De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Cars 3

  1. #1

    Standaard Cars 3



    Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=U1eQYk74R1g

    Vet dat hij een beetje duister is.Ik vond deel een echt te gek !

  2. #2

    Standaard

    Nooit echt fan geweest van deel 1 en deel 2 tjah... Pixar die perrongeluk tegen groene wagens en het milieu is? Dat was toch wel een fail in die film. Deze ziet er wel een beter vervolg uit op het eerste deel maar of deze nu gemaakt moest worden? Ik wacht liever met smart op The Incredibles 2.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  3. #3

    Standaard

    Deel 1 vond ik erg leuk maar deel 2 sloeg de plank echt heel erg mis. Bij dit deel weet ik het nog niet.

  4. #4

    Standaard

    Deel 2 vond ik zelf ook 3x niets.

  5. #5

    Standaard

    Gelukkig dat smaken verschillen. Ik vond deel 2 erg leuk, zelfs leuker dan deel 1. Eerste deel vond ik maar langdradig.
    Focus in deel 2 lag ook op het racen, dus ja, hopelijk bij deel 3 ook. Trailer vind ik in ieder geval veelbelovend.

    Beetje off-topic: Planes is niet van Pixar, maar ook daar vond ik het tweede deel veel beter van. Deel 1 is min of meer een Cars 1 kopie.
    Hopelijk komt Disney ooit nog met een derde deel, al heb ik daar een hard hoofd in.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •