De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De moderne versie van THE MAGNIFICENT SEVEN - vanaf 24 januari op DVD, BD en UHD

    De moderne versie van THE MAGNIFICENT SEVEN - vanaf 24 januari op DVD, BD en UHD

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Hij krijgt op bluray.com een uitzonderlijk goede recensie als film.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Hij krijgt op bluray.com een uitzonderlijk goede recensie als film.
    Ik dacht dat deze film in het algemeen oké recensie had gekregen. Wel benieuwd om eens te zien. Alleen jammer dat dit weer een 2K upscale is op de 4K blu-ray.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  4. #4

    Standaard

    Er verschijnt ook een steelbook met bonus disc.


  5. #5

    Standaard

    De bonus disc zou ook in de gewone blu-ray en 4K versie zitten.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    De bonus disc zou ook in de gewone blu-ray en 4K versie zitten.
    Weet je dat zeker? Bij Equalizer en Chappie was dit ook niet het geval.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Weet je dat zeker? Bij Equalizer en Chappie was dit ook niet het geval.
    Dat is al 2 jaar geleden. Bij Ghostbuster zal deze erbij dacht ik. Althans bij de 3D versie.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Hij krijgt op bluray.com een uitzonderlijk goede recensie als film.
    Het is zijn mening, blijkbaar beviel de film hem wel . Die reviewer (Liebman) kan ik trouwens niet meer serieus nemen sinds zijn enorme blunder bij de Star Trek Wrath of Khan review, waaruit bleek dat hij heel de disc niet eens had opgezet en maar wat neergeschreven had.

    Ik vond de film maar matig, er is geen enkele spanning (nergens), D'Onofrio's personage is een karikatuur, Pratt is echt totaal miscast en past gewoon niet in een Western, vreemde punten in het verhaal zoals waarom Vasquez meegaat terwijl hij Chisholm in zijn macht heeft is een raadsel; de ontmoeting met Red Harvest komt erg vreemd over en zo zijn er wel meer punten.

    Niets positief? Natuurlijk wel: het is prachtig gefilmd, Denzel is altijd wel goed, Lee Byung-hun's actie ziet er gelikt uit.

    Om een keertje te kijken is het prima, maar het zal bij die ene keer blijven voor mij.

  9. #9

    Standaard

    Enkel de steelbook zal de bonus disc hebben. Vandaag de 4K versie gekocht. Deze heeft em alleszins niet.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dat is al 2 jaar geleden. Bij Ghostbuster zal deze erbij dacht ik. Althans bij de 3D versie.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Enkel de steelbook zal de bonus disc hebben. Vandaag de 4K versie gekocht. Deze heeft em alleszins niet.
    De Ghostbusters bonus disc was niet exclusief voor de 3D versie, deze zat ook al bij de 2D. Bij de andere titels zat deze alleen bij de Steelbook versie.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Enkel de steelbook zal de bonus disc hebben. Vandaag de 4K versie gekocht. Deze heeft em alleszins niet.
    Zo te zien krijgt in Engeland de keepcase uitvoering wel de bonus disc: https://www.amazon.co.uk/The-Magnifi...A3P5ROKL5A1OLE

    Film heeft NL ondertiteling.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •