Pagina 10 van 22 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 544 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    net gedaan, probleem helaas niet opgelost... duidelijk dat OPPO dit model veel te snel op de markt heeft gebracht, heel veel kinderziektes, hoop wel dat ze opgelost gaan worden
    Het is vreemd. Ik heb eigenlijk weinig problemen. Wat kinderziektes (3d haperingetjes) maar nou niet dat ik er niet naar zou kunnen kijken.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #227
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hier hetzelfde. Af en toe een klein foutje hier en daar. Het is natuurlijk ook een beta, dus ik ga ervan uit dat de officiele firmware weer het een en ander verbeterd, anders was die al vrijgegeven. Ik ben die machine echt flink op zijn donder aan het geven, maar heel veel gaat er niet meer fout, maar ze zijn er natuurlijk nog niet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #228

    Standaard

    OPPO heeft naar haar klanten geluisterd en aan de vraag uit de markt voldaan de speler voor de feestdagen te releasen,
    maar helaas heeft deze nog wel een ( paar ) update(s) nodig waarvoor onze excuses.

    De meeste “dingetjes” zijn ondertussen bekend bij OPPO waaronder ook drop-outs op de HDMI input.
    Gezien de verbeteringen na de Beta release zijn wij ervan overtuigd dat de meeste problemen na de eerste
    officieele firmware update tot het verleden zullen behoren.

    Wij gaan ervan uit dat de eerste officieele firmware update nog voor de viering van het Chinese nieuwjaar beschikbaar zal komen.
    Er word in ieder geval hard aan gewerkt.

    Fijn weekend.

    JVB Team



  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JVB Bekijk bericht
    OPPO heeft naar haar klanten geluisterd en aan de vraag uit de markt voldaan de speler voor de feestdagen te releasen,
    maar helaas heeft deze nog wel een ( paar ) update(s) nodig waarvoor onze excuses.

    De meeste “dingetjes” zijn ondertussen bekend bij OPPO waaronder ook drop-outs op de HDMI input.
    Gezien de verbeteringen na de Beta release zijn wij ervan overtuigd dat de meeste problemen na de eerste
    officieele firmware update tot het verleden zullen behoren.

    Wij gaan ervan uit dat de eerste officieele firmware update nog voor de viering van het Chinese nieuwjaar beschikbaar zal komen.
    Er word in ieder geval hard aan gewerkt.

    Fijn weekend.

    JVB Team


    Was er niet meer vraag uit de markt om meteen een goed werkend product af te leveren ?

  5. #230

    Standaard

    Jawel maar die komen later.
    Laatst aangepast door JVB : 07-01-2017 om 16:59

  6. #231

    Standaard

    Vandaag mijn eerste probleem bij het afspelen van Star Trek Beyond 4k. Rond 1 uur en een beetje bleef het beeld hangen. (layer switch ??) Na een seconde of 7 kwam het beeld weer op gang met kleine haperingen. Daarna probleemloze playback tot einde film. Tot nu toe het enige probleem. Verder werkt alles naar tevredenheid.,
    Laatst aangepast door Henry S : 07-01-2017 om 19:35
    LG Oled 65E6V, Denon AVR-X6200W, Oppo UDP-203, KEF R-serie, Technisat Technicorder ISIO S1; Oppo HA-1, Oppo PM-1, Oppo Sonica Dac, NAS Qnap 470 Pro, Samsung Tab S-2.

    Ben jezelf, er zijn al genoeg anderen.......

  7. #232

    Standaard

    Even een beginners vraag:

    Ik heb deze uhd speler al een tijdje op het oog, maar ik vind het ook veel geld voor een speler. Ik kijk momenteel op een heel simpel Sony apparaat van max €80,00 (speelt geen 3D en UHD). Ik heb een 4K TV van Philips, maar de upscaling laat nogal te wensen over vind ik zelf. k heb nu gezien dat Panasonic ook nieuwe UHD spelers heeft aangekondigd op CES en deze zullen waarschijnlijk wel weer iets goedkoper zijn dan de Oppo. Ook zit ik er mee dat je geen Netflix kan krijgen op de Oppo en dit zou bij Panasonic wel gaan dacht ik?. Maar is de kwaliteit van deze Oppo echt de meerprijs waard tegenover bijvoorbeeld een Panasonic, of is het gewoon de naam die het aanzienlijk duurder maakt?

  8. #233

    Standaard

    Inmiddels zondag via mail het probleem met Star Trek 4k gemeld bij Oppo. Zaterdag nog een keer geprobeerd doch bleef weer hangen op dezelfde plaats.
    Vandaag antwoord van Oppo gehad. Volgens technisch medewerker mogelijk fout door nog niet helemaal stabiele Beta firmware of een bluray specifieke fout. Komt vaker voor dat specifieke titels een software update nodig hebben om probleemloos af te spelen.
    Vandaag op verzoek weer geprobeerd de fout te reproduceren en Star Trek nogmaals afgespeeld. Geen problemen en geen hangen. Disc dus oke. Vermoedelijk dus toch de nog niet geheel stabiele firmware.
    Alle info over issues is welkom bij Oppo en zal helpen straks een stabiele definitieve versie te leveren.
    LG Oled 65E6V, Denon AVR-X6200W, Oppo UDP-203, KEF R-serie, Technisat Technicorder ISIO S1; Oppo HA-1, Oppo PM-1, Oppo Sonica Dac, NAS Qnap 470 Pro, Samsung Tab S-2.

    Ben jezelf, er zijn al genoeg anderen.......

  9. #234

    Standaard

    Wacht nog steeds op je review claudio van de oppo deze had je toch al klaarliggen of wacht je toch de firmware nog even af
    ilk heb tot op heden geen problemen meer met afspelen van schijfjes gelukkig maar

  10. #235
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Review is al een tijdje klaar (2016 ), maar er wordt even gewacht op het juiste moment. Gelukkig maar, want zo kon ik hem steeds updaten met nieuwe bevindingen, waardoor hij helemaal up-to-date is. Maar het zal niet zo lang meer duren, denk ik.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #236

    Standaard

    OPPO UDP 203 weer uit vooraad leverbaar
    ULTRA HD Blu-ray Disc Player....


    De speler is na wat leverings problemen weer ( uit vooraad ) leverbaar
    http://www.jvbdigital.nl/jvb.asp?page=oppo203

  12. #237

    Standaard

    Officiele firmware upgrade is vrijgegeven. Pas op 23 januari via internet.
    Ik zie geen veranderingen t.o.v. de beta.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  13. #238
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Is er een revisionlist?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henry S Bekijk bericht
    Vandaag mijn eerste probleem bij het afspelen van Star Trek Beyond 4k. Rond 1 uur en een beetje bleef het beeld hangen. (layer switch ??) Na een seconde of 7 kwam het beeld weer op gang met kleine haperingen. Daarna probleemloze playback tot einde film. Tot nu toe het enige probleem. Verder werkt alles naar tevredenheid.,
    ik had het zelfde maar dan met Batman v/s superman ook rond de 1 uur en op 2 uur.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    ik had het zelfde maar dan met Batman v/s superman ook rond de 1 uur en op 2 uur.
    Hier geen "hangers" meer gehad. Kon de fout ook niet meer reproduceren. Tot nu toe probleemloze playback.
    LG Oled 65E6V, Denon AVR-X6200W, Oppo UDP-203, KEF R-serie, Technisat Technicorder ISIO S1; Oppo HA-1, Oppo PM-1, Oppo Sonica Dac, NAS Qnap 470 Pro, Samsung Tab S-2.

    Ben jezelf, er zijn al genoeg anderen.......

  16. #241

    Standaard

    Ik hoop dat dit na de nieuwe update verholpen is, al zie ik dit niet in het rijtje staan van wat er allemaal verholpen is aan bugs.

    anders gaat de speler terug en moet dat maar op een andere manier verholpen worden. Het schijfje is er nieuw in gegaan en meerdere mensen hebben er last van.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Officiele firmware upgrade is vrijgegeven. Pas op 23 januari via internet.
    Ik zie geen veranderingen t.o.v. de beta.
    Hoi Mark,

    De Beta is altijd opzet voor de officiele FW,
    Als de Beta in het veld goed getest is word deze meestal als officiele FW vrijgegeven, dus aan de beta veranderd in de regel niets meer.
    OPPO blijft zolang dit nodig is zeker komen met de nodige updates, als een problemen nu nog niet is opgelost gaat dat zeker nog gebeuren.

  18. #243

    Standaard

    Wij hebben de afgelopen dagen redelijk wat vragen gehad waarom de OPPO speler(s) geen update via internet uitvoeren terwijl deze wel
    op de OPPOdigital.com website vermeld staat.

    Reden hiervoor is dat OPPOdigital.com uitsluitend voor het Amerikaanse continent en US spelers bestemd is.
    De enige juiste website voor de Europesche firmware e.d is OPPOdigital.co.uk .http://www.oppodigital.co.uk/firmware-UDP-203.html waar ook wij naartoe linken op onze website.

    Ondertussen kunnen ook de Europesche spelers via Internet voorzien worden van de laatste Firmware update.
    Vergeet niet de speler na elke update een factory reset te geven ( optie 2: Erase setting is voldoende )

    JVB Team

  19. #244

    Standaard analoog stereo audio

    Heb de stereo analoge audio van de UDP 203 vergeleken met de OPPO 95E die sabre dacs heeft. Allereerst vind ik het stereo geluid van de UDP 203 via cd of SACD prima klinken.
    Maar er is wel duidelijk verschil met de 95E. De 95E klinkt voller, de muziek komt meer uit de luidsprekers in de ruimte, hoog en laag zijn meer gedefinieerd. De 95E klinkt duidelijk meer richting high end.
    De sound van de UDP 203 blijft wat meer voor de luidsprekers hangen, maar nogmaals, het klinkt niet verkeerd voor een goede middenklasse cd (SACD) speler.
    Maar ga je meer voor high end analoge audio dan zal de toekomstige 205 waarschijnlijk meer aan de verwachting voldoen. Zelf gebruik ik nu de 95EU als cd (SACD) speler en de 203 voor de blurays, etc.
    Heb het geluid getest via een Rega Mira 3 versterker, Piega luidsprekers en Nordost interlinks en luidsprekerkabels.

    Verder heb ik een 65 inch LG65UH850V. Geen oled helaas, maar wel de meest geavanceerde na de oled. Het bluray en 4K beeld is bij mij het beste via de Source Direct, de LG heeft blijkbaar een betere beeldverwerking dan de OPPO. Dat heb ik in dit forum al meer gelezen. reacties hieromtrent en ervaringen zijn zeer welkom.
    Wel vind ik het beeld van de 203 een stuk beter dan van de 95EU. Tot zover even mijn eerste indrukken.

  20. #245

    Standaard

    Hallo Marius,

    Zoals je al een beetje aangaf.

    Was de OPPO BDP-95 de OPPO BDP-105 en nu ook weer de aanstaande UDP 205 meer op analoog audio gericht.
    het is vwb de UDP-205 nog even afwachten wat de specs,prijs en release datum zullen gaan worden .

  21. #246

  22. #247

    Standaard

    Gisteren de update gedaan via internet, dat ging snel en goed. Factory reset gedaan en opnieuw ingesteld.
    had de instellingen opgeslagen maar na terugzetten kon hij het bestandje niet vinden op de USB stick?

    maargoed gisteravond de nieuwe Magnifencent 7 ultra disc gekeken. Wat opviel dat het menu van de OPPO sneller opgepakt werd door mijn JVC nu mis je geen begin stukken. Wat ik nu wel had "voor het eerst" was dat het beeld en geluid uit de pas liep. Wat ook opviel toen ik de lip-sinc naar 30msec zette dat ik ook geluid drop-outs had. Tijdens het opschroeven "wat normaal is" hoorde je het maar ook gewoon tijdens het kijken van de film. Later toen ik hem weer op 0msec zette was het weer normaal, alleen was het niet meer om aan te zien vanwege beeld en geluid uit de pas liepen.

    nu moet ik nog kijken of dit nu met alle films is of alleen deze. Er zitten dus nog steeds problemen in!!!

    heeft iemand de UHD versie gezien van Magnifencent 7?
    wat een hoop grain was er te zien en af en toe wazig beeld.

    ben benieuwd of er nog meer mensen hier last van hebben.
    Laatst aangepast door martin : 26-01-2017 om 10:38
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  23. #248
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Soms helpt het om even naar het menu te keren of van bron te verwisselen op je tv en dan loopt hij vaak weer goed. Ik heb dat ook wel eens sporadisch gehad met de bèta.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Soms helpt het om even naar het menu te keren of van bron te verwisselen op je tv en dan loopt hij vaak weer goed. Ik heb dat ook wel eens sporadisch gehad met de bèta.
    Wat ook kan helpen is om de film een paar seconden op pauze te zetten en dan weer op play; wel vervelend weer, ga vanavond ook de update doen...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  25. #250

    Standaard

    Eigenlijk sinds de Beta geen issues meer. Gisteren de "niet beta" firmware geinstalleerd. En geen problemen gehad.

    Speler is nu eigenlijk vrij snel en stabiel. Hopelijk blijft het zo
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

Pagina 10 van 22 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •