De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Outlander - Seizoen 2 (Blu-ray)

    Outlander - Seizoen 2 (Blu-ray)

    In dit tweede seizoen verblijven Claire en Jamie voornamelijk in Frankrijk, maar hun hart ligt in Schotland

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Heb nog 2 afleveringen tegaan maar ben eerlijk gezegd teleurgesteld in seizoen 2. Vooral het verhaal boeit van langs geen kanten en vind het geheel nogal een wisselvallige bedoening. De serie blijft wel mooi ogen, er wordt goed geacteerd en Bear Mccreary levert weer prachtige muziek. Maar ik heb me er toch moeten doorsleuren, vooral de vele scenes waarin Jamie en Claire over hun gevoelens praten slepen lang aan. Wel nog altijd benieuwd naar seizoen 3, waarin de personages de zee optrekken.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  3. #3

    Standaard

    Ik heb seizoen 02 nu nog altijd nergens gevonden op bluray.
    BD (1243) What i Watch

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ik heb seizoen 02 nu nog altijd nergens gevonden op bluray.
    Dat komt omdat deze in Belgie pas over een paar maanden uitkomt om de een of andere reden.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ik heb seizoen 02 nu nog altijd nergens gevonden op bluray.
    Bol!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dat komt omdat deze in Belgie pas over een paar maanden uitkomt om de een of andere reden.
    Omdat de VRT de reeks nog wil uitzenden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Omdat de VRT de reeks nog wil uitzenden.
    Wie kijkt er nu nog naar de VRT? Wist zelfs niet dat zij dit uitzonden, toch geen serie voor hun zender.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Bol!
    Bol? Gewoon peperduur, ga eens zoeken op internet in vind er die pak goedkoper zijn dan Bol!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frimout69 Bekijk bericht
    Bol? Gewoon peperduur, ga eens zoeken op internet in vind er die pak goedkoper zijn dan Bol!
    Maar niet elke winkel stuurt (zonder extra kosten) naar België.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •