De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Het 4e seizoen van ARROW - vanaf 12 oktober verkrijgbaar. Ook boxset seizoen 1-4

    Het 4e seizoen van ARROW - vanaf 12 oktober verkrijgbaar. Ook boxset seizoen 1-4

    Lees dit artikel

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gezien en wel leuk, maar vond het wel het minste seizoen. Damian Darkh is wel een geduchte nemesis, maar het neigt af en toe een beetje zoetsappig te worden. Echter moet je naast deze serie ook The Flash - seizoen 2 en The Legends of Tomorrow kijken, omdat de verhaallijnen enorm verweven zijn in elkaar. De tweeluik 8a en 8b zijn identiek aan de afleveringen in het tweede seizoen van The Flash en een opstart naar The Legends of Tomorrow. Dus als je alles wil volgen ben meer dan 60 afleveringen van 45 minuten verder en in mijn geval flink wat nachtrust en tijd kwijt. En dan zou je zelfs de serie Constantine nog kunnen kijken. Toch heb ik alles in een ruk uitgekeken. Best jammer dat ik nu een heel jaar moet wachten tot de volgende seizoenen uitkomen, want niet alles wordt hier op tv uitgezonden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Kijk dat houdt me nu tegen al die dc series te volgenn. Het neemt ontzettend veel tijd in beslag en de series zijn niet bijlange niet boeiend, goed en spannend genoeg om er zoveel tijd in te steken.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •