Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 38 van 38 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Carrie Fisher op zoek naar Rogue one.

    http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161222_02640036

    “Ik ben in Brugge op zoek naar een cinema die Rogue One speelt”, zette de 60-jarige Fisher op Twitter. “Want Gary (haar hond die haar steevast vergezelt, nvdr.) heeft gehoord dat ik hierin een van mijn beste acteerprestaties heb vertolkt.” Dat zegt ze met enige ironie, want in Rogue One is ze vervangen door een computergeanimeerde, dertigjarige versie van zichzelf.

    https://twitter.com/carrieffisher
    Laatst aangepast door vista-vision : 22-12-2016 om 13:29

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    En of Disney dan met Dolby Vision komt?
    De rechten voor 4 *), (5 en 6) liggen nog steeds bij Fox, dus .....

    Maar als het een 4K remastering is van de SE print dan is helaas de bron van de 35mm print de HD scan van vorige eeuw, E
    waar de SE aanpassingen in HD zijn gemaakt.
    Dan is de bron is niet eens 2K en vraag ik me af of DV of HDR veel toevoegd.

    *) 2015: Star Wars: The Digital Movie Collection
    In April 2015, all six films were released digitally to various online streaming services.
    These versions feature exactly the same changes to the 2011 Blu-ray release, as well as removing the 20th Century Fox logo on all films but A New Hope.
    Laatst aangepast door Hombre : 22-12-2016 om 13:56
    "A man's got to know his limitations", ...

  3. #28
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ben eruit dat HDR een giga-bundle toevoegt en dat telkens weer.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik ben eruit dat HDR een giga-bundle toevoegt en dat telkens weer.
    Ik hoop het voor je!

    Zelf zou ik al super blij zijn met een nieuwe (2/4K) scan van de originele 35mm print van voor de SE versies i.p.v. ca. 22 jaar oude HD scans...
    "A man's got to know his limitations", ...

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Carrie Fisher op zoek naar Rogue one.

    http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161222_02640036

    “Ik ben in Brugge op zoek naar een cinema die Rogue One speelt”, zette de 60-jarige Fisher op Twitter. “Want Gary (haar hond die haar steevast vergezelt, nvdr.) heeft gehoord dat ik hierin een van mijn beste acteerprestaties heb vertolkt.” Dat zegt ze met enige ironie, want in Rogue One is ze vervangen door een computergeanimeerde, dertigjarige versie van zichzelf.

    https://twitter.com/carrieffisher
    30?
    Fisher was 19 toen ze in ANH zat (en 20 toen deze film -die zich voor ANH afspeelt- uit kwam) terwijl haar personage in de film ook die leeftijd heeft....dus die journalist mag voortaan wikipedia beter checken

  6. #31

  7. #32

    Standaard

    Ook sterk net 10 minuten geleden gekeken naar Debbie Reynolds en Carrie Fisher bij Ophra
    (September)2011
    https://www.youtube.com/watch?v=kzjgp2XebwE
    Zat net te denken dat ze best slim is die Carrie lees ik dat slechte bericht hierboven
    Laatst aangepast door vista-vision : 23-12-2016 om 22:51

  8. #33

    Standaard

    Bioscoopketen Pathé gaat de dinsdag overleden actrice Carrie Fisher eren bij de vertoningen van de nieuwe Star Wars-film Rogue One.


    Voorafgaand aan de film, die geldt als een prequel op de originele trilogie waarin Fisher de hoofdrol speelde, wordt een zwart-witfoto van de actrice als haar personage prinses Leia vertoond. Rogue One, die vertelt hoe de rebellen aan de blauwdruk voor de Death Star zijn gekomen, is op dit moment de best bezochte film in de Nederlandse bioscopen.


    Mark Hamill

    12 uur ·

    It's never easy to lose such a vital, irreplaceable member of the family, but this is downright heartbreaking. Carrie was one-of-a-kind who belonged to us all- whether she liked it or not. She was OUR Princess, damn it, & the actress who played her blurred into one gorgeous, fiercely independent & ferociously funny, take-charge woman who took our collective breath away. Determined & tough, but with a vulnerability that made you root for her & want her to succeed & be happy. She played such a crucial role in my professional & personal life, & both would have been far emptier without her. I am grateful for the laughter, the wisdom, the kindness & even the bratty, self-indulgent crap my beloved space-twin gave me through the years. Thanks Carrie. I love you, mh

  9. #34

    Standaard

    Gisteren Rogue One gezien. Stukken beter dan The Force Awakens. Ik had bij Rogue One écht het gevoel naar een star wars film te zitten kijken. Wel indrukwekkend om het CG shot te zien van Prinses Leia, echt overtuigend!
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 28-12-2016 om 16:15
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Bioscoopketen Pathé gaat de dinsdag overleden actrice Carrie Fisher eren bij de vertoningen van de nieuwe Star Wars-film Rogue One.


    Voorafgaand aan de film, die geldt als een prequel op de originele trilogie waarin Fisher de hoofdrol speelde, wordt een zwart-witfoto van de actrice als haar personage prinses Leia vertoond. Rogue One, die vertelt hoe de rebellen aan de blauwdruk voor de Death Star zijn gekomen, is op dit moment de best bezochte film in de Nederlandse bioscopen.


    Mark Hamill

    12 uur ·

    It's never easy to lose such a vital, irreplaceable member of the family, but this is downright heartbreaking. Carrie was one-of-a-kind who belonged to us all- whether she liked it or not. She was OUR Princess, damn it, & the actress who played her blurred into one gorgeous, fiercely independent & ferociously funny, take-charge woman who took our collective breath away. Determined & tough, but with a vulnerability that made you root for her & want her to succeed & be happy. She played such a crucial role in my professional & personal life, & both would have been far emptier without her. I am grateful for the laughter, the wisdom, the kindness & even the bratty, self-indulgent crap my beloved space-twin gave me through the years. Thanks Carrie. I love you, mh
    Net voor de tweede keer geweest en nu nog geen foto.

  11. #36

    Standaard

    Gisteren gezien, ik vond er niet veel aan als ik eerlijk ben. Heel veel actie maar slappe dialogen. The Force Awakens vond ik leuker.

    Bovendien zaten er allerlei vertaalfouten in de ondertitels. Heel storend ('2 screens down' in de zin van twee schermen naar beneden scrollen vertaald met '2 schermen kapot', 'launch!' vertalen met 'vuur!' en zo nog een paar).
    Laatst aangepast door Oakey : 01-01-2017 om 12:52

  12. #37

    Standaard

    Ik ben een Star Wars fan van het eerste uur.Als klein jochie zag ik de eerste film in 1977 ik was toen 9.
    Inmiddels iets ouder en heb twee FX lichtzwaarden in huis en een movie prop yoda beeldje.

    Dat wil niet zeggen dat ik alles goed vind.
    De film is heerlijk kijk vermaak maar nog steeds is het acteer spel niet zoals je van een grote productie verwacht.
    De cgi effecten zijn helemaal top.
    Het wordt toch ieder jaar beter.
    Jammer dat de film in 3d qua beeld kwaliteit minder is.
    Soms zag ik echt dubbele beelden (Pathé Zaandam)
    Als film zeker de moeite waard maar waar je gaat kijken is dus ook een factor.
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  13. #38

    Standaard

    Ik ben een Star Wars fan van het eerste uur.Als klein jochie zag ik de eerste film in 1977 ik was toen 9.
    Inmiddels iets ouder en heb twee FX lichtzwaarden in huis en een movie prop yoda beeldje.

    Dat wil niet zeggen dat ik alles goed vind.
    De film is heerlijk kijk vermaak maar nog steeds is het acteer spel niet zoals je van een grote productie verwacht.
    De cgi effecten zijn helemaal top.
    Het wordt toch ieder jaar beter.
    Jammer dat de film in 3d qua beeld kwaliteit minder is.
    Soms zag ik echt dubbele beelden (Pathé Zaandam)
    Als film zeker de moeite waard maar waar je gaat kijken is dus ook een factor.
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •