deze in Nederland nog steeds niet kan vinden met een prijs of een releasedatum, terwijl deze in de USA dus al deze maand uitkomt.
    Nou, ja, kunnen we in ieder geval eerst de reviews lezen.

  6. #6

    Standaard

    Iemand al wat informatie wanneer deze in ons land beschikbaar komt? Ik vind helemaal niets op de site van LG en dergelijke, terwijl die in maart uit had moeten komen (dacht ik).

  7. #7

    Standaard

    Ik ben ook nieuwsgierig naar deze speler, zeker gezien het prijsverschil met de Oppo.

  8. #8

    Standaard

    Je kunt meer info over de speler zelf in dit topic vinden.
    Opvallend is dat de speler in de UK geen 60Hz ondersteunt, wat dus betekent dat je een disc als Billy Lynn''s Long Halftime Walk niet goed kunt afspelen. Toegegeven, het zal niet vaak voorkomen dat een film met 60fps wordt gemaakt, maar het is idioot dat dit afwijkt van de US versie dit (natuurlijk) wel heeft. Waarom dezelfde speler met verschillende settings op de markt zetten?

    Een filmpje van de UK speler:
    http://<a href="https://www.youtube....e=youtu.be</a>

    En een filmpje van de US speler:
    http://<a href="https://www.youtube....e=youtu.be</a>

  9. #9

    Standaard

    Ervaringen die ik heb gelezen, zeggen in ieder geval dat er met de UK spelers (die wij waarschijnlijk zullen krijgen) probleemloos en goed de Billy Lynn disc afspelen, dat is goed nieuws .
    Sommige zien wel bij andere titels wat banding, maar anderen weer niet, dat zal waarschijnlijk een tv-gerelateerd probleem zijn.

    Vreemd dat nog geen enkele winkel kan zeggen wanneer de speler hier beschikbaar is (ik heb er een aantal afgebeld).....dat zou toch wel deze maand zijn.
    Ik heb wel de nieuwe Sony zien staan, maar daar gaat geen Dolby Vision op komen, voor zover nu bekend.

  10. #10

    Standaard

    Bedankt voor de informatie! Jammer dat het wachten zo lang duurt haha

  11. #11

    Standaard

    Iemand op Avforum heeft m bij de Mediamarkt in Spanje gekocht voor 299 euro incl. 4 UHD's!
    Nu maar duimen...

    EDIT: HIER staat ie.
    Laatst aangepast door rvvnr1 : 14-04-2017 om 14:55

  12. #12

    Standaard

    Ik had ergens gelezen eerste week van mei...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik had ergens gelezen eerste week van mei...
    De logische vraag is: waar dan .....

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De logische vraag is: waar dan .....
    Als dat nog wist dan had ik het geplaatst....
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  15. #15

    Standaard

    In media markt oostakker vandaag 2 exemplaren van de UHD blu-ray speler van Sony zien staan. 399 euro. Dacht eerst dat het een upscale blu-ray speler was maar was duidelijke vermeld 4K uktra hd blu-ray.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  16. #16

    Standaard

    Hij begint bij aantal webshops op voorraad te komen 349 eur is de richtprijs.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  17. #17

    Standaard

    Eindelijk, dat heeft nog lang geduurd. Ik wacht wel tot de speler gewoon bij mediamarkt beschikbaar is, dat is altijd makkelijk met inruilen als ik het niets vind.

  18. #18

    Standaard

    Weet nu al dat ik t niets ga vinden. Had goede hoop maar als je die diverse verhalen leest over rammelende en bijna opstijgende spelers bij het afspelen van sommige discs dan wacht ik nog wel even op een volgende generatie speler.
    Had hij geen UHD's kunnen afspelen was ie vergelijkbaar geweest met een speler van een tientje of vijf.
    Hoop nog steeds op een snelle aankondiging van Pioneer. Ze hebben tenslotte wel al een drive voor in de pc...

  19. #19

    Standaard

    Ik heb heel veel ervaringen gelezen over de speler, maar nergens over 'rammelende of bijna opstijgende spelers'.
    Mijn algemene indruk van alles was dat de speler qua PQ (voor mij de belangrijkste factor) weinig tot niets onderdoet voor de andere spelers.
    Qua degelijkheid doet hij zeker onder voor de andere spelers, maar zo erg als jij het beschreven hebt, ben ik niet tegengekomen

  20. #20

    Standaard

    Da's een mooie prijs! Hoop dat het met deze speler ook mogelijk is om de positie van de subtitles aan te passen (zoals bij mijn huidige Panasonic Blu-Ray speler) en om subtitles toe te voegen middels USB (zoals bij de Oppo 203)... Dat zijn toch wel 2 hele fijne features!!

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb heel veel ervaringen gelezen over de speler, maar nergens over 'rammelende of bijna opstijgende spelers'.
    Dergelijke ervaringen vind je in ieder geval in de Official LG UP970 4K Blu-Ray Player Owners Thread op AVSForum.
    Een quote van de huidige laatste pagina aldaar:
    "The motor is insanely LOUD!!! I'm rather pissed. Just bought this machine. Viewing Planet Earth 2, and even with my volume up I hear that motor.
    Unbelievable loud. How could they have released this product in this state? It's junk."
    Laatst aangepast door rvvnr1 : 26-04-2017 om 22:18

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Dergelijke ervaringen vind je in ieder geval in de Official LG UP970 4K Blu-Ray Player Owners Thread op AVSForum.
    Een quote van de huidige laatste pagina aldaar:
    "The motor is insanely LOUD!!! I'm rather pissed. Just bought this machine. Viewing Planet Earth 2, and even with my volume up I hear that motor.
    Unbelievable loud. How could they have released this product in this state? It's junk."
    Dat topic volg ik ook. En als je de reacties er na leest, zie dat mensen vinden dat de speler stil is.

    En dezelfde user van jouw quote, post daarna dit:
    "Well, the noisy motor issue seems to not be so bad after all. I was so aggravated during that portion of Planet Earth, but have yet to hear the problem again with other 4k discs. I will give this player another week, and if the noise factor doesn't come roaring back, I will keep it."

  23. #23

    Standaard

    Ok maar hij is niet de enige die dit heeft geconstateerd.
    Ook al is t een aantrekkelijke prijs voor een UHD speler, zeker zoals hij in Spanje is geprijsd met nog 4 UHD's erbij, vind ik het voor deze speler toch nog veel te veel geld.
    Naast de belabberde bouwkwaliteit is het nl. ook nog eens een hele basic speler met nauwelijks opties.
    Dan op dit moment liever de Sony als er duidelijkheid was geweest over een toekomstige Dolby Vision update.
    Nu is t wat mij betreft wachten op een wel degelijk gebouwde speler, met de nodige opties en Dolby Vision voor een redelijke prijs.
    En dan mag ie best wat duurder zijn dan de LG.

  24. #24

    Standaard

    Welke opties mis je? Mijn eigen ervaring is ondertussen dat ikzelf heel veel van de aangeboden opties niet of nauwelijks gebruik. Eenmaal instellen, en klaar.
    Kijk, als de Sony DV had, dan stond die er nu al bij mij, die heb ik ook liever. Maar feit is dat alleen de LG en de OPPO op dit moment zeker DV gaan hebben.

    Ik heb vanochtend eindelijk de LG gezien en ik ben het met je eens dat als je 'm optilt, het niet als een geweldenaar overkomt op het gebied van bouwkwaliteit. zeker in de vergelijking met de Sony die er naast stond. Maar ja, ik zet 'm neer in de kast en in principe kom ik er dan bijna nooit meer aan, alleen met stoffen.
    Aanstaande maandagavond is er 10% korting bij de MM bij mij, dan ga het ik toch maar proberen. Is het niets, dan kan ik 'm altijd terugbrengen.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Welke opties mis je? Mijn eigen ervaring is ondertussen dat ikzelf heel veel van de aangeboden opties niet of nauwelijks gebruik. Eenmaal instellen, en klaar.
    Maar dan moet je wel wat in te stellen hebben...
    Alleen al die ontbrekende 60Hz optie. Die Billy Lynn schijnt dan wel goed te spelen maar heb er geen goed gevoel bij.
    Daarnaast wil ik gewoon kunnen experimenteren net zoals ik dat met de verbinding met mijn pc heb kunnen doen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Maar feit is dat alleen de LG en de OPPO op dit moment zeker DV gaan hebben.
    Feit is ook dat er meer spelers gaan verschijnen met DV zodra er DV discs beschikbaar zijn.
    Ander feit is dat het daaromtrent ook wel akelig stil is...

    Wil graag het onderste uit de kan halen van de 55E6V maar ik heb eerlijk gezegd nu ook al genoeg om van te genieten, heb dus nog wel even geduld met de aanschaf van een UHD speler.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb vanochtend eindelijk de LG gezien en ik ben het met je eens dat als je 'm optilt, het niet als een geweldenaar overkomt op het gebied van bouwkwaliteit. zeker in de vergelijking met de Sony die er naast stond. Maar ja, ik zet 'm neer in de kast en in principe kom ik er dan bijna nooit meer aan, alleen met stoffen.
    Nee ok maar een beetje gewicht draagt wel bij aan de stabiliteit van de speler.

    Maar goed waar heb je m al zien staan dan?
    En tegen welke prijs?

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •