De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Marvel's Jessica Jones (blu-ray)

    De blu-ray van het eerste seizoen van Jessica Jones lijkt er ook aan te komen! Op Amazon UK is bestellen nog niet mogelijk, maar de cover en beschrijving impliceren genoeg.

    Volgens Zavvi is de release date al 5 december!

    De Facebook pagina van Marvel UK bevestigd bovenstaande, het maffe is dat de pre order datum 21 november zou zijn.
    Laatst aangepast door tmvde : 02-10-2016 om 21:21

  2. #2

    Standaard

    Zo verwonderlijk is dat niet, ik heb de serie al een tijdje aangekondigd zien staan op amazon.fr....
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Zo verwonderlijk is dat niet, ik heb de serie al een tijdje aangekondigd zien staan op amazon.fr....
    Dat lijkt mij sterk, dan was je de enige . Tot een paar dagen geleden was het nog gissen of deze serie überhaupt ergens uitkwam op blu-ray. Heb je je niet vergist met de graphic novel? Ik kan 'm trouwens nu ook niet vinden op amazon.fr, heb je een link?

  4. #4
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Maar er staat toch "Actuellement indisponible.", dit zal slechts een placeholder zijn voor een eventuele release. Er was echt nog nergens een daadwerkelijke release aangekondigd, geloof me, op het blu-ray.com forum zaten een hoop mensen erop te wachten.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Maar er staat toch "Actuellement indisponible.", dit zal slechts een placeholder zijn voor een eventuele release. Er was echt nog nergens een daadwerkelijke release aangekondigd, geloof me, op het blu-ray.com forum zaten een hoop mensen erop te wachten.
    Nja die placeholders zijn redelijk accuraat alsook de datum die er altijd bijstaat... je vind ze ook vaak op amazon.uk.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  7. #7

    Standaard

    Op Amazon UK is bestellen nu mogelijk, prijs is wel wat hoger dan Daredevil (31 pond vs 23 pond).

  8. #8

    Standaard

    Inmiddels is de prijs verlaagd naar 25 pond

  9. #9

    Standaard

    Mooi. Het zal vast weer een uitgave zonder extra's zijn, helaas.... Steelbook op zavvi is ook verkrijgbaar, voor de liefhebbers.

  10. #10

    Standaard

    Ook Jessica Jones met slipcover is binnen, m'n MCU tv collectie vordert gestaag.

    IMG_0416.jpg

    Net als Daredevil geen extra's.
    Laatst aangepast door tmvde : 08-12-2016 om 08:32

  11. #11

    Standaard

    Dat ziet er mooi uit ! Nu nog binnenkort je Agents of Shield seizoen 3 ernaast.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat ziet er mooi uit ! Nu nog binnenkort je Agents of Shield seizoen 3 ernaast.
    Uiteraard en daarna hopelijk snel Daredevil seizoen 2 en Luke Cage.

  13. #13

    Standaard

    Heb de eerste zes afleveringen nu gezien en vind het geweldig!

  14. #14

    Standaard

    Ik vond 'm wel iets over de helft inzakken, maar er komt een sterke comeback !

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •