Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Riphagen De Serie is vanaf 25 januari te koop op DVD en Blu-ray Disc

    Riphagen De Serie is vanaf 25 januari te koop op DVD en Blu-ray Disc

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 16-01-2017 om 14:56

  2. #2

    Standaard

    Ik dacht dat dit een film was?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  3. #3

    Standaard

    Ja, ik ook? Of zijn er verlengde TV-afleveringen van gemaakt? Is op zich eerder gebeurd, ook met Soldaat van Oranje geloof ik.

  4. #4

    Standaard

    Het is idd een film (Die ook uitgebracht wordt op 26/1), maar er is ook een serie van gemaakt: http://www.vpro.nl/programmas/riphagen.html

    Welke nu echter wordt uitgebracht is inderdaad onduidelijk gezien bovenstaand item.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 13-01-2017 om 07:56

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Het is idd een film (Die ook uitgebracht wordt op 26/1), maar er is ook een serie van gemaakt: http://www.vpro.nl/programmas/riphagen.html

    Welke nu echter wordt uitgebracht is inderdaad onduidelijk gezien bovenstaand item.
    Ik denk de serieversie die laatst is uitgezonden. In de link staat 3x 50 minuten.

  6. #6

    Standaard

    @Ludo:

    Ik heb zojuist telefonisch contact opgenomen met September Film, en hun de vraag gesteld welke versie er nu word uitgebracht.

    Hun zeiden dat dit de film versie was, en dus niet de serie.

    Dus wellicht kan je het item aanpassen.

    De film wordt uitgebracht zeiden ze op 25/1.

  7. #7

    Standaard

    Dus wat is het nu ? Waarom sturen ze dan overal rond naar webshops dat het om een mini serie gaat ?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dus wat is het nu ? Waarom sturen ze dan overal rond naar webshops dat het om een mini serie gaat ?
    Het is dus de filmversie die uitgebracht wordt,en niet de serie versie.

    Waarom ze dat zo rond hebben gestuurd weet ik niet, maar die wordt dus niet uitgebracht.

    De film komt uit, en als je me niet gelooft:020 535 7550 (September Film).

    Ik zou zeggen: Bel ze, vraag het & je zal het horen wat ik je vertel!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Het is dus de filmversie die uitgebracht wordt,en niet de serie versie.

    Waarom ze dat zo rond hebben gestuurd weet ik niet, maar die wordt dus niet uitgebracht.

    De film komt uit, en als je me niet gelooft:020 535 7550 (September Film).

    Ik zou zeggen: Bel ze, vraag het & je zal het horen wat ik je vertel!
    Ik geloof je hoor.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik geloof je hoor.
    .

    Waarschijnlijk zal het een eerder opgesteld persbericht zijn, waar ze later op terug gekomen zijn.

    Ik denk persoonlijk dat hierdoor er verwarring is rondom deze release.

  11. #11

    Standaard

    Aangezien de serie zondag de laatste aflevering beleefd zou het logisch zijn dat ook de serie word uitgebracht. Echter: Tot op heden heb ik niet het idee dat serie en film van elkaar verschillen. Geen verlengde of extra scenes enzo.

    Overigens was de film aanvankelijk wel als serie bedoeld. Pas op de set kwam het idee voor de filmversie. Maar als die twee niet van elkaar verschillen dan begrijp ik het nut eigenlijk niet zo.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja, ik ook? Of zijn er verlengde TV-afleveringen van gemaakt? Is op zich eerder gebeurd, ook met Soldaat van Oranje geloof ik.
    klopt dat ze die ook als serie hebben uitgebracht. Waren daarbij wel zo slim om de titel te veranderen (serie heette Voor Koningin en Vaderland). Verschil was volgens mij alleen dat er stukken van het Polygoon journaal waren ingemonteerd. Riphagen serie is trouwens anders dan de film. Zag vandeweek de aflevering en daar zaten extra scenes in tov de film.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    ...Zag vandeweek de aflevering en daar zaten extra scenes in tov de film.
    Ja nogal logisch als het 3 afleveringen zijn van 50 minuten, terwijl de film 130 minuten duurt

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ja nogal logisch als het 3 afleveringen zijn van 50 minuten, terwijl de film 130 minuten duurt
    Gaat mij erom dat er wel wat extra scenes inzitten, maar dat de toegevoegde waarde me niet heel erg groot lijkt. Denk ook dat die drie afleveringen van 50 minuten ook nog wel meevallen. Als je op een minuut of 12-15 netto uitkomt, mag je volgens mij al blij zijn.

  15. #15

    Standaard

    Belangrijkste is dat de film uit gaat komen, en dus niet de serie.

  16. #16

    Standaard

    Ik heb het artikel aangepast naar de gegevens die op de site van Septemberfilm staan. Speelduur 131 minuten. Wel toont de cover op de site van Septemberfilm zelf ook nog steeds de toevoeging dat het om de serie gaat. Lekker verwarrend! Thnx anyway!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #17

    Standaard

    Ik heb dus net ook even gebeld met September films, en op 25-1 wordt de SERIE uitgebracht. (De filmversie wordt niet uitgebracht)

    Ik heb ze gewezen op de afbeelding op hun site, en de speelduur van 131 minuten, en deze informatie is er inmiddels bijgezet.

    De afbeeldingen zijn dus goed, en de speelduur is:

    Aflevering 1 - 51 Minuten
    Aflevering 2 - 50 Minuten
    Aflevering 3 - 53 Minuten

    http://septemberfilm.nl/dvd-bluray/881-Riphagen
    Laatst aangepast door TifKag : 13-01-2017 om 16:28

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Ik heb dus net ook even gebeld met September films, en op 25-1 wordt de SERIE uitgebracht. (De filmversie wordt niet uitgebracht)

    Ik heb ze gewezen op de afbeelding op hun site, en de speelduur van 131 minuten, en deze informatie wordt nog aangepast.

    De afbeeldingen zijn dus goed, en de speelduur is:

    Aflevering 1 - 51 Minuten
    Aflevering 2 - 50 Minuten
    Aflevering 3 - 53 Minuten

    http://septemberfilm.nl/dvd-bluray/881-Riphagen
    Nou das ook raar, vanmorgen wordt er gezegd dat de film wordt uitgebracht en niet de serie.

    Wat een bedrijf zeg pffff.

    Raar dat de film niet wordt uitgebracht.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Nou das ook raar, vanmorgen wordt er gezegd dat de film wordt uitgebracht en niet de serie.

    Wat een bedrijf zeg pffff.

    Raar dat de film niet wordt uitgebracht.
    Volgens mij staat de filmversie als gratis download op amazon (Sorry....heb hier geen ervaring mee)

    https://www.amazon.co.uk/haji-05-Rip...words=riphagen
    https://www.amazon.co.uk/4K-Riphagen...words=riphagen

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Volgens mij staat de filmversie als gratis download op amazon (Sorry....heb hier geen ervaring mee)

    https://www.amazon.co.uk/haji-05-Rip...words=riphagen
    https://www.amazon.co.uk/4K-Riphagen...words=riphagen

    We are sorry
    You are not eligible to purchase this app due to geographical restrictions.

    Dat staat er bij, dus daar hebben we niks aan.

  21. #21

    Standaard

    Te belachelijk voor woorden eigenlijk dat ze drie afleveringen op een disc zetten maar niet de gewone film zoals deze in de bioscoop heeft gedraaid.

    Ik had deze gereserveerd maar denk dat ik hem mooi annuleer, heb geen zin om te moeten gaan schakelen voor afleveringen !!
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  22. #22

    Standaard

    De serie is waarschijnlijk wel net wat beter qua opbouw. De film zal binnenkort wel op Netflix komen, aangezien wij het enige land op de wereld zijn wat dat niet het geval is.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #23

    Standaard

    Wat hebben we er aan om een film op tv te kijken??? Een echte liefhebber kijkt liever via een fysiek product lijkt me. Dat ze de film dan ook maar op schijf uitbrengen.

  24. #24

    Standaard

    Wat ik begrepen heb van September film, is dat de film, gesneden is uit de serie.
    Het zou me dan ook helemaal niet verbazen als de film ook op de disc staat (net zoals er een theatrical en extended cut op 1 disc kan staan)

    De website maakt het er ook niet duidelijker op, want daar staat de lengte nog steeds op 131 min. en als extra de 3 afleveringen apart ???

  25. #25

    Standaard

    Zojuist de bevestiging van September Film gehad dat de uitgave op DVD/Blu-ray de serie betreft en dus niet de film.
    Zoals hiervoor al is beschreven: Riphagen was oorspronkelijk alleen bedoeld als serie, maar daar is later een (iets ingekorte) bioscoopfilm van gemaakt.
    De uitgave op DVD/BD betreft dus alleen de serie van drie afleveringen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •