Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 103 van 103 worden weergegeven.

Discussie: Amazon Prime

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Welke dan? Ik moet zeggen dat ik op Netflix vaker iets van mijn/ons gading vind dan op Prime. Vooral met de Scandinavische krimi's hebben wij ons uitstekend vermaakt.
    The Rings of Power....dat vind ik echt een exemplarisch voorbeeld van een onnodige geldverspiller dat echt een afgrijselijk resultaat heeft opgeleverd. Hoe erg kan je de plank misslaan.....nee, ik hoop echt dat hier geen tweede seizoen meer van komt... Nee, bij Netflix kijk ik uit naar de serie van Ferry.



    Weet ik hoor, maar ik vind de regie van de films (oke, de tweede ietwat minder, maar de eerste zeker) veel strakker dan de serie, wat ik even ervan heb gezien. De overige series doen het echt niet bij mij...sowieso ben ik wel van de sci-fi, maar sinds de Star Wars series ben ik er een beetje op uitgekeken. En de rest....mehhhh...


    Zo is het natuurlijk ook weer


    Ja, ik verwacht er ook niks van. Maar het is maar drie afleveringen en ik ben wel benieuwd naar Gibson.
    Nou, heel veel. Om er maar een paar te noemen die we geprobeerd hebben: Lupin, Who is Erin Carter, Outer Banks, Virgin River, Manifest, New Amsterdam, Ragnorok etc etc.....

    Die afleveringen van The Continental zijn wel ongeveer anderhalf uur per deel trouwens.

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nou, heel veel. Om er maar een paar te noemen die we geprobeerd hebben: Lupin, Who is Erin Carter, Outer Banks, Virgin River, Manifest, New Amsterdam, Ragnorok etc etc.....

    Die afleveringen van The Continental zijn wel ongeveer anderhalf uur per deel trouwens.
    Lupin twijfelen we heel erg over en dus terecht zoals ik het lees bij jou. Manifest zijn we ook niet mee verder gegaan. Maar de ratio bij Netflix is bij ons nog wel positief

  3. #103

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •