De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Laptop met window 10 game apps , gamepad?

    Ik heb een laptop 2 in 1 gekocht, met windows 10. Nu kan ik deze verbinden met de tv draadloos of met HDMI.
    Nu heb ik twee vraagjes.

    vraag 1: De laptop is verbonden met mijn tv en nu is mijn vraag kan ik op de één of andere manier het scherm van de laptop uitdoen zonder dat het beeld van windows 10
    veranderd op het tv scherm?

    Vraag 2: Ik speel ook windows 10 game apps en als ik het via tv afspeel zou ik liever een gamepad gebruiken, is dat mogelijk en welke gamepads zijn dan compatibel hiermee?

    Alvast dank voor evt. reacties/hulp...

  2. #2

    Standaard

    1: als je je beeld dupliceert en niet uitbreidt, dan kun je op je tv hetzelfde blijven zien als je je scherm dichtklapt van je laptop. Enige wat je wel moet instellen is in je energiebeheer dat je laptop niet op slaapstand gaat als je de klep dicht doet. https://www.schoonepc.nl/windows10/w...ergiebesparing

    2: een van de beste en ook zeer goed verkrijgbare gamepads compatible met windows is de Xbox 360 of Xbox One controller.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    1: als je je beeld dupliceert en niet uitbreidt, dan kun je op je tv hetzelfde blijven zien als je je scherm dichtklapt van je laptop. Enige wat je wel moet instellen is in je energiebeheer dat je laptop niet op slaapstand gaat als je de klep dicht doet. https://www.schoonepc.nl/windows10/w...ergiebesparing

    2: een van de beste en ook zeer goed verkrijgbare gamepads compatible met windows is de Xbox 360 of Xbox One controller.
    Bedankt voor je tips, gaat me vast lukken!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •