De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Slotje

  1. #1

    Standaard Slotje

    Laatst aangepast door RiesAlmere : 16-02-2017 om 07:24

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    Heb hier mijn twijfels bij
    Want? Wat zijn je twijfels? Ik vind het persoonlijk asociaal om zoiets in mijn topic te plaatsen en niet eventjes een prive berichtje. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

  3. #3

    Standaard

    Johan,

    Excuses zijn zeker hier op zijn plaats....Ries is een oude 100% betrouwbaar lid van dit forum....

    Vince.

  4. #4

    Standaard

    Misschien even uitpraten per PM inderdaad. Ries, als je even contact zoekt met Ludo/Claudio dan kunnen ze je verkooptopic opschonen.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    Misschien was ik wat voorbarig. Excuses.
    Misschien? Dit is iemand zijn topic verneuken met een valse beschuldiging. Dus laat je zogenaamde excuses maar zitten, ok.

    En nog steeds geef je niet aan waarom er een twijfel bij je is. Ik ben te duur ? :P

    Maar goed, dit topic mag gesloten worden, ik open binnenkort wel een nieuwe. Met misschien nog meer te goedkope dvdfilms..

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht
    Johan,

    Excuses zijn zeker hier op zijn plaats....Ries is een oude 100% betrouwbaar lid van dit forum....

    Vince.
    Dank je wel Vince

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Misschien even uitpraten per PM inderdaad. Ries, als je even contact zoekt met Ludo/Claudio dan kunnen ze je verkooptopic opschonen.
    Hij had me gewoon eventjes zelf een PM kunnen sturen. En met zijn nieuwe reactie kan die wat mij betreft de bomen in..

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RiesAlmere Bekijk bericht
    Hij had me gewoon eventjes zelf een PM kunnen sturen. En met zijn nieuwe reactie kan die wat mij betreft de bomen in..
    Joh, negeer het dan gewoon en stuur Ludo en/of Claudio gewoon even een PM. Zij maken je topic leeg met alle offtopic posts en dan blijft je huidige post gewoon staan. No worries.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •