Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 39 van 39 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Heb ze even van antwoord gediend.

    Beste,

    Bedankt voor het antwoord.

    Maar het is niet meer dan normaal dat een 3D versie van een film alleen op een schijf wordt gezet. Zoals uzelf aangeeft omdat het beeld dan de beste beeldkwaliteit heeft samen met de beste geluidstrack. Daarom ook dat uitgevers zoals Disney, Fox, Warner, Sony, Belga,... hun 3D uitgaves voorzien van een 3D schijf én aparte 2D schijf! Ik ben niet de enige verontwaardigde hierover, daar waar ik op het forum van dvd.nl nog reacties over dit voorval heb gelezen.

    Het minste wat jullie kunnen doen is een 2D disc nasturen. Want de Eone UK doet het namelijk wel correct. In de UK heeft de 3D uitgave een 2D en 3D disc in de verpakking zitten. Als het bij Eone in Groot Brittanië lukt waarom dan niet in de Benelux? Is toch hetzelfde bedrijf in zekere zin.

    Mvg
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  2. #27

    Standaard

    Op zich ook best vaag, want in het verleden hebben ze het bijv. met Need for Speeds en Pompeii wel gedaan, een 2-disc uitgave met 3D disc en aparte 2D disc met extra's. Dus het kan wel...

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Op zich ook best vaag, want in het verleden hebben ze het bijv. met Need for Speeds en Pompeii wel gedaan, een 2-disc uitgave met 3D disc en aparte 2D disc met extra's. Dus het kan wel...

    Verdorie, dat had ik ook beter aangehaald. Ik was nog op zoek naar andere 3D uitgaves van hun maar kon er niet meteen opkomen...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Verdorie, dat had ik ook beter aangehaald. Ik was nog op zoek naar andere 3D uitgaves van hun maar kon er niet meteen opkomen...
    De 3D versie van Point Break 2016 heeft volgens mij ook 2-discs...

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    De 3D versie van Point Break 2016 heeft volgens mij ook 2-discs...
    Point Break 3D was Dutch Film Works

    Heb zojuist EOne weer aan de lijn gehad, maar ze willen geen kant op, en er komt ook geen nazend actie (Ook niet voor individuele gevallen)

  6. #31

    Standaard

    Echt belachelijk! Telkens een uitgave van Eone komt, weet je dat er iets verkeerd moet aan zijn.
    BD (1243) What i Watch

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Point Break 3D was Dutch Film Works

    Heb zojuist EOne weer aan de lijn gehad, maar ze willen geen kant op, en er komt ook geen nazend actie (Ook niet voor individuele gevallen)
    Dan zal ik mijn film nazenden...

    en dan nog niet eens toegeven dat ze in de fout zijn...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  8. #33

    Standaard

    "verkeerd" "fout", ik vind de uitgaven niet verkeerd of fout. Het zijn wellicht niet de uitgaven die jullie verwacht hadden, maar ze zijn erg duidelijk in hun specs en in hun communicatie over de uitgave en de inhoud ervan. Dus ik begrijp jullie teleurstelling, maar om nou dit soort termen te gebruiken vind ik zelf een beetje kinderachtig.

  9. #34

    Standaard

    Misschien moeten ze wel vermelden op de hoes dat er geen 2D schijf inzit. Nu moet je dat gaan ruiken...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Misschien moeten ze wel vermelden op de hoes dat er geen 2D schijf inzit. Nu moet je dat gaan ruiken...
    Tja, ik vind dat een omgekeerde redenering. Er staat duidelijk op wat er wel in zit, en mijns inziens hoef je er niet op zetten wat er allemaal niet in zit... Ik denk dat je je eigen verwachtingen projecteert op hetgeen er uitgegeven wordt en als het er niet aan voldoet dan ligt het aan de ander. Dat is natuurlijk niet altijd zo.

  11. #36

    Standaard

    Heb je aandelen bij Eone Rogier?
    Elke uitgave bevat 2d en 3d (of toch optie tot spelen van 2D), en jij komt hier nu kleurrijk vertellen hoe verkeerd wij wel niet zijn wanneer we dit verwachten van een uitgave.
    Laatst aangepast door freaky : 30-11-2016 om 14:20
    BD (1243) What i Watch

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Heb je aandelen bij Eone Rogier?
    Elke uitgave bevat 2d en 3d (of toch optie tot spelen van 2D), en jij komt hier nu kleurrijk vertellen hoe verkeerd wij wel niet zijn wanneer we dit verwachten van een uitgave.
    Haha, nee hoor. Ik belicht echter graag de andere kant. Want elk verhaal heeft 2 kanten. En om het zuiver te houden verdient die kant van het verhaal, mits verdedigbaar, ook een geluid. Of de 3D versie een optie zou moeten hebben tot het spelen van 2D is nog een discussiepunt, want volgens was dat zelfs verplicht oid, dus daarin zou je gelijk kunnen hebben. Maar daar gaat het niet alleen over, maar ook over de extra's. En dat men en-en wil en niet of-of. Want de 2D uitgave is er wel (met extra's) maar men wil er niet extra voor betalen. En daar ligt de crux.
    En om uberhaupt nu elke uitgave af te schieten omdat het niet bevat wat je zelf had verwacht ondanks wat erover is gecommuniceerd vind ik zelf kort door de bocht.

  13. #38

    Standaard

    Geen extra's op een 3D uitgave heb ik geen problemen mee.
    Er zijn amper 3D discs met extra's. Ik wou heel graag de 3D maar vind het gewoon spijtig dat ik nooit geen
    Kans zal hebben om die in 2D te zien tenzij ik hem erbij koop.
    Zal deze versie laten zakken in prijs en later dan gewoon maar gaan voor de 2D.
    BD (1243) What i Watch

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    De 3D versie van Point Break 2016 heeft volgens mij ook 2-discs...
    Ik zag dat Point Break nu ook (naast de bestaande 2-disc) ook een 3D-disc only release heeft gekregen. Kostte bij MM €4,99. Nog steeds €4,99 te veel voor deze slechte film .

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •