De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Arrival (Bioscoop)

  1. #1

    Standaard Arrival (Bioscoop)

    Arrival (Bioscoop)

    Er arriveren een aantal ruimteschepen op Aarde. Wat komen ze doen?

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Heel benieuwd naar deze, ben sinds Prisoners Villeneuve wel gaan volgen.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogierb78 Bekijk bericht
    Heel benieuwd naar deze, ben sinds Prisoners Villeneuve wel gaan volgen.
    Zelfde hier! Zeer getalenteerde man!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    Jammer, van de grote spoiler in de recensie. Maar film is prachtig.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #5

    Standaard

    Heb de film ook gezien afgelopen avond en ik vond hem geweldig.....komt zeker in mijn UHD collectie
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Jammer, van de grote spoiler in de recensie. Maar film is prachtig.
    Ja, gelukkig heb ik dit niet gelezen voordat ik de film zag. Best een twist en dit stukje haalt een beetje de angel eruit.Er kan beter aangegeven worden dat er Spoilers in staan.

  7. #7

    Standaard

    Ludo, je zou echt de review moeten aanpassen, dit kan echt niet. Ikzelf vermijd reviews wel als ik al zeker weet dat ik een film in de bios ga kijken, maar anderen zullen echt een deel van hun kijkervaring verpest zien worden door teveel informatie vooraf te hebben.
    Heel het stuk wat je vertelt over tijd zou je eigenlijk moeten verwijderen; natuurlijk draait het uiteindelijk hierom, maar dat heb je pas laat in de film door.

    Ik pm je nog even en hoop dat je hier een antwoord kunt plaatsen.

    Overigens echt een prachtige film, misschien wel mijn film van het jaar. Qua sfeer hoeven ze Villeneuve echt niets meer te leren. En zo'n groot onderwerp op zo'n kleine schaal kunnen vertellen en het geheel enorm boeiend houden; het is weinigen gegeven. En Adams is (zoals altijd) erg goed; ze kan zoveel met haar gezichtsuitdrukking doen, ze heeft bijna geen tekst nodig.
    Laatst aangepast door rogue : 26-11-2016 om 17:33

  8. #8

    Standaard

    Dit is inderdaad een geweldige film.
    Voor maximaal effect heb ik hem in de bios gezien.
    Zeer goed opgebouwd en ingetogen.
    Goed gecaste personage,s doen ook veel goed.
    Het script is ook bijna geheel goed onderbouwd.
    De muggenzifters zullen het niet met mij eens zijn maar het is en blijft een film uiteindelijk.)
    Deze komt zeker in mijn collectie (nu nog een 85 inch uhd dan is de Bios bijna overbodig
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •