De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Nederlands aanbod Netflix vanaf 2018 te zien in heel Europa

    Nederlands aanbod Netflix vanaf 2018 te zien in heel Europa

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Eindelijk doet Europa eens iets nuttigs
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Het zal wel alleen het Nederlands aanbod blijven. Ik ben meer geïnteresseerd om tegen betaling zenders van een ander land te zien. Wordt dat via internet dan ook mogelijk?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Het zal wel alleen het Nederlands aanbod blijven. Ik ben meer geïnteresseerd om tegen betaling zenders van een ander land te zien. Wordt dat via internet dan ook mogelijk?
    Ik ben benieuwd of je in een ander land (evt. tijdens je vakantie?) een abonnement kunt afsluiten en dat dan in Nederland ook kunt gebruiken. Alsof je op dat moment dus "in het buitenland' bent.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Als ik in het buitenland ben kijk ik regelmatig Netflix; ik kan dan met mijn abonnement alleen de content van dat land zien, maar hij 'onthoudt' wel alles. Zo was ik vorig jaar in de VS al aan Occupied begonnen, maar bij terugkomst in NL kon ik niet verder kijken aangezien NL dat niet aanbod. Sinds kort staat deze serie wel op Netflix NL en kon ik gewoon verder kijken waar ik gebleven was. Idem met Australië, een paar maanden gezeten voor werk, allerlei Aussie series en films via Netflix via mijn 'Nederlandse' abonnement, maar niet de NL-content. Het land waar je abonnement is afgesloten doet dus niet ter zake, alleen het land waar je op dat moment bent.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Als ik in het buitenland ben kijk ik regelmatig Netflix; ik kan dan met mijn abonnement alleen de content van dat land zien, maar hij 'onthoudt' wel alles. Zo was ik vorig jaar in de VS al aan Occupied begonnen, maar bij terugkomst in NL kon ik niet verder kijken aangezien NL dat niet aanbod. Sinds kort staat deze serie wel op Netflix NL en kon ik gewoon verder kijken waar ik gebleven was. Idem met Australië, een paar maanden gezeten voor werk, allerlei Aussie series en films via Netflix via mijn 'Nederlandse' abonnement, maar niet de NL-content. Het land waar je abonnement is afgesloten doet dus niet ter zake, alleen het land waar je op dat moment bent.
    Nu niet, maar dat zou straks dus zo maar wel eens kunnen zijn. Want dan zou je in principe in Nederland wel de Duitse, Franse of Spaanse series kunnen zien die je hier nu niet kunt kijken (en vice versa). Straks, met de open Netflix-grenzen, zou dat dus wel mogelijk moeten zijn. Mits je dus een in Duitsland, Frankrijk of Spanje afgesloten abonnement hebt.
    De vraag is, kun je als Nederlander in Spanje (of elk ander Europees Netflixland) een abonnement afsluiten als je geen vast adres (of bankrekeningnummer?) in dat land hebt?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #7

    Standaard

    Echt heel duidelijk is die regelgeving toch weer niet hoor, denk toch niet als je in vakantie gaat dat je u bezighoudt met Netflix op een laptopke te bekijken. Daarvoor ga je niet op vakantie.
    Dat ze het gewoon heel simpel maken, in héél Europa dezelfde content weergeven? Punt uit.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frimout69 Bekijk bericht
    Echt heel duidelijk is die regelgeving toch weer niet hoor, denk toch niet als je in vakantie gaat dat je u bezighoudt met Netflix op een laptopke te bekijken. Daarvoor ga je niet op vakantie.
    Dat ze het gewoon heel simpel maken, in héél Europa dezelfde content weergeven? Punt uit.
    Ik plug mijn laptop gewoon via hdmi in de tv op mijn hotelkamer, dat kan bijna altijd. Prima te doen hoor. Zit vaak voor werk in het buitenland en dan is dat erg handig. Ook op vakantie mag ik best eens een serie kijken, dan heb ik daar eindelijk tijd voor.
    De verschillende content heeft alles met rechten te maken, dat kan nu eenmaal per land verschillen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •