De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard Kung Fu Panda 3 (Blu-ray)

    Kung Fu Panda 3 (Blu-ray)

    Po en zijn strijders zijn terug, maar was dat nou wel nodig..?

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Wat is de reactie van de maatschappij op de misser (foute authorisatie) van de HD audio track?

    Want de Engelse DTS-HD MA 7.1 track staat wel prominent op de verpakking.
    Counsumenten misleiding.....
    "A man's got to know his limitations", ...

  3. #3

    Standaard

    Met ingang van deze film is Fox ook gestopt met een slipcover bij de 3D releases het gebruikte plaatje in de review is misleidend. Helaas blijft het niet alleen bij de animatie films van Dreamworks. Ook 3D versies van de laatste X-men film (X-men apocalypse) en Ice Age 5 geen slipcover meer.

    Ook zijn ze aan het re-releases geslagen door versies opnieuw uit te brengen zonder slipcover. Twee slechte gewoontes die ze ook van Disney hebben overgenomen. Zeker bij animatie film was de slipcover een vervanging / toevoeging voor het vaak slechte/weinig bonusmateriaal. X-men Apocalypse heeft nog wel documentaire van uur mee gekregen.

    Kung Fu Panda 3 wordt op de 3D-versie van de BD-uitgave ondersteund door een Engelse DTS-HD Master Audio 7.1-track (24bit/48kHz). Verder staan er meerdere audiotracks in DTS 5.1 op waaronder: Nederlands, Vlaams, Duits en Frans. De dialogen komen mooi helder uit de middelste speaker. Ondanks de actie in de film is dit niet een audiotrack met heel veel surroundeffecten. U
    Probleem met de 2D versie voor mensen met een 3D speler kan dus opgelost worden door de 3D functie uit te zetten door middel van de afstandsbediening van de tv. Ik ga er van uit dat 2D versie op de 3D disc ook problemen geeft of staat daar alleen de 3D versie op. En heeft de 3D disc wel Nederlandse ondertiteling bij het afspelen van de 3D versie ? Dit laatste was een probleem bij de 3D versie van Kung Fu Panda 2.

    10-14 € is wat ik er voor neerlag, in tijden heb ik ook al geen Disney film meer gekocht. Kung Fu Panda 3 zal er wel inkomen, maar er moet flink wat van de prijs af.
    Laatst aangepast door pietdvd : 26-09-2016 om 12:32

  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Wat is de reactie van de maatschappij op de misser (foute authorisatie) van de HD audio track?

    Want de Engelse DTS-HD MA 7.1 track staat wel prominent op de verpakking.
    Counsumenten misleiding.....
    Op de 3D-versie staat wel een DTS-HD MA-track. Ik weet niet wat op de cover van de 2D-versie staat, want dan zou het een echte coverfout zijn. Het is overigens - naar wat ik begrijp - overal zo. Ook bij de Engelse versie. Het zal wel een rechten kwestie zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Met ingang van deze film is Fox ook gestopt met een slipcover bij de 3D releases het gebruikte plaatje in de review is misleidend. Helaas blijft het niet alleen bij de animatie films van Dreamworks. Ook 3D versies van de laatste X-men film (X-men apocalypse) en Ice Age 5 geen slipcover meer.

    Ook zijn ze aan het re-releases geslagen door versies opnieuw uit te brengen zonder slipcover. Twee slechte gewoontes die ze ook van Disney hebben overgenomen. Zeker bij animatie film was de slipcover een vervanging / toevoeging voor het vaak slechte/weinig bonusmateriaal. X-men Apocalypse heeft nog wel documentaire van uur mee gekregen.

    Probleem met de 2D versie voor mensen met een 3D speler kan dus opgelost worden door de 3D functie uit te zetten door middel van de afstandsbediening van de tv. Ik ga er van uit dat 2D versie op de 3D disc ook problemen geeft of staat daar alleen de 3D versie op. En heeft de 3D disc wel Nederlandse ondertiteling bij het afspelen van de 3D versie ? Dit laatste was een probleem bij de 3D versie van Kung Fu Panda 2.

    10-14 € is wat ik er voor neerlag, in tijden heb ik ook al geen Disney film meer gekocht. Kung Fu Panda 3 zal er wel inkomen, maar er moet flink wat van de prijs af.
    Het zijn aparte discs voor de 2D- en 3D-versie. Ik zat te twijfelen om te vermelden dat je de 3D-versie ook als 2D kan kijken, maar die is niet representatief voor de beeldkwaliteit, omdat 3D-versies vaak zijn aangepast qua helderheid, maar in minj test viel dat niet op. Toch, je moet wel een 3D-speler en 3D-versie kopen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Op de 3D-versie staat wel een DTS-HD MA-track. Ik weet niet wat op de cover van de 2D-versie staat, want dan zou het een echte coverfout zijn. Het is overigens - naar wat ik begrijp - overal zo. Ook bij de Engelse versie. Het zal wel een rechten kwestie zijn.
    Rechten anders voor de 2D versie dan de 3D ?????

    Op de diverse inlay's vermeld Fox toch echt een Engelse DTS-HD MA 7.1 track. Dit staat ook bij de specificaties op Amazon.de.

    Na wat spitten blijkt het gewoon een user prohibited operations keus/fout van Fox te zijn, want als je de 2D disc ript naar een HD/NAS en dan afspeelt is er geen enkel probleem!.

    Gevalletje, van je betaald voor iets, maar je krijgt het niet
    "A man's got to know his limitations", ...

  7. #7

    Standaard

    Volgens mij wilde Fox een onderscheid maken tussen het Amerikaans Engels en het Brits Engels. Het kan zijn dat in enkele van de bijrollen stemacteurs met een ander accent een rol vertolken of zoiets. Dus het gaat niet over Jack Black, Bryan Cranston, Angelina Jolie e tutti quanti.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Rechten anders voor de 2D versie dan de 3D ?????

    Op de diverse inlay's vermeld Fox toch echt een Engelse DTS-HD MA 7.1 track. Dit staat ook bij de specificaties op Amazon.de.

    Na wat spitten blijkt het gewoon een user prohibited operations keus/fout van Fox te zijn, want als je de 2D disc ript naar een HD/NAS en dan afspeelt is er geen enkel probleem!.
    Zoals ik zei, een rechtenkwestie. De gebruiker heeft geen rechten.

    En zoals ik recentelijk steeds meer moet zeggen. Het is te hopen dat de UHD BD doorbreekt, omdat daar vaak maar een versie van is. En dan zouden we van al deze ellende af zijn. Alleen de meegeleverde Blu-ray Disc zal een probleem blijven.

    Wat deze titel betreft kan ik gerust zijn, omdat ik hem toch al niet zo goed vond.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 26-09-2016 om 23:26
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •