De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Les Premiers Les Derniers (Bouli Lanners)

    Ik zie nog steeds geen blu ray (noch dvd) uitgave van Les Premiers Les Derniers. Geen aankondiging, niets. Niet hier, niet in de UK. Enkel kom ik een franse uitgave tegen. Maar daarvan kom ik er niet met zekerheid achter of deze ook Nederlandse ondertitels heeft. Daarom hier mijn vraag:

    - kan iemand mij zeggen of er hier (of in België) nog een blu-ray en /of dvd-uitgave op komst is? En zo nee...

    - Is de Franse uitgave voorzien van Nederlandse ondertitels? (informatie die ik vind is weinig betrouwbaar, dus ik hoor het graag van iemand die mij dit met zekerheid kan vertellen)

    Kennelijk is dit een obscure film. Apart.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Dat is mooi Dat hij hier in de theaters draait, dat wist ik wel. Wij draaien hem namelijk op dit moment. Maar ik ben nog niets van een blu ray of dvd-uitgave tegen gekomen hier. Dat baart me zorgen Het is een mooie film die ik graag zou willen hebben.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  4. #4

    Standaard

    Die Franse uitgave heeft echt geen NL ondertitels, Wild Side Video plaatst zelfs geen UK ondertitels. Op de scan van de achterkant wordt ook alleen maar FR SDH aangegeven.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Damn, dan houdt het op lijkt het...toch maar blijven hopen op een Nederlandse release. Maar omdat ik nog steeds geen aankondiging zie, krijg ik daar zo langzamerhand een hard hoofd in. Zou jammer zijn.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #6

    Standaard

    Je kan altijd de iTunes release aanschaffen met nederlandse subs. Maar ja... dan heb je de film ook niet echt en de kwaliteit is maar iets beter dan een dvd. Zo doe ik het altijd, ben het beu om te wachten op sommige films die maar niet uitkomen en dan is dit de beste optie om hem te zien. (Swiss Army Man, Juste la Fin du Monde, ...)
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  7. #7

    Standaard

    Een mailtje naar de filmdistributeur gestuurd en dit was het antwoord:

    'De productie van de DVD van Les Premiers Les Derniers vindt momenteel plaats in België. De film zal dit jaar nog verschijnen op DVD. De inschatting is dat de release in mei zal plaatsvinden.'
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •