De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.

Discussie: Amsterdamned dfw

  1. #1

    Standaard Amsterdamned dfw

    Helaas heeft dfw geen kwaliteit geleverd.
    Niet alleen cut versie ook 25fps

    Duitse is mooier.

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    uncut of niet , hoeveel verschil zou het uiteindelijk uitmaken? 11 sec en 5 druppels bloed?
    Laatst aangepast door videlleke : 07-10-2016 om 20:04

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door videlleke Bekijk bericht
    uncut of niet , hoeveel verschil ziu het uiteindelijk uitmaken? 11 sec en 5 druppels bloed?
    6 seconden: http://www.dvdcompare.net/comparison....php?fid=15089

  5. #5
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    De bloeddruppels spatten tegen de foto aan. Daarna wordt er abrupt gecut, en het volgende shot is weer een politieauto die aan komt rijden.

    Je mist dus het shot dat Huub Stapel en zijn collega net te laat aankomen en het eindshot met de pijl door zijn hoofd met druipend bloed. En dan volgt de politieauto.

  6. #6

    Standaard

    Godver. Kunnen ze nou werkelijk helemaal niets? Dick Maas was al pissig over die Duitse uitgave en nu doen we in NL hetzelfde

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    De bloeddruppels spatten tegen de foto aan. Daarna wordt er abrupt gecut, en het volgende shot is weer een politieauto die aan komt rijden.
    Bij dvdcompare hebben ze het over een andere cut, die van Leontine Ruiters op haar luchtbed,.. Zo ook bij movie censorship.com: http://www.movie-censorship.com/report.php?ID=877912

    Persoonlijk gaat het mij niet om hoeveel seconden er uitgeknipt zijn maar wat er uit geknipt is
    Een goed gerecht kan je ook verpesten door maar een enkel ingrediend weg te halen of te weinig toe te voegen terwijl dit nog geen 1% van het gerecht uit maakt.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  8. #8
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Bij dvdcompare hebben ze het over een andere cut, die van Leontine Ruiters op haar luchtbed,.. Zo ook bij movie censorship.com: http://www.movie-censorship.com/report.php?ID=877912

    Persoonlijk gaat het mij niet om hoeveel seconden er uitgeknipt zijn maar wat er uit geknipt is
    Een goed gerecht kan je ook verpesten door maar een enkel ingrediend weg te halen of te weinig toe te voegen terwijl dit nog geen 1% van het gerecht uit maakt.
    Dat stuk is intact gelaten op de cut versie van de Duitse Blu-ray.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Godver. Kunnen ze nou werkelijk helemaal niets? Dick Maas was al pissig over die Duitse uitgave en nu doen we in NL hetzelfde
    De Duitsers hebben het uiteindelijk helemaal gecorrigeerd, met een tweede echte uncut versie.

  10. #10

    Standaard

    Is deze versie echt zo erg? Had vorige zaterdag "De Lift" en "Amsterdamned" gekocht aan €4.90. Wat mooie prijzen waren dacht ik maar heb ze gisteren met spijt in het hart toch terug gebracht naar de winkel. Dus vroeg ik me af of het nu echt allemaal zo slecht is? Over "De Lift" vind ik niks terug op het forum.

    En is nu beter om dan toch maar voor de duitse release te gaan?
    Laatst aangepast door freaky : 20-10-2016 om 22:14
    BD (1243) What i Watch

  11. #11

    Standaard

    Ik kan bevestigen dat Amsterdamned heel beroerd is. Binnenkort een recensie online
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #12

    Standaard

    Heb de duitse versie dan maar besteld, deze zal denk ik wel stukken beter zijn?
    BD (1243) What i Watch

  13. #13

    Standaard

    Ik ga voor de US versie, jammer voor Flodder, maar dat hou ik bij mijn DVD's.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Heb de duitse versie dan maar besteld, deze zal denk ik wel stukken beter zijn?
    Ook die heeft zijn fair share aan problemen zeg ik je op voorhand, enorm hoog grainniveau. Máár, in ieder geval uncut (mits je de goede versie hebt).

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik ga voor de US versie, jammer voor Flodder, maar dat hou ik bij mijn DVD's.
    Gewoon van TV opnemen. Flodder in Amerika is hóe dan ook een upgrade; voor het eerst OOIT in 16:9 verkrijgbaar. Misschien de Duitse versie ervan een optie?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •