De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TMNT Out of Shadows is vanaf 26 oktober verkrijgbaar op DVD, Blu-ray, 3D en 4K UHD

    TMNT Out of Shadows is vanaf 26 oktober verkrijgbaar op DVD, Blu-ray, 3D en 4K UHD

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Zo te zien is de 3D versie alleen beschikbaar in die oerlelijke gift-set. Ik ga de UK wel steunen.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zo te zien is de 3D versie alleen beschikbaar in die oerlelijke gift-set. Ik ga de UK wel steunen.
    Zeker dat die schildpad case ook 3D is? Volgens de afbeelding is dat enkel de 2D in speciale uitvoering en is er nog geen artwork vrijgegeven voor de 3D. Wel een feit dat de 3D versie uit de UK met slipcover een mooier uitziet.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Zeker dat die schildpad case ook 3D is? Volgens de afbeelding is dat enkel de 2D in speciale uitvoering en is er nog geen artwork vrijgegeven voor de 3D. Wel een feit dat de 3D versie uit de UK met slipcover een mooier uitziet.
    Daar ga ik wel vanuit, aangezien er over een 3D versie wordt gesproken en ik die niet zie. Dus ik ga/ging er vanuit dat die dan in die giftset zou (moeten) zitten.

  5. #5

    Standaard

    https://www.bol.com/nl/p/teenage-mut...#product_title

    Zoals ik had gedacht, die shell is enkel 2D...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  6. #6

    Standaard

    Ik heb net Paramount aan de lijn gehad, en er komt in Nederland GEEN turtleshell uitvoering,
    De "Superset" komt hier alleen in Keepcase uit. (Het EAN nummer van de keepcase is hetzelfde als de Turtleshell versie.)

    En komt zelfs misschien zelfs alleen bij Bol en misschien de MM.

    Dus......Als je een 3D versie wil met NL ondertitels, ben je aangewezen op die dure versie van Bol.com (of Amazon.fr)

    Zelfs op de gezamelijke releasesite http://tinsel.tv staat weinig info over die Superset.
    Laatst aangepast door TifKag : 13-10-2016 om 15:03 Reden: URL's Toegevoegd

  7. #7

    Standaard

    3D versie...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •