De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke track Op UHD versie van X-Men Apocalypse?

    Heeft iemand deze misschien in zijn bezit en kan mij vertellen of die engelse track Dolby True HD Atmos heeft? Bij de specs staat namelijk DTS HD 7.1. Volgens mij zijn dat de blu-ray specs omdat ze in andere landen zoals USA, UK en Duitsland wel Atmos hebben.
    Ik meen hier op het forum te hebben gelezen dat Deadpool ook een Atmos track had terwijl dat ook niet bij de specs op de cover stond.
    Alvast bedankt

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Niet in bezit, maar ik las wel dat de UHD Dolby Atmos moet hebben. Zeker de VS-versie, maar ik vermoed dat alle versie gelijk zijn. Deze zijn namelijk allemaal regiovrij, alleen de bijgeleverde BD dan niet.
    Was inderdaad bij Deadpool (ook Fox) ook zo (in bezit). DTS HA MA op de BD en Dolby Atmos op de UHD BD, maar op de cover staat het niet...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor je snelle reactie! Dan gok ik er maar op dat de NL uitgave inderdaad ook Atmos heeft. Het is werkelijk een schande dat ze niet de specs van de UHD erop zetten, maar van de blu-ray. Ze hebben dus niks geleerd van Deadpool.

  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het probleem is dat hij in omringende landen nog niet uit is, anders wordt dat snel bevestigd. Ik zelf vind 3D nog te belangrijk om die te laten liggen. Ik wacht op de Oppo UHD BD speler en wellicht is de prijs van sommige titels dan al gezakt. Is er geen 3D-versie dan koop ik wel al steevast de UHD BD (zoals bij Deadpool). Maar wil je het echt zeker weten dan zou ik even wachten, want misschien dat een ander lid het echt kan bevestigen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #5

    Standaard

    X-Men Apocalypse heeft Engelse Dolby Atmos op de UHD disc en DTS-HD MA op de gewone blu-ray.
    Fox is niet echt duidelijk met zijn covers , was bij Deadpool ook al zo idd.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #6
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Even of topic.

    @Wedlock. Ik zie in je onderschrift de Panasonic al staan. Heb je die al besteld? Zo nee. Had je al gehoord dat er een Oppo uitkomt rond november/december met Dolby Vision. En volgens Oppo de eerste 'echte' UHD BD speler met UHD-chip? Dat wordt een waar pareltje in ongeveer dezelfde prijsklasse. Ik denk, meld het nog even. D
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    X-Men Apocalypse heeft Engelse Dolby Atmos op de UHD disc en DTS-HD MA op de gewone blu-ray.
    Fox is niet echt duidelijk met zijn covers , was bij Deadpool ook al zo idd.
    Super, bedankt voor de bevestiging!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Even of topic.

    @Wedlock. Ik zie in je onderschrift de Panasonic al staan. Heb je die al besteld? Zo nee. Had je al gehoord dat er een Oppo uitkomt rond november/december met Dolby Vision. En volgens Oppo de eerste 'echte' UHD BD speler met UHD-chip? Dat wordt een waar pareltje in ongeveer dezelfde prijsklasse. Ik denk, meld het nog even. D
    Hoi Claudio,

    Ik weet dat de Oppo eraan komt maar in de tussentijd had ik die Panasonic toch maar gekocht , kon mij eigen niet beheersen
    Die Oppo komt er ook wel in denk ik al twijfel ik nog of ik de US versie koop of gewoon de EU versie.......

    Hoe is die LG Oled van jou eigenlijk ?
    Ik hoor links en recht dat er problemen zijn met banding ?
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  9. #9
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Totaal geen last van. Ik geniet eigenlijk alleen maar...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #10

    Standaard

    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Hoe is die LG Oled van jou eigenlijk ?
    Ik hoor links en recht dat er problemen zijn met banding ?
    Ik heb in eerste instantie de LG 65UH85 aangeschaft en werd daarbij echt knettergek van 'banding', vond het echt bijzonder irritant en dacht in eerste instantie zelfs aan een defect. TV (via mediamarkt) omgeruild voor een ander exemplaar, die uiteraard exact hetzelfde euvel had, want de tv was helemaal niet defect. Verder nalezen op internet leerde me dat al deze tv's daar last van hebben, tot zelfs de duurste modellen aan toe. Bij de mediamarkt hebben ze me uitgelegd dat dat inderdaad klopt, en dan simpelweg omdat al deze tv's werken met 'side-led'.

    Toen uiteindelijk besloten om dan de overstap naar OLED 65EF950 maar te maken. En die heeft dus in het geheel geen last van banding; ben tot op de dag van vandaag méér dan blij; tv kijken is werkelijk een feest, ik heb de tv nu bijna 2 maanden en ik blijf me verbazen over de prachtige plaatjes.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  12. #12

    Standaard

    Claudio,

    Die info is niet correct

    Dolby Vision: Will it or won’t it?
    During the launch event I attended it was pretty confidently predicted by Oppo’s people that Dolby Vision will be supported by the UDP-203 (though almost certainly not at launch). I asked follow-up questions about it, and received affirmative replies every time. However, after tweeting about the UDP-203’s apparent Dolby Vision abilities, I received a message from Jason Liao, Oppo’s CTO and VP of Product Development, that I think is worth reproducing in full:
    “The information you obtained from the UK conference may not be accurate. There is no player under certification for Dolby Vision. Dolby Vision is such an innovative video technology and naturally we are closely following it. However at this time we cannot commit on Dolby Vision support on the UDP-203. We have been working with MediaTek as our decoder chip partner for many player generations, and alerted them to the importance of Dolby Vision as soon as I saw the first Dolby Vision demo. We are also delighted to see MediaTek and Dolby announced a partnership on this front last September. However, it will still take quite some effort to get it properly implemented. We are willing to invest in the development, but cannot promise the feature to customers until we are sure that it will happen.”
    My personal feeling from the apparent confidence on the Dolby Vision topic shown at the UK launch event is that it’s more likely to happen than not. But still, when a VP of Product Development urges caution, we have to take that seriously. So I guess we just have to keep our fingers crossed!


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Even of topic.

    @Wedlock. Ik zie in je onderschrift de Panasonic al staan. Heb je die al besteld? Zo nee. Had je al gehoord dat er een Oppo uitkomt rond november/december met Dolby Vision. En volgens Oppo de eerste 'echte' UHD BD speler met UHD-chip? Dat wordt een waar pareltje in ongeveer dezelfde prijsklasse. Ik denk, meld het nog even. D
    "A man's got to know his limitations", ...

  13. #13
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is ook een gerucht, maar als de hardware het al kan ondersteunen dan is het eventueel wel via een software upgrade mogelijk. Vooralsnog is er nog geen een titel aangekondigd, dus het is meer dan een excuus om op deze speler te wachten. Feit is wel dat als Dolby Vision te lang duurt ze simpelweg te laat zijn. Het is al een delicate markt met die sporadische 4K-spelers die nu uit zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •