De resultaten 1 tot 1 van 1 worden weergegeven.
  1. #1

    Question Hulp nodig bij bouwen thuisbioscoop

    Hallo,

    Ben net nieuw hier op dit forum dus dit komt natuurlijk weer heel ... over .
    Ik heb hulp nodig bij t uitzoeken van letterlijk alles voor t bouwen van een degelijke thuisbioscoop, om te beginnen met de volgende punten:

    1: Geluiddempend materiaal(de ruimte is 7 meter lang en 6 meter breed als je er naar kijkt, ongeveer 70cm vanaf de vloer loopt alles schuin naar elkaar toe. zie afbeelding beneden.)
    2: Apparatuur bijv beamer geluidsinstallatie verlichting.
    3: Wat voor soort stoelen

    Vooral bij 1 en 2 heb ik geen idee wat ik moet hebben en wat nou het beste het geluid absorbeert het liefst iets in de vorm van doeken zodat ik t op de houten steunbalken kan nieten.
    De vloer is laminaat, nou weet ik niet of daar perse tapijt over moet maar als het degelijk verschil levert is dat er voor over.
    En bij apparatuur wil ik graag vanuit de stoel een film op kunnen zetten, en tv kijken (helaas zijn wij beperkt aan digitenne van KPN dus moet er een apart kastje bij of een insteekkaart).

    Nu is het budget(rond de 10.000) natuurlijk zo goedkoop mogelijk maar het moet wel allemaal mee kunnen voor minimaal 10 jaar en dat het dan nog voor z'n tijd goed is.


    Ik hoop dat iemand me kan helpen en alvast ontzettend bedankt!



    Steven
    838008.png
    Laatst aangepast door steven1080 : 23-01-2017 om 07:17

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •