Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 39 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De GVR - Grote Vriendelijke Reus - is vanaf 30 november verkrijgbaar, ook in 3D

    De GVR - Grote Vriendelijke Reus - is vanaf 30 november verkrijgbaar, ook in 3D

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Komt er zeker wel een keertje in. Ik hou wel van dit soort film. Waarschijnlijk gaat het de 3D versie worden dan.

  3. #3

    Standaard

    Waarom is Disney hier geen uitgever ?

  4. #4

    Standaard

    In andere landen is het ook een lokale uitgever zie ik:
    In Duitsland: Constantin
    In de UK: Entertainment One
    In Frank: Métropolitan Video

  5. #5

    Standaard

    Is ook geen disney film, maar van Dreamworks en die zitten bij Eone.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 21-11-2016 om 12:58
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Is ook geen disney film, maar van Dreamworks en die zitten bij Eone.
    In de trailers en wat posters staat duidelijk het logo van Disney.Amazon.com krijgt ook gewoon de Disney versie.

    Waar is meer uitgevers goed voor ? Ik zou zelf altijd de Disney versie willen.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    In de trailers en wat posters staat duidelijk het logo van Disney.Amazon.com krijgt ook gewoon de Disney versie.

    Waar is meer uitgevers goed voor ? Ik zou zelf altijd de Disney versie willen.
    Voor de amerikaanse markt... Dit is nooit een productie geweest van Disney en kan eigenlijk niet worden meegerekend in hun live action sprookjes.

    Walden Media agreed to co-produce and co-finance the film with DreamWorks and Amblin in March 2015.[26] A month later, Walt Disney Studios—which was under prior agreement to distribute the film through its Touchstone Pictures banner—also joined the production as a co-producer and co-financier, and shifted the film from a Touchstone release to a Walt Disney Pictures production instead.[27] Consequently, The BFG is the first Disney-branded film directed by Spielberg, though he has previously produced several films for the studio.[28][29] Additionally, DreamWorks did not receive a marquee credit—placement of the studio's production logo on marketing materials, nor in the film's opening titles, and instead is represented by Amblin, although DreamWorks still serves as a copyright holder for the film
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 21-11-2016 om 14:54
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  8. #8

  9. #9
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Komt met Engelse Dolby Atmos, 2D & 3D. eOne bevestigd dit per mail.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Komt met Engelse Dolby Atmos, 2D & 3D. eOne bevestigd dit per mail.
    Zou nogal dwaas zijn van hun mocht dit niet zo zijn aangezien ze het Dolby Atmos logo op de cover zetten.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  11. #11

    Standaard

    Extra's:
    Bringing the BFG to life - The Big Friendly Giant and me
    Gobblefunk: The wonderful words of the BFG
    Melissa Mathison: A tribute
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  12. #12

    Standaard

    Hier het bewijs dat er ook dingen zijn die goed kunnen gaan

    eOne heeft zijn woord gehouden.

    DISC INFO:
    Disc Title: THE_BFG_NL-RENTAL_2D_BLURAY_BD50
    Disc Size: 44.178.873.845 bytes
    Protection: AACS
    BD-Java: No
    BDInfo: 0.5.8
    PLAYLIST REPORT:
    Name: 00000.MPLS
    Length: 1:57:06.019 (h:m:s.ms)
    Size: 36.172.627.968 bytes
    Total Bitrate: 41,19 Mbps

    VIDEO:
    Codec Bitrate Description
    ----- ------- -----------
    MPEG-4 AVC Video 25999 kbps 1080p / 23,976 fps / 16:9 / High Profile 4.1

    AUDIO:
    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Dolby TrueHD Audio English 4583 kbps 7.1 / 48 kHz / 4583 kbps / 24-bit (AC3 Embedded: 5.1-EX / 48 kHz / 640 kbps)
    DTS-HD Master Audio English 1715 kbps 2.0 / 48 kHz / 1715 kbps / 16-bit (DTS Core: 2.0 / 48 kHz / 1509 kbps / 16-bit)
    DTS-HD Master Audio Dutch 2177 kbps 5.1 / 48 kHz / 2177 kbps / 16-bit (DTS Core: 5.1 / 48 kHz / 1509 kbps / 16-bit)
    DTS-HD Master Audio Dutch 2176 kbps 5.1 / 48 kHz / 2176 kbps / 16-bit (DTS Core: 5.1 / 48 kHz / 1509 kbps / 16-bit)
    Dolby Digital Audio English 224 kbps 2.0 / 48 kHz / 224 kbps

    SUBTITLES:
    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Presentation Graphics Dutch 20,470 kbps
    Presentation Graphics English 23,786 kbps
    Presentation Graphics Dutch 0,939 kbps
    "A man's got to know his limitations", ...

  13. #13

    Standaard

    3D versies was ook goed. Misschien een beetje te donker maar verder prima beeldkwaliteit. Alleen jammer dat Eone de 2D disc er niet bijgestopt heeft.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    3D versies was ook goed. Misschien een beetje te donker maar verder prima beeldkwaliteit. Alleen jammer dat Eone de 2D disc er niet bijgestopt heeft.
    Persoonlijk vind ik dat niet erg, want 2 discs maakt de prijs alleen maar hoger en ik heb niets met 3D
    "A man's got to know his limitations", ...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Persoonlijk vind ik dat niet erg, want 2 discs maakt de prijs alleen maar hoger en ik heb niets met 3D
    Dan koop je toch de 2D... en voor de prijs van de 3D krijg je altijd de 2D disc erbij.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  16. #16

    Standaard

    De 3D kost rond de 25,-. Dat vind ik nogal wat geld voor alleen een 3D-versie. Ik ga voor de UK-versie, denk ik.

  17. #17

    Standaard

    Wees inderdaad gewaarschuwd, ik heb net de 3D versie gehaald, en die is dus ook ALLEEN 3D.

    Geen 2D en 3D op 1 schijf, en ook geen losse 2D versie erbij

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Wees inderdaad gewaarschuwd, ik heb net de 3D versie gehaald, en die is dus ook ALLEEN 3D.

    Geen 2D en 3D op 1 schijf, en ook geen losse 2D versie erbij
    Staan de extra's wel op de 3D-only versie? En de Atmos track?

  19. #19

    Standaard

    Geen Extra's

    Dolby TrueHD Audio English 7.1 Atmos
    DTS-HD Master Audio English 2.0
    DTS-HD Master Audio Nederlands 5.1
    DTS-HD Master Audio Vlaams 5.1
    Dolby Digital Audio English 2.0 Audio Description

    Nederlandse Onbertitels
    English SDH subs

  20. #20

    Standaard

    Pfff....dus voor een complete 2D+3D versie moet je dus beiden aanschaffen....slimme marketing van Eone...

  21. #21

    Standaard

    Ik ben er ook echt niet blij mee, want Ik kijk een film graag in 3D, maar als de neefjes en nichtjes op bezoek komen willen die hem graag in 2D zien (wat ook gewoon kan als je de TV op 2D zet), maar ze kijken ook gretig de extra's. (dus de 2D ligt alweer apart, voor levering met Suicide Squad)

    EOne had al meerdere telefoontjes hierover gehad.
    Bel ze maar gerust met je klacht: 035-6251200

  22. #22

    Standaard

    Ja ach, ik kijk nog wel even. Ik heb alle Spieberg films op BD dus voor de collectie wil ik deze ook wel, maar ik heb er geen haast mee. Komt wel als ie in prijs is gedaald, en dan koop ik beiden wel.

  23. #23

    Standaard

    Antwoord van eone.

    Er is door eOne voor gekozen om voor de Nederlandse en Vlaamse versie van De GVR een aparte 3D Blu-Ray disc te maken.
    De kwaliteit van de Blu-Ray 3D is hierin van doorslaggevend belang geweest en volledig in lijn met de door Disney gestelde norm.
    De encoding van de 3D Blu-Ray disc laat geen ruimte meer voor extra’s, mede door het toevoegen van Engels Dolby Atmos en een tweetal extra DTS-HD MA streams is er simpelweg geen ruimte meer op de schijf.
    In verband met een wereldwijd gecentraliseerde productie van de discs voor The BFG is er helaas geen aparte schijf met alleen de extra’s beschikbaar.

    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  24. #24

    Standaard

    Heb geen probleem met geen extra's op de disc, maar geef er dan toch de 2D bij.
    Wou zo graag de 3D, maar die laat ik nu maar links liggen.
    BD (1243) What i Watch

  25. #25

    Standaard

    Dat wordt dus de Engelse versie. Ik ga geen 25,- uitgeven voor alleen een 3D versie.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •