De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TKG : Diverse Ultra-HD Blu-Rays gezocht

    Ik ben op zoek naar diverse Ultra-HD Blu-Ray's.
    Het gaat om de volgende titels :

    Maze Runner : The Scorch Trials
    Salt
    X-Men : Days Of Future Past


    Mocht iemand deze hebben liggen en er niks meer mee doen laat het mij weten !
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #2

    Standaard

    Tegenvraag: die kun je toch gewoon bij bol.com bestellen? Zijn gewoon op voorraad voorzover ik kan zien.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Natuurlijk kun je die gewoon bij bol.com bestellen maar ik heb geen zin om de volle pond te betalen voor deze titels en misschien wil iemand anders ze wel verkopen voor een redelijke prijs
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #4

    Standaard

    Ben niet op zoek naar de UHD titels, wel waar ik hier eventuele revieuws van Ultra HD films vindt, c.q. kan plaatsen.
    Heb er zelf inmiddels een 25 stuks....
    Wie heeft hier de juiste link?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dinandus Bekijk bericht
    Ben niet op zoek naar de UHD titels, wel waar ik hier eventuele revieuws van Ultra HD films vindt, c.q. kan plaatsen.
    Heb er zelf inmiddels een 25 stuks....
    Wie heeft hier de juiste link?
    Volgens mij is dit niet de juiste plek voor je post...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •