Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 35 van 35 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Pirates of the Caribbean: At World's End (al zat er bij mijn eerste blu-ray speler ook een extra film namelijk S.W.A.T. Man man waar is de tijd van die eerste schijven die minutenlang moesten laden en toen een film nog 30 euro koste... (Alhoewel met UHD is die tijd teruggekeerd)
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  2. #27

    Standaard

    Mijn eerste was Deja Vu met Denzel Washington.

  3. #28

    Standaard

    Volgens mij voor iets van 8 euro toen gekocht bij de Bart Smit in Roden, ergens in 2008 toen ik net mijn PS3 60GB kocht
    en ik wist dat HD DVD verloren had. Op dat moment had ik de console nog aangesloten op zo'n dikke Philips beeldbuis.



    Desondanks zag ik verbetering.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  4. #29

    Standaard



    Mijn eerste. Waarschijnlijk door de positieve recensies en rond de kerst gekocht.

  5. #30

    Standaard

    Blood diamond, lang geleden, heb de blu nog steeds
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  6. #31

    Standaard

    Inderdaad leuke vraag. De eerste Blu-Ray in mijn bol bestelhistorie is Batman: The Movie (1966). Maar ongetwijfeld zal ik na aanschaf van mijn eerste Blu-ray speler meteen naar de plaatselijke Free Record Shop zijn gerend (niet al te letterlijk nemen), en bv wat James Bond hebben aangeschaft. Moonraker was net uit. Ik heb het over eind maart 2009.

  7. #32

    Standaard

    The matrix trilogy en the mummy trilogy.
    Laatst aangepast door Roger B. : 30-04-2017 om 10:16

  8. #33

    Standaard

    Ik kocht m'n eerste blu ray speler (en ook nog steeds de enige) in 2010. De eerste blu ray was Shawshank Redemption. Heb ik toen meteen erbij gekocht, was een koopje!
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  9. #34

    Standaard

    Ik had een Xbox One gekocht en ben toen meteen begonnen om mijn collectie over te gooien in Blu-Ray.
    Veel gebruik gemaakt van de 3 voor 25 actie van bol. Mijn eerste blu-ray bestelling daar was:

    chappie
    Big Hero 6
    Horrible Bosses 2
    The Avengers
    captain America: The First Avenger
    Alien Anthology
    Predator Trilogy
    Jurassic Park Ultimate Trilogy
    captain America; The Winter Soldier
    Guardians of the Galaxy
    Iron Man
    Iron Man 2
    Iron Man 3
    Gremlins collection
    Game of Thrones Seizoen 1
    Game of Thrones Seizoen 2
    Game of Thrones Seizoen 3
    Thor
    Thor: The Dark World

    Star Wars zijn mijn favo films maar die bluray doos heb ik pas later gekocht. Dit omdat ik de veranderingen in de films niet leuk vindt, maar toch later gezwicht omdat ze echt zoveel mooier en scherper zijn

  10. #35

    Standaard

    Mijn eerste BD film was Alien vs. Predator 2, op z'n zachst gezegd...niet zo'n goede film!

    I Love My Sci-Fi

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •