Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 35 van 35 worden weergegeven.

Discussie: La La Land

  1. #26

    Standaard

    Vanmiddag eindelijk gezien en ik snap niets van de hype. Het meest opvallende vond ik nog dat in de film iemand nota bene zegt dat je nooit revolutionair kunt zijn als je het altijd op de traditionele manier doet en werkelijk alles aan deze film is traditioneel. Ik hou erg van musicals dus het idee van een originele filmmusical juich ik alleen maar toe, maar maak er dan ook echt een musical van en cast in godsnaam twee hoofdrolspelers die kunnen zingen. Alleen de laatste tien minuten waren leuk. Was de hele film maar in die stijl gemaakt.

  2. #27

    Standaard

    Ben bang dat dit de nieuwe The Artist wordt bij de Oscars...

  3. #28

    Standaard

    Ik zelf hoop juist dat "La La Land" de nieuwe "The Artist" wordt. De Oscars zijn wel weer eens toe aan een feelgood movie voor de prijs van de beste film. Maar ook het Gravity-scenario zou zomaar kunnen voorkomen. In 2014 algemeen beschouwd als veruit de beste film, maar niet als de beste verkozen bij de Oscars. Daar ging toen het drama "12 Years A Slave" er met de prijs vandoor. Dat scenario zou zich zomaar kunnen herhalen dit jaar met "Moonlight". Zou ik persoonlijk wel jammer vinden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #29

    Standaard

    Nah Gravity als beste film zou ik ook jammer hebben gevonden. Destijds vond ik Nebraska de beste film. Maar goed, ik vind meestal de verliezende films het beste...

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik zelf hoop juist dat "La La Land" de nieuwe "The Artist" wordt. De Oscars zijn wel weer eens toe aan een feelgood movie voor de prijs van de beste film. Maar ook het Gravity-scenario zou zomaar kunnen voorkomen. In 2014 algemeen beschouwd als veruit de beste film, maar niet als de beste verkozen bij de Oscars. Daar ging toen het drama "12 Years A Slave" er met de prijs vandoor. Dat scenario zou zich zomaar kunnen herhalen dit jaar met "Moonlight". Zou ik persoonlijk wel jammer vinden.
    12 years a slave had toen al de Golden Globes en BAFTA gewonnen voor beste film, dus verrassend was het toch niet helemaal. Ik hoop trouwens net als jij op een winst, maar eerlijk gezegd kan het ook bijna niet anders gezien de andere awards die ze in de wacht hebben gesleept. Ik hoop ook op Emma Stone, maar daar ben ik minder zeker van.

  6. #31

    Standaard

    Ik vond La La Land niets aan, begrijp de hype niet. Deed me qua Hollywoodgeneuzel beetje denken aan The Birdman, die heb ik ook niet afgekeken. Ook een film die iedereen toen goed vond.

    Terecht dat Moonlight de Oscar voor beste film heeft gekregen.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Vanmiddag eindelijk gezien en ik snap niets van de hype. Het meest opvallende vond ik nog dat in de film iemand nota bene zegt dat je nooit revolutionair kunt zijn als je het altijd op de traditionele manier doet en werkelijk alles aan deze film is traditioneel. Ik hou erg van musicals dus het idee van een originele filmmusical juich ik alleen maar toe, maar maak er dan ook echt een musical van en cast in godsnaam twee hoofdrolspelers die kunnen zingen. Alleen de laatste tien minuten waren leuk. Was de hele film maar in die stijl gemaakt.
    Zie nu pas deze reactie, ik denk er net zo over. Ik mag ook graag een musical zien, maar dit is dus niets voor mij. Heel erg saai.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik zelf hoop juist dat "La La Land" de nieuwe "The Artist" wordt. De Oscars zijn wel weer eens toe aan een feelgood movie voor de prijs van de beste film. Maar ook het Gravity-scenario zou zomaar kunnen voorkomen. In 2014 algemeen beschouwd als veruit de beste film, maar niet als de beste verkozen bij de Oscars. Daar ging toen het drama "12 Years A Slave" er met de prijs vandoor. Dat scenario zou zich zomaar kunnen herhalen dit jaar met "Moonlight". Zou ik persoonlijk wel jammer vinden.
    Hoezo is La La Land een feelgood movie? Het gaat over het najagen van dromen en die dromen bereiken ten koste van je eigen geluk. Ik vond de film behoorlijk depressief. Moonlight vond ik juist veel hoopvoller.

  9. #34

    Standaard

    Grappig hoe twee mensen een en dezelfde film totaal anders beleven. Gelukkig maar!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #35

    Standaard

    Jammer dat La La Land niet langer dan een minuut de Oscar had gewonnen , het is een film die mij echt bij is gebleven. Ook jammer was de uitvoering van John Legend tijdens de show.....ik ben sowieso geen fan van hem (nee, ook niet in de film), maar goed was het niet.
    Ik moet een aantal van de andere genomineerde films nog kijken trouwens. Moonlight heb ik na een half uur afgezet (ga de film nog wel afkijken), die deed mij in ieder geval nog niet veel (kan nog komen natuurlijk).

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •