Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 101 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    +1. De bioscoopversie was qua motivatie een potje, de extended versie gaf zoveel meer verdieping en logica.
    Welke bioscoopversie ?

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Welke bioscoopversie ?
    BvS

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Iemand een idee of de 3d versie bij Bol.com de steelbook-uitgave met 3 discs is? Volgens het plaatje niet, maar de ean-code is wel hetzelfde als de steelbook-uitgave op andere websites. Alvast bedankt!
    De 3D Blu-ray bij BOL is inderdaad de Steelbook versie, ik kreeg hem vandaag binnen.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Collector Bekijk bericht
    De 3D Blu-ray bij BOL is inderdaad de Steelbook versie, ik kreeg hem vandaag binnen.
    Bedankt!! Ga ik hem bestellen.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Bedankt!! Ga ik hem bestellen.
    Hij is niet meer leverbaar

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Hij is niet meer leverbaar
    Wel waar:https://www.bol.com/nl/p/suicide-squ...=searchhistory

  7. #82

    Standaard

    Oh, dacht dat het over de digibook ging. Die is niet meer leverbaar.

  8. #83

    Standaard

    Vandaag de digibook gaan ophalen bij Fnac (besteld op website & laten leveren in winkel). Is nog leverbaar op de website plus in aantal winkels van Fnac fysiek aanwezig:

    http://www.nl.fnac.be/a10179210/Suic...lusief-Blu-Ray


  9. #84

    Standaard

    Verkeerde topic.
    Laatst aangepast door Frank : 11-12-2016 om 00:20

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Gekocht bij Fame Amsterdam:



    Star Trek: Beyond - Steelbook met bonus disc € 22,49 (10% korting met mijn klantenpas)
    Verkeerde topic denk ik

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Verkeerde topic denk ik
    Inderdaad.

  12. #87

    Standaard

    Dankzij RobinB nu toch de digibook versie in bezit.
    Wat een geweldig mooie uitgave is dit. Normaal gesproken verzamel ik steelbooks maar dit digibook is zoveel mooier dan het steelbook!

  13. #88

    Standaard

    Kan iemand mij uitleggen wat er nu zo bijzonder aan deze film is? Ik heb wat trailers bekeken en wat (voornamelijk slechte) reviews gelezen, maar de film kan me totaal niet boeien. Toch zijn er velen op dit forum die deze Blu-ray aanschaffen. Op mij komt deze als een dertien-in-een-dozijn film over.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #89

    Standaard

    Ik vond de film ook erg matig. Maar dat had ik natuurlijk niet kunnen weten als ik de blu-ray niet gekocht zou hebben. Recensies lees ik eigenlijk zelden, omdat dat toch vaak een mening is. Ik kijk het liever zelf. Toch zou ik de blu-ray uiteindelijk wel gekocht hebben, alleen maar om de verzameling (hier D.C. Universe) compleet te houden. En ik denk dat dat voor veel verzamelaars hier op het forum ook geldt.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kan iemand mij uitleggen wat er nu zo bijzonder aan deze film is? Ik heb wat trailers bekeken en wat (voornamelijk slechte) reviews gelezen, maar de film kan me totaal niet boeien. Toch zijn er velen op dit forum die deze Blu-ray aanschaffen. Op mij komt deze als een dertien-in-een-dozijn film over.
    Ten eerste omdat het een superheldenfilm is wat mij altijd aantrekt. Ten tweede vanwege het feit dat het onderdeel is van de DC Extended Universe (DCEU) welk ik wil volgen. Als derde maakten de geweldige trailers met de muziek van I Started a Joke en Bohemian Rhapsody het voor mij een film om naar uit te kijken. Als vierde punt de cast met o.a. Will Smith, Jared Leto, Margot Robbie en Cara Delevingne (die ik sinds de geweldige film Paper Towns volg).

    Ik wist dus al dat ik film ging zien en lees dan ook geen reviews meer (die trouwens niets zeggen; niemand anders kan zeggen wat mij aanspreekt).

    Ik heb de film dan ook in de bios gezien, en ik vond 'm eerlijk gezegd ook wat tegenvallen. Maar....ik wil 'm zeker nog een keer zien (dat kan natuurlijk ook op een andere manier ) en ben ik benieuwd naar de extra minuten van de extended cut. Daarnaast wil ik 'm ook netjes in de collectie hebben naast Man of Steel en Batman v Superman.
    Wel ben ik geduldig en ga ik zeker niet de hoofdprijs ervoor betalen. Zeker de prijs in Nederland voor de 3D is ronduit belachelijk. Ik wacht dus even een aanbieding af.

  16. #91

    Standaard

    Ik vond em ook ietwat tegenvallen, had graag meer van The Joker gezien. De EE schijnt niet heel veel; toe te voegen maar wel wat meer Joker. Ik heb deze alleen in 3D gezien, maar zal samen met mn vrouw wel de EE gaan kijken vandeweek.

  17. #92

    Standaard

    Grappig, in de bios vond ik the Joker juist één van de grootste minpunten van de film. Maar misschien denk ik er na de herkijk anders over....

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Grappig, in de bios vond ik the Joker juist één van de grootste minpunten van de film. Maar misschien denk ik er na de herkijk anders over....
    Ik zeg ook niet perse dat ik het een pluspunt vind, maar ik had er graag meer over gezien om een meer gedegen oordeel te gaan vormen.

  19. #94

    Standaard

    Weet iemand of deze versie nederlandse ondertiteling heeft:
    https://www.zavvi.nl/blu-ray/suicide.../11324695.html

    Alvast bedankt!

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door brucebikkel Bekijk bericht
    Weet iemand of deze versie nederlandse ondertiteling heeft:
    https://www.zavvi.nl/blu-ray/suicide.../11324695.html

    Alvast bedankt!
    De bioscoopversie wel, extended niet. Staat ook op de pagina van de link, bij meer details.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    De bioscoopversie wel, extended niet. Staat ook op de pagina van de link, bij meer details.
    Bevat de 3D versie ook NL ondertiteling?

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door brucebikkel Bekijk bericht
    Bevat de 3D versie ook NL ondertiteling?
    Moet ik straks thuis even kijken, maar volgens mij wel (zie post #64).

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Moet ik straks thuis even kijken, maar volgens mij wel (zie post #64).
    Thanks!

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door brucebikkel Bekijk bericht
    Thanks!
    3D en 2D NL subs, extended niet. Ik heb alle discs bekeken.

  25. #100

    Standaard

    Ik ben momenteel nog op zoek naar gewone BD extended versions van Batman Vs Superman en Suicide Squad. Jammer genoeg heeft men partner nood aan NL subs dus weet er iemand waar ik deze nog kan vinden?

    Ik heb de ultimate edition gevonden nog bij bol.com maar weet er iemand of deze versie van Suicide Squad extended is?: https://www.bol.com/nl/p/suicide-squ...pe=typedsearch

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •