Pagina 4 van 22 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 544 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frimout69 Bekijk bericht
    Ik begrijp dit niet, waar kan je deze bestellen. Ik heb een mail ontvangen van Oppo, die 203 is alleen te bestellen voor Noord-Amerikaanse klanten. Deze is reeds out of stock vanaf 16 Dec is er terug re-opening pre-orders.
    Zoek eens op JVB Digital (weet niet of ik hier link mag plaatsen)
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  2. #77

    Standaard

    Ik wacht ook nog even af wat Stassen gaat rekenen voor deze geweldige speler... Vind hem echt ook wat hoog aan de prijs, te meer omdat hij in Amerika 'maar' $549 kost....
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  3. #78
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frimout69 Bekijk bericht
    Ik begrijp dit niet, waar kan je deze bestellen. Ik heb een mail ontvangen van Oppo, die 203 is alleen te bestellen voor Noord-Amerikaanse klanten. Deze is reeds out of stock vanaf 16 Dec is er terug re-opening pre-orders.
    De link naar JVB mag gewoon geplaatst worden. Sowieso nooit een bezwaar als het maar een ontopic-item is. Voor vishengels moet je naar het visforum, zeg maar.

    Maar in ons nieuwsbericht van gisteren over de nieuwe OPPO vind je alle informatie en links.


    PS: Ik heb de mijne daar ook besteld en valt een dezer dagen in de bus (hoop niet letterlijk).
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #79

    Standaard

    Ben gecharmeerd van het design en zo te lezen is de kwaliteit ook erg goed. Ik ben wel benieuwd naar de stream mogelijkheden, op dit moment gebruik ik daar Kodi voor, maar de Oppo zou dit ook moeten kunnen (.iso / mkv etc?).


  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Ik wacht ook nog even af wat Stassen gaat rekenen voor deze geweldige speler... Vind hem echt ook wat hoog aan de prijs, te meer omdat hij in Amerika 'maar' $549 kost....
    Hallo John,

    Voor $549,00 staat de OPPO UDP 203 inderdaad in een Amerikaanse huiskamer, Ik hoop dat onderstaande uitleg e.e.a duidelijker maakt.

    En hebben wij de alom bekende calculatie nu maar eens op de UHD 203 losgelaten.

    Verkoop USA $549,00 + $ 50,00 (voor verzending) = $ 599,00 = (omgerekend met de gemiddelde koers is) € 570,00
    Inklaring / voorschotkosten Minimaal €10,00 = € 580,00 + invoer rechten 13,8% = € 660,04 + BTW 21% = eindtotaal € 798,00

    Hiervoor ontvang je een prachtige Amerikaanse Zone A regio 1 speler met Amerikaanse garantie ! hetgeen inderdaad € 51,00 bespaart.
    Omdat de speler in Nederland € 849,00 kost met 2 jaar Nederlandse garantie


    MAAR PAS OP

    Om het ontstane probleem met de Amerikaanse speler met betrekking tot regios en zones op te vangen moet deze aangepast worden met een regio/zone modificatie, Kosten dezes rond de € 149,00

    Samenvattend:

    Is de totaal prijs via uw eigen import vanuit de USA voor de OPPO UHD 203 met Amerikaanse garantie en extra benodigde aangeschafte Multiregion/zone modificatie € 947,00
    Zoek je daarintegen helemaal geen regiovrije speler dan ben je met import van een speler vanuit de USA dus € 98,00 duurder uit

    Omdat de Europesche UDP 203 € 849,00 all en uit vooraad leverbaar is !

    Wil je deze echter wel met Multiregion/zone modificatie uitgerust hebben dan heb je met je eigen import een klein voordeel van € 22,00 behaald.

  6. #81

    Standaard

    Bij Stegen gaat hij, net als bij JVB €966 kosten voor de regiovrije variant.

  7. #82

    Standaard

    Helder verhaal JVB, dank voor de uitleg.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  8. #83

    Standaard

    Hij is binnen. Even een beetje op kamertemperatuur laten komen.....en dan eens kijken.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  9. #84

    Standaard

    Wow dat is snel
    we wachten geduldig af

    kan jij ook vergelijken met een andere uhd speler
    veel plezier maar dat zal zekers lukken
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  10. #85
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mijne zal dan ook binnen zijn of bij de buren liggen... Hoop ik.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #86

    Standaard

    Ik heb hem ook maar besteld, komt maandag als het goed is binnen.

    Voor mij blijft de bouwkwaliteit het grootste pluspunt. Mijn huidige Oppo doet inmiddels bijna 6 jaar trouw zijn dienst terwijl de budget spelers die ik voor die tijd had het na een jaar of 2 of 3 wel voor gezien hielden.

    Dat ik nu een nieuwe speler koop is ook enkel vanwege de 4K UHD Blu-ray want over mijn huidige Oppo heb ik maar weinig te klagen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  12. #87

    Standaard

    Beeld is top. Net Star Trek Into Darkness met IMAX..............wow. Speelt ook weer ISO files.
    En wat een mogelijkheden.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  13. #88

    Standaard

    Mannen pas wel op,
    Dit word niet officieel ondersteund!

  14. #89

    Standaard

    Ik heb wat discs uitgeprobeerd. 3D is eye-popping, veel beter dan de 103EU, die ik hiervoor gebruikte.
    Kleuren erg mooi, in combinatie met mijn OLED55E6V. Alles is veel beter zichtbaar, ook bij blu-ray.
    Ik zie nu details bij films en concerten die ik nog nooit eerder heb waargenomen. Bijvoorbeeld Star Wars III.
    Ben nog wel aan het stoeien met de beeld output voor reguliere BR. UHD24 of 1080P 24Hz of source direct.
    Weet nu eigenlijk nog steeds niet of de meeste UHD 24P of 60P zijn. Weet iemand dit?

    Ik ben voorlopig wel klaar met aanschaffen van hardware. Nu maar eens alles afstellen en genieten.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  15. #90

    Standaard

    Ik vind het wel altijd knap hoe bepaalde mensen kennelijk over een visueel of auditief geheugen blijken beschikken. Zonder een directe A-B vergelijking zou ik niet kunnen zeggen of de beeld- of geluidskwaliteit van product A 'beter' is dan dat van product B. De opmerking "... veel beter dan de 103EU..." neem ik dan ook met een flinke korrel zout, als ik zo mag. Je wilt natuurlijk voor je zelf een rechtvaardiging ("self-fulfilling prophecy") voor het vele geld dat je zojuist hebt uitgegeven, dat begrijp ik wel, maar "beter" is ook een heel erg subjectief begrip. Ik heb twee Blu-ray spelers (een Oppo 103D en een Panasonic BDT-700), maar een knappe jongen die een verschil in beeldkwaliteit en/of geluidskwaliteit ziet/hoort.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #91

    Standaard

    Hoi Mark,

    Ik heb een navraag ingediend bij OPPO omdat het ons ook niet geheel duidelijk is.
    Maar staat er (nog) niets op de cover vermeld ?

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JVB Bekijk bericht
    Hoi Mark,

    Ik heb een navraag ingediend bij OPPO omdat het ons ook niet geheel duidelijk is.
    Maar staat er (nog) niets op de cover vermeld ?
    Ik heb inmiddels zo''n 17 titels, maar noch op de disc of de hoes staat 24P of 60P.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik vind het wel altijd knap hoe bepaalde mensen kennelijk over een visueel of auditief geheugen blijken beschikken. Zonder een directe A-B vergelijking zou ik niet kunnen zeggen of de beeld- of geluidskwaliteit van product A 'beter' is dan dat van product B. De opmerking "... veel beter dan de 103EU..." neem ik dan ook met een flinke korrel zout, als ik zo mag. Je wilt natuurlijk voor je zelf een rechtvaardiging ("self-fulfilling prophecy") voor het vele geld dat je zojuist hebt uitgegeven, dat begrijp ik wel, maar "beter" is ook een heel erg subjectief begrip. Ik heb twee Blu-ray spelers (een Oppo 103D en een Panasonic BDT-700), maar een knappe jongen die een verschil in beeldkwaliteit en/of geluidskwaliteit ziet/hoort.

    Hoi Marcel, bedankt dat je me onder "bepaalde mensen" schaart. Bedankt dat je me ook "knap" vind.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Hoi Marcel, bedankt dat je me onder "bepaalde mensen" schaart. Bedankt dat je me ook "knap" vind.
    Ja, ik meen het echt: ik vind het razend knap dat jij een eventueel verschil kunt zien en horen bij twee topproducten die uit dezelfde stal komen. Ik zou dat niet kunnen want ik heb geen twee identieke TV's en AV-installaties naast elkaar staan zodat ik ze gemakkelijk kan vergelijken.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #95
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar je kan wel spelers aan dezelfde televisie aansluiten. En als je nog eens het geluk heb dat je (in verband met een incidentele UHD BD-dubbeldip) ook nog eens twee identieke Blu-ray discs heb, hoef je alleen maar tussen HDMI's te switchen. Mocht ik de behoefte hebben. Ben nu in ieder geval aan het spelen met het apparaat. Mijn vlekkeloos lopende BDP-93EU gaat maar naar de slaapkamer denk ik.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ja, ik meen het echt: ik vind het razend knap dat jij een eventueel verschil kunt zien en horen bij twee topproducten die uit dezelfde stal komen. Ik zou dat niet kunnen want ik heb geen twee identieke TV's en AV-installaties naast elkaar staan zodat ik ze gemakkelijk kan vergelijken.
    Als je jaren gewend bent aan aan een bepaald beeld of geluid zul je echt wel het verschil zien en horen. Daar heb je geen suprieur geheugen voor nodig,...onze zintuigen zijn erg gevoelig.

    Stel dat je je aan een gerecht iets veranderd, dan proef en ruik je dat ook snel genoeg.
    Je hoeft daar niet het oude recept voor naast te leggen om te vergelijken.

    Om het af te doen dat het tussen de oren zit is wel erg kort door de bocht, al zal het vaak deels wel zo zijn.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  22. #97

    Standaard

    Het is grauw en grijs buiten,

    Is het niet veel leuker om ( straks ) een film te gaan kijken (in UHD )

  23. #98
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Een vergelijk van Blu-ray-weergave is interessant, maar het gaat bij deze speler natuurlijk vooral om UHD BD's met HDR (10). Daar zit de wauw-factor en het grote verschil. Al het andere is meegenomen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #99

    Standaard

    Nou kom op claudio wat zijn je bevindingen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  25. #100
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je begrijpt, die bewaar ik ff voor een hardware review.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 4 van 22 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •