Pagina 11 van 22 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 544 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Hier ook geen problemen meer gehad. Ook de disc die eerst een vastloper veroorzaakte wordt nu zonder problemen afgespeeld. So far, so good......
    LG Oled 65E6V, Denon AVR-X6200W, Oppo UDP-203, KEF R-serie, Technisat Technicorder ISIO S1; Oppo HA-1, Oppo PM-1, Oppo Sonica Dac, NAS Qnap 470 Pro, Samsung Tab S-2.

    Ben jezelf, er zijn al genoeg anderen.......

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Soms helpt het om even naar het menu te keren of van bron te verwisselen op je tv en dan loopt hij vaak weer goed. Ik heb dat ook wel eens sporadisch gehad met de bèta.
    De speler blijft lip sync houden, na onderzoek op het avs forum zijn er ook verschillende mensen die daar last van hebben. Dus ik ga er van uit dat dit een bekend probleem is bij meerdere spelers.

    niet blij!
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  3. #253
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het gekke is dan dat iedereen er last van zou moeten hebben en niet alleen een paar verschillende mensen. Vaak loopt het signaal dan ook door een AV-receiver zonder source direct-optie. Ik heb er nog geen last van gehad en heb beeld en audio zelfs apart aangesloten.

    Wel vervelend voor je.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    De speler blijft lip sync houden, na onderzoek op het avs forum zijn er ook verschillende mensen die daar last van hebben. Dus ik ga er van uit dat dit een bekend probleem is bij meerdere spelers.

    niet blij!
    Gisteren Magnificent Seven gezien maar geen lip sync problemen hier (Oppo 203 icm Denon avr-X330W), het kan natuurlijk ook een probleem zijn met de combinatie van de speler en reciever.

    Ik heb ook niet echt het idee gehad dat het beeld soms soft was maar grain soms wel overmatig aanwezig.
    Waarschijnlijk een gewuste keus van de regisseur, net als de keurenfilters die zijn toegapast.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #255

    Standaard

    Toch wel belangrijke mededeling op de firmware site van Oppo v.w.b. upgraden van Beta naar definitieve firmware. Mij is deze mededeling niet eerder opgevallen. Misschien ben ik niet de enige dus hieronder de mededeling;

    PLEASE NOTE If you have installed any beta firmware on the player you will need to upgrade to the latest official firmware by USB only.
    LG Oled 65E6V, Denon AVR-X6200W, Oppo UDP-203, KEF R-serie, Technisat Technicorder ISIO S1; Oppo HA-1, Oppo PM-1, Oppo Sonica Dac, NAS Qnap 470 Pro, Samsung Tab S-2.

    Ben jezelf, er zijn al genoeg anderen.......

  6. #256
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En zorg dan dat je de goeie (EU-versie) pakt.

    https://www.oppodigital.co.uk/firmware-UDP-203.html
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #257

    Standaard

    Update gewoon via WiFi gedaan, neem aan dat de speler de goede firmware pakt. Voor de update had ik er geen last van.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  8. #258
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De USB-methode is alleen nodig als je handmatig de bèta hebt geïnstaleerd. Heb je de speler terug naar fanrieksinstellingen gezet na de update?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #259

    Standaard

    Precies volgens het boekje
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  10. #260
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heb je een hamer in huis?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #261

    Standaard

    Ik heb een berg spelers gehad, maar deze speler heeft de meeste bugs.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  12. #262

    Standaard

    Feedback die ik gekregen heb van JVB:

    Een klant heeft het volgende gemeld: Richard L.B.

    Good news. I think we can now put this problem to bed. It was definitely the discs that were causing the problems with freezing during playback, even freezing up the entire player a couple of times. I thought I’d try watching another 4K disc this evening to see if it would play correctly, the just released on 4K disc of Tim Burtons “Miss Peregrine's Home for Peculiar Children”. It played flawlessly. I did make sure that I cleaned the disc before playing it. All 4K discs I have played since removing any pressing release agent present have now all played without a hitch. So, as far as I can determine it, this problem was due to a quality control issue during the production and manufacture of 4K blu-ray discs. Now I now have a fully functioning 203 with which I’m very happy and I’m sure that other minor software glitches will shortly be resolved by Oppo.

    Make sure your discs are really clean, that seems the simple moral of this story. It strikes me as a nice outcome to a problem that could have had Oppo tearing its hair out over.


    Zelf gebruik al jaren bij vuile cd, dvd's : Audio Selection "Bitstream"spray. Ik ga het eens gebruiken op mijn UHD discs.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  13. #263

    Standaard

    Dus als ze nieuw uit de verpakking komen eerst schoonmaken?
    maar sinds de nieuwe update heb ik nog geen problemen met hangen bij een layer change gehad. Hiervoor met superman v/s Batman wel.
    alleen nu last van lip sync je krijg hem dan ook niet meer goed als hem wat sneller of langzamer zet. Ook een track terug zetten werk niet.

    Met m'n vertrouwde Pioneer nergens last van, op de zelfde manier aangesloten.

    ps, net telefonisch contact gehad met JVB Digital om wat dingen door te nemen.
    ik ga dit morgen uitproberen om ook dingen uit te sluiten.
    wordt vervolgd.
    Laatst aangepast door martin : 05-02-2017 om 13:58
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  14. #264

    Standaard

    Ik heb eigenlijk sinds de laatste firmware update totaal geen last meer van haperingen gehad of andere problemen.

    Had het al eerder gemeld, maar nu na een x aantal films en series op blu ray, uhd etc nog steeds geen enkele handshake issue of hapering gehad.
    Ook totaal geen lipsync issues of wat dan ook.

    Kan nu eindelijk weer genieten van films kijken
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  15. #265

    Standaard

    Geluk bij een ongeluk?

    door een stroomstoring in mijn huis heb ik 2 dagen zonder stroom gezeten. Nu alles het weer doet heb ik vandaag weer een film kunnen kijken. Tot mijn verbazing zag ik geen lip sync meer?

    zou het zomaar kunnen zijn dat de stroom er vanaf is geweest de speler weer normaal doet?

    ik heb nog maar 1 film gekeken dus er kan nog van alles gebeuren, maar ik moet zeggen dat het wel erg prettig kijken was met de OPPO.
    47 Ronin met Keanu Revees zag er behoorlijk strak uit.

    Goede hoop
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  16. #266

    Standaard

    Zou zo maar kunnen. Bij storingen wil het stroomloos maken van wat voor een toestel dan ook wel eens helpen. Ik hoop echt voor je dat het nu opgelost is. Het is hier beperkt gebleven tot 1 vastloper toen de beta firmware erop stond. Daarna niets meer. Alles werkt perfect.
    LG Oled 65E6V, Denon AVR-X6200W, Oppo UDP-203, KEF R-serie, Technisat Technicorder ISIO S1; Oppo HA-1, Oppo PM-1, Oppo Sonica Dac, NAS Qnap 470 Pro, Samsung Tab S-2.

    Ben jezelf, er zijn al genoeg anderen.......

  17. #267

    Standaard

    Helaas is bij mij na update het OSD mode probleem nog steeds aanwezig: ik stel dus de OSD mode in op "remaining" maar als ik tijdens het kijken naar een film een willekeurig menu open (bv taal, ondertiteling) dan springt het display op de OPPO naar "normal" (oplopende tijd) maar in het menu staat nog wel de "remaining" optie aan....

    Ik neem aan dat de meeste mensen niet de remaining optie aanzetten, kan evt iemand checken of hij/zij dit probleem ook heeft ?

    Verder geen happeringen tegengekomen maar alleen nog Blu-Rays afgespeeld omdat ik nog geen 4K TV heb
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  18. #268

    Standaard

    Gisteren nog wel 1 vastloper gehad na ongeveer 12 mins bij de UHD disc: Turtles: out of the shadows
    erna geen issues meer na herstarten. Toeval? Ik hou het in de gaten in ieder geval.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  19. #269

    Standaard

    Beste Peter,

    Ik heb inderdaad de remaining optie niet aan staan. Ik heb jou probleem hier gecheckt. Inderdaad na opening van een menu springt het display weer naar "normal" en loopt de tijd weer op. Dus hier hetzelfde probleem. Vermoedelijk een bug in de software.
    Het beste dit probleem bij Oppo te melden.
    LG Oled 65E6V, Denon AVR-X6200W, Oppo UDP-203, KEF R-serie, Technisat Technicorder ISIO S1; Oppo HA-1, Oppo PM-1, Oppo Sonica Dac, NAS Qnap 470 Pro, Samsung Tab S-2.

    Ben jezelf, er zijn al genoeg anderen.......

  20. #270

    Standaard

    Thanks voor de check, was even bang dat ik een uitzonderlijk apparaat had; ga het melden bij OPPO

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henry S Bekijk bericht
    Beste Peter,

    Ik heb inderdaad de remaining optie niet aan staan. Ik heb jou probleem hier gecheckt. Inderdaad na opening van een menu springt het display weer naar "normal" en loopt de tijd weer op. Dus hier hetzelfde probleem. Vermoedelijk een bug in de software.
    Het beste dit probleem bij Oppo te melden.
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Thanks voor de check, was even bang dat ik een uitzonderlijk apparaat had; ga het melden bij OPPO
    Ik heb dit inmiddels ook gemeld bij Oppo.
    LG Oled 65E6V, Denon AVR-X6200W, Oppo UDP-203, KEF R-serie, Technisat Technicorder ISIO S1; Oppo HA-1, Oppo PM-1, Oppo Sonica Dac, NAS Qnap 470 Pro, Samsung Tab S-2.

    Ben jezelf, er zijn al genoeg anderen.......

  22. #272

    Standaard

    Eindelijk de Beta FW is er:

    http://oppodigital.com/blu-ray-udp-2...-38-0215B.aspx

    Comparing to the current Official release version UDP20XEU-33-1229, the major changes included in this version are:

    1. Added the "Target Luminance" setting under HDR Settings to allow tweaking of the HDR to SDR conversion.


    2. Added the RS-232 command "QHS" for querying the HDR playback status.


    3. Added support for the HEVC 6.0 and 6.1 profile levels.


    4. Improved the experimental "Strip Metadata" feature.


    5. Improved stability when playing music from DLNA servers.


    6. Improved compatibility with exFAT formatted hard drives over 2TB in capacity.


    7. Resolved a stuttering playback issue with 3D titles.


    8. Resolved an audio dropout issue with UHD title "Deepwater Horizon".


    9. Resolved a playback issue with UHD title “Star Trek Into Darkness”.


    10. Revised the VFD text during a firmware upgrade that allows customers to upgrade the firmware without connecting a display.


    General disc compatibility improvements based on recent and upcoming UHD Blu-ray releases as well as user-submitted disc samples.


    All features and improvements of the previous firmware are also included in this version.
    Laatst aangepast door Mark van L. : 18-02-2017 om 04:59
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  23. #273

    Standaard

    Nu is de video output gewijzigd bij "AUTO". Die laat nu 4:4:4 en 12 bit zien. Ook mijn Denon X6200 laat nu de bit info zien, terwijl dat eerst niet het geval was.
    3D issue is in ieder geval opgelost (Jungle Book even snel bekeken).
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  24. #274

    Standaard

    "General disc compatibility improvements based on recent and upcoming UHD Blu-ray releases as well as user-submitted disc samples".

    Dit soort mededelingen doen mij huiveren. Er is toch een UHD-standaard (of hoe noem je zo iets) afgesproken? Als zowel de makers van de hardware (spelers) als van de software (die de films op de schijfjes zetten) zich voor 100% daaraan houden, dan heb je nooit problemen. Dit doet me erg denken aan de beginjaren van Blu-ray toen er om de haverklap afspeelproblemen waren en de ene na de andere firmware-upgrade volgde. Ik dacht dat men daarvan nu inmiddels wel geleerd had. Maar ja, fabrikanten zijn soms hardleers of eigenwijs. Voorbeeld: de PC-wereld: daar houdt zelfs een grote speler als Microsoft zich zelf niet eens aan zijn eigen interface-richtlijnen die ze anderen voorschrijven.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    "General disc compatibility improvements based on recent and upcoming UHD Blu-ray releases as well as user-submitted disc samples".

    Dit soort mededelingen doen mij huiveren. Er is toch een UHD-standaard (of hoe noem je zo iets) afgesproken? Als zowel de makers van de hardware (spelers) als van de software (die de films op de schijfjes zetten) zich voor 100% daaraan houden, dan heb je nooit problemen. Dit doet me erg denken aan de beginjaren van Blu-ray toen er om de haverklap afspeelproblemen waren en de ene na de andere firmware-upgrade volgde. Ik dacht dat men daarvan nu inmiddels wel geleerd had. Maar ja, fabrikanten zijn soms hardleers of eigenwijs. Voorbeeld: de PC-wereld: daar houdt zelfs een grote speler als Microsoft zich zelf niet eens aan zijn eigen interface-richtlijnen die ze anderen voorschrijven.
    Dit is juist logisch volgens mij. DV komt nog.
    Ook de 103 had nog veel firmware updates hier omtrent. Recentelijk zelfs nog (januari).
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Pagina 11 van 22 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •