De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Noteer het in de agenda: THE ACCOUNTANT | vanaf 8 maart op DVD, BD, UHD & Digitaal HD

    Noteer het in de agenda: THE ACCOUNTANT | vanaf 8 maart op DVD, BD, UHD & Digitaal HD

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 16-02-2017 om 15:50

  2. #2

    Standaard

    Sorry maar ik ga voor de Italiaanse 4K uitgave met slipcover en zonder die dwaze Mr. Wolf titel op de hoes...
    Ook wel bezar dat Warner hiervan een Combopack Blu-ray + DVD uitbrengt ?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Sorry maar ik ga voor de Italiaanse 4K uitgave met slipcover en zonder die dwaze Mr. Wolf titel op de hoes...
    Ook wel bezar dat Warner hiervan een Combopack Blu-ray + DVD uitbrengt ?
    Tja, de Italiaanse versie heeft een dwaze italiaanse quote uit 1 of andere recensie onder de titel staan. Het is maar waarvoor je kiest...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, de Italiaanse versie heeft een dwaze italiaanse quote uit 1 of andere recensie onder de titel staan. Het is maar waarvoor je kiest...
    Dat valt toch niet op die quote.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dat valt toch niet op die quote.
    IMG_0535.jpg IMG_0536.jpg

    Tja, ik zie weinig verschil. In ieder geval niet zoveel om een Italiaanse versie te importeren met Italiaanse teksten op de cover.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    IMG_0535.jpg IMG_0536.jpg

    Tja, ik zie weinig verschil. In ieder geval niet zoveel om een Italiaanse versie te importeren met Italiaanse teksten op de cover.
    Om een of andere reden is de hoes van de UHD anders dan de DVD/BD.
    Op Bol.com staat deze hoes:
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #7

    Standaard

    Hmmm ja, die titel is wel een stuk groter en lijkt door de kleur en hetzelfde lettertype wel bij de oorspronkelijke titel te horen. Vreemde keuze.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    IMG_0535.jpg IMG_0536.jpg

    Tja, ik zie weinig verschil. In ieder geval niet zoveel om een Italiaanse versie te importeren met Italiaanse teksten op de cover.
    Franse op de cover vind je wel ok???

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Franse op de cover vind je wel ok???
    Het gaat mij om het Nederlandse wat erop staat, plus ik begrijp aardig wat Frans. Meer dan Italiaans of Duits (bijv.). Dus ja, dat vind ik oke.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Het gaat mij om het Nederlandse wat erop staat, plus ik begrijp aardig wat Frans. Meer dan Italiaans of Duits (bijv.). Dus ja, dat vind ik oke.
    Aha ok. Ik ga trouwens voor de duitse steelbook. Bevat ook Nederlandse ondertitels : http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...n-blu-ray-disc

  11. #11

    Standaard

    Goeie film! Ben zeer gecharmeerd van Affleck zijn acteerskills, ook weer in deze film.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •