De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Red Turtle, The (Blu-ray)

    Red Turtle, The (Blu-ray)

    De eerste lange animatiefilm van Michael Dudok de Wit is een pareltje.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Bijzondere film. Ik ben zelf voor de speciale editie uit Frankrijk gegaan (inclusief soundtrack en artbook). Hier ontbreekt uiteraard de VPRO documentaire, maar deze bevat wel een extra korte film en twee Franstalige en niet ondertitelde featurettes.

    81OnFmb8F1L__SL1500_.jpg

  3. #3

    Standaard

    Genomineerd voor een Oscar, nice!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Genomineerd voor een Oscar, nice!
    Was wel te verwachten al vind ik die één van de mindere uit het rijtje. Heb em zelfs met moeite afgekeken. Kubo and the Two Strings mag van mij winnen.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Was wel te verwachten al vind ik die één van de mindere uit het rijtje. Heb em zelfs met moeite afgekeken. Kubo and the Two Strings mag van mij winnen.
    Helemaal mee eens, maar het zal wel weer Disney/Pixar worden, want die hebben een betere $$ lobby
    Laatst aangepast door Hombre : 27-01-2017 om 11:11
    "A man's got to know his limitations", ...

  6. #6

    Standaard

    Ik vond 'm, ondanks de bemoeienis van Ghibli en Isao Takahata, enigszins tegenvallen. Het verhaal was me ietwat te vaag, te weinig uitgediept en de animatie bij vlagen te grauw. Je kunt zien dat er veel werk in is gestoken, maar ik zie dan toch liever animatiefilms zoals Only Yesterday, Grave of the Fireflies en Whisper of the Heart.

  7. #7

    Standaard

    Nog iemand die moeite heeft met het afspelen van de blu-ray (NL-editie). Heb 2 verschillende blu-ray's geprobeerd op 2 verschillende spelers. Hij herkent dat er een blu-ray in de speler zit, maar kan de disc gewoon niet openen...

  8. #8

    Standaard

    The Red Turtle heeft de Annie voor beste onafhankelijke animatiefilm gewonnen!

    http://collider.com/zootopia-trollhu...e-awards-2017/

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •