De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Geluid tv over home cinema set

    Goedenavond,

    Ik ben inmiddels een poosje bezig geweest met het aansluiten van mijn surround set maar ik kom er niet uit.

    Ik heb en JVC surround set (TH-R1) met een receiver, subwoofer en 5 losse boxen. Daarnaast een Phillips 40PFT4319 Full HD tv en een kpn kastje voor interactieve tv.
    Momenteel is de tv doormiddel van HDMI aangesloten op het kpn kastje en de Surround doormiddel van een Scart op de tv. Nu doet de surround set het alleen als er een DVD/CD inzit.

    Het liefst wil ik zowel het geluid van de tv/laptop en telefoon aansluiten op de surround, dit zou het meest gemakkelijk zijn met een tulp stekker rood en wit die de JVC receiver in gaan met aan de andere kant een Jack aansluiting, alleen dan is er geen surround mogelijkheid dacht ik. Echter als je iets aanzet en de JVC op het juiste kanaal zet slaat die na 1 seconde weer af, keer op keer.

    Een andere optie die ik geprobeerd heb is de tv doormiddel van een optische kabel te verbinden met de JVC receiver, alleen krijg ik dan ook geen geluid, op welk kanaal dan ook.
    Als dit zou werken kan ik de laptop weer aansluiten op de tv met een HDMI kabel.

    De enige manier dat ik nu het geluid van de tv op de JVC krijg is doormiddel het kastje van de KPN rechtstreeks aan te sluiten op de JVC receiver met een Scart kabel. Alleen dan kan ik dus geen telefoon of laptop meer aansluiten.

    Wie zou mij hiermee kunnen helpen?

  2. #2

    Standaard

    Je hebt hier toch al die vraag gesteld? Waarom ga je nog een topic openen?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •