Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 101 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Is de extended version standaard inbegrepen of moet je daar een aparte editie voor kopen? Als je de 3D versie koopt, zit de extended version daar dan ook bij?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Is de extended version standaard inbegrepen of moet je daar een aparte editie voor kopen? Als je de 3D versie koopt, zit de extended version daar dan ook bij?
    Bedoel je met je eerste vraag de standaard 2D versie met EE? Ja, die zit daarbij. Vwb je tweede vraag, zie mijn vorige antwoord

  3. #53

    Standaard

    digibook al uitverkocht in MM Roeselare. Zal deze denk ik nu niet meer vinden. Had met Batman V. Superman meer geluk.
    BD (1243) What i Watch

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    digibook al uitverkocht in MM Roeselare. Zal deze denk ik nu niet meer vinden. Had met Batman V. Superman meer geluk.
    Dan toch nog vanavond de digibook gevonden. Happy!
    BD (1243) What i Watch

  5. #55

    Standaard

    Iemand m in de nl mediamarkt nog tegengekomen (digibook)

  6. #56

    Standaard

    Gisteren de gewone versie gekocht in MM Wilrijk en vandaag gelukkig kunnen ruilen voor het digibook in MM Antwerpen. Daar was maar 1 exemplaar beschikbaar. Dit is duidelijk een zeer limited edition.

  7. #57

    Standaard

    Bij MM Alexandrium hebben ze (volgens de verkoper) geen digibook binnengekregen. En de 3D is maar liefst €32,99....wat een prijs. Het wordt waarschijnlijk weer shoppen in Engeland, en als de kinderen oud genoeg zijn om te kijken, dan kunnen ze vast Engelse ondertiteling lezen.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    In de steelcase zitten 3 Blurays: de 3D versie, de 2D TC en de 2D EE. Grappig dat ze dit nu zo hebben gedaan.
    Dat was ook zo bij Batmas V Sups.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  9. #59

    Standaard

    Ik heb hem besteld bij zavvi voor nog geen €24,- (3d en extended cut). Maar jongens, hoe is de extended versie eigenlijk?
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  10. #60

    Standaard

    Iemand een idee of de 3d versie bij Bol.com de steelbook-uitgave met 3 discs is? Volgens het plaatje niet, maar de ean-code is wel hetzelfde als de steelbook-uitgave op andere websites. Alvast bedankt!

  11. #61

    Standaard

    Ik vond de film erg vermakelijk, heb de gewone versie niet gezien dus kan niet zeggen of het een verbetering is ten opzichte van de normale versie.

    Ik had liever de keepcase versie gehad ipv de digibook. Deze neemt best wat ruimte in me kast op.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #62

    Standaard

    De 3D versie is in ieder geval met Dolby TrueHD/Atmos ipv DD+ dus dat is goed nieuws.

  13. #63

    Standaard

    In mijn lokale MM wisten ze niet van het bestaan van een Digibook af... Ik heb de Digibook besteld op de site van Fnac:

    http://www.nl.fnac.be/a10179210/Suic...lusief-Blu-Ray

  14. #64

    Standaard

    In de UK heeft de TC wel NL subs en de EC niet. De communicatie over de Atmos track is ook eerlijk met een Atmos DD+ vermelding.

    Knipsel.JPG

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik had liever de keepcase versie gehad ipv de digibook. Deze neemt best wat ruimte in me kast op.
    Ik heb je een PM gestuurd

  16. #66

    Standaard

    Weet iemand of de digibook gewoon een deel is van dit boek?

    Die ziet er wel aardig uit:


  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Weet iemand of de digibook gewoon een deel is van dit boek?

    Die ziet er wel aardig uit:

    Ja dat klopt , staat er ook in vermeld dat het geselecteerd aantal foto's is uit dit boek ��

  18. #68

    Standaard

    Vond de bioscoop versie wel oke maar blijft een rommelige film en de extended cut is gewoon waardeloos. De extra scènes voegen niks toe en werken de film alleen nog maar meer tegen. Er is een reden waarom deze eruit gesneden zijn. De bioscoop versie is beter. Alleen leuk voor de fans om de deleted scenes in de film verwerkt te zien.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vond de bioscoop versie wel oke maar blijft een rommelige film en de extended cut is gewoon waardeloos. De extra scènes voegen niks toe en werken de film alleen nog maar meer tegen. Er is een reden waarom deze eruit gesneden zijn. De bioscoop versie is beter. Alleen leuk voor de fans om de deleted scenes in de film verwerkt te zien.
    Hmmm. Dus na BvS weer geen succes met de extended versie.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Hmmm. Dus na BvS weer geen succes met de extended versie.
    Ik vond de extended versie van BvS anders een flinke verbetering...die voegde heel veel toe.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Hmmm. Dus na BvS weer geen succes met de extended versie.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik vond de extended versie van BvS anders een flinke verbetering...die voegde heel veel toe.
    Ik vond het ook een hele verbetering. Wat meer rust en consistentie in het verhaal.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik vond het ook een hele verbetering. Wat meer rust en consistentie in het verhaal.
    +1. De bioscoopversie was qua motivatie een potje, de extended versie gaf zoveel meer verdieping en logica.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    +1. De bioscoopversie was qua motivatie een potje, de extended versie gaf zoveel meer verdieping en logica.
    Laat ik het zo zeggen.....De bios versie vond.ik waardeloos en na het kijken van de extended versie van BvS dacht ik: Goh. De film is nog steeds waardeloos.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  24. #74

    Standaard

    Dus de Digibook is/was in NL alleen beschikbaar via Bol.com?
    **** me gently with a chainsaw.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Dus de Digibook is/was in NL alleen beschikbaar via Bol.com?
    Geloof het wel ja.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •