De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Logan (a.k.a. Wolverine 3) (3-3-2017)

    Volgend jaar komt ie dan. Kijk er toch elke keer weer naar uit. Vandaag een eerste poster en informatie over de R-rated film.

    http://www.comingsoon.net/movies/new...-page#/slide/1

    De laatste keer Hugh Jackman. Het einde van Wolverine?
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  2. #2

    Standaard

    De vorige film vond ik, zeker de extended, erg goed te pruimen. Blijkbaar dus ook R-rated, volgens het stukje van het script.

  3. #3

    Standaard Logan [The Wolverine] Maart 2017

    20th Century Fox is na het succes van Deadpool weer met een R-rated film bezig.
    Een trailer zal snel komen.




    [R-rated foto]

    Bedankt voor het samenvoegen van topic.
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-10-2016 om 09:02

  4. #4

    Standaard

    IMG_0111.jpg

    Old man Logan
    Laatst aangepast door tmvde : 20-10-2016 om 13:45

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Zien er lekker gaar uit.

    Morgen een 1m46 Trailer.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-10-2016 om 21:51

  7. #7

    Standaard

    Vandaag de trailer nadat er de afgelopen weken al met zwart/wit foto's werd geteased.

    En aangzien het tegenwoordig normaal is ommet een geaser voor een trailer te komen zijn op de meeste forums deze al te vinden (welgqeteld een seconde of 5).

    klinkt letterlijk en figuurlojk als het einde van Hugh Jackman als Wolverine.

    Ik denk dat hij dood gaat.......gevolgd door een reboot. Wat denken jullie?
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Vandaag de trailer nadat er de afgelopen weken al met zwart/wit foto's werd geteased.

    En aangzien het tegenwoordig normaal is ommet een geaser voor een trailer te komen zijn op de meeste forums deze al te vinden (welgqeteld een seconde of 5).

    klinkt letterlijk en figuurlojk als het einde van Hugh Jackman als Wolverine.

    Ik denk dat hij dood gaat.......gevolgd door een reboot. Wat denken jullie?
    Ik weet niet wat Fox in de planning heeft met het X-Men gebeuren dus ik durf er niets over te zeggen.Ik moet de komende dagen sowieso Apocalypse nog kijken.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    IMG_0111.jpg

    Old man Logan
    He, dat is toch een gewone foto hoe hij er tegenwoordig uitziet ?
    Die van Patrick Stewart is wel goed zeg....

    Er is weer veel om naar uit te kijken op superheldengebied.

  10. #10
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Professor X heeft wel haar gekregen op zijn oude dag.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #11
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-10-2016 om 22:40

  12. #12

    Standaard

    Ben erg benieuwd naar deze film. Erg "moody"!
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  13. #13

    Standaard

    Trailer ziet er goed uit.

    Maar ik heb wel enkele vraagjes hierover (als niet comic lezer):
    - Hoe komt het dat Logan zo verouderd is? Werkt zijn regeneration niet meer?
    - In de trailer zeggen ze dat bijna alle mutants dood zijn. Hoe is dat kunnen gebeuren? Is dit een alternatieve Timeline?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Trailer ziet er goed uit.

    Maar ik heb wel enkele vraagjes hierover (als niet comic lezer):
    - Hoe komt het dat Logan zo verouderd is? Werkt zijn regeneration niet meer?
    - In de trailer zeggen ze dat bijna alle mutants dood zijn. Hoe is dat kunnen gebeuren? Is dit een alternatieve Timeline?
    Het hangt er een beetje vanaf hoe ze er in de film mee omgaan. In de comics is Logan in zekere zin verantwoordelijk voor de dood van de X-men. Dat hij veroudert is heeft temaken met het verliezen van zijn krachten. Mutanten bestaan om een of andere reden steeds minder. Degenen die het zijn raken hun krachten langzaam maar zeker kwijt.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  15. #15

    Standaard

    Vind het echt een Last of Us vibe hebben, wat overigens niet verkeerd is.

  16. #16

    Standaard

    Als die toffe vibe echt in heel de film zit dan kan dit wel eens een topper worden.Natuurlijk draagt het prachtige nummer van Johnny Cash veel bij in deze trailer.

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Nieuwe trailer:https://www.youtube.com/watch?v=RWSuAC9CYxo

    Super!
    Dit kan wel eens het betere X-Men werk gaan worden.

  19. #19

    Standaard

    Passende muziek van de band "Kaleo".
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  20. #20

    Standaard

    Super Bowl TV Spot:


  21. #21

    Standaard

    Nog maar een kleine maand. Ben erg benieuwd. Vooral of dit ook de dood berekent van Logan/Wolverine. Een scène in de trailer "lijkt" te verklappen dat Xavier dood gaat (de scène in het bos als hij X23 naast zich heeft en een schop in zijn hand heeft).

    Daarnaast refereerde Hugh zelf in een interview dar de film onder andere elementen/sfeer van de western "Shane" zou bevatten. Die film staat onder andere bekend om zijn dubieuze einde. Sterft de held aan het einde van de film als hij wegrijdt op zijn paard, of niet?

    Wat denken jullie?
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  22. #22

    Standaard

    Bol.com geeft 28-06-2017 aan als BD release.

  23. #23

    Standaard

    Goeie film, wel nogal depri eerlijk gezegd maar wel al beter dan die Disney Marvel rommel van afgelopen tijd.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Goeie film, wel nogal depri eerlijk gezegd maar wel al beter dan die Disney Marvel rommel van afgelopen tijd.
    Ja ik hoop dat Fox nu deze lijn doorzet met hun Marvel films want Deadpool was ook een pareltje.

  25. #25

    Standaard

    Als je interviews met Mangold ziet, dan geeft hij ook aan dat hij een 'ander soort film' wilde maken. En dat is deels gelukt, ook al moeten we niet overdrijven dat het allemaal héél anders is.
    Mij is de film ook zeer goed bevallen, een beetje een moderne western. Deed me qua thema ook wel soms denken aan Unforgiven van Clint.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •