Pagina 6 van 22 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 544 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    De OPPO vandaag besteld. Met een beetje mzzl morgen binnen.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  2. #127
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gefeliciteerd, daar ga je echt geen spijt van krijgen. Ook termeer omdat hij veelal uitverkocht is in andere landen. Die moeten wachten tot half januari en zelfs daar gaat het hard. Best wel luxe dat hij bij JVB nog op voorraad is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Gefeliciteerd, daar ga je echt geen spijt van krijgen. Ook termeer omdat hij veelal uitverkocht is in andere landen. Die moeten wachten tot half januari en zelfs daar gaat het hard. Best wel luxe dat hij bij JVB nog op voorraad is.
    bedankt.
    dat er nog voorraad is viel mij ook mee hier in Nederland.

    ik ga eerst kijken hoe de speler samen met de JVC overweg kan. Ik wil in januari de JVC opnieuw kalibreren speciaal voor UHD.
    en kijken welke 10m HDMI kabel er geschikt is.

    Dus al met al blij en nieuwsgierig
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    De OPPO vandaag besteld. Met een beetje mzzl morgen binnen.
    hier ook vandaag besteld en als het goed is morgen binnen; nu nog een tv die overweg kan met 4K, wacht even af hoe de nieuwe Panasonics ontvangen worden voordat ik een keuze maak
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    hier ook vandaag besteld en als het goed is morgen binnen; nu nog een tv die overweg kan met 4K, wacht even af hoe de nieuwe Panasonics ontvangen worden voordat ik een keuze maak
    cool.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    dvd upscaling is wel dag en nacht.
    In t voordeel van?
    Heb altijd nog meer DVD's dan Blu-Rays of UHD's...

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    In t voordeel van?
    Heb altijd nog meer DVD's dan Blu-Rays of UHD's...
    In het voordeel van de Oppo.
    Ik heb zelf ook bijna 1000 dvd's nog, moet wel zeggen dat de beste films wel gedubbel dipt zijn hahaha.
    Maar de UB900 vond ik eigenlijk al dat deze zeer mooi upscalede.


    Iemand al regio a films geprobeerd op de Oppo of heeft niemand de regiovrije aangeschaft? Zo Ja is het switchen een gedoe?
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Iemand al regio a films geprobeerd op de Oppo of heeft niemand de regiovrije aangeschaft? Zo Ja is het switchen een gedoe?
    Als de regio-modificatie identiek is als op de Oppo Full HD Blu-ray spelers (wat ik aanneem dat dat het geval is, omdat Ultra HD/4K Blu-rays geen regiocodering meer kennen), dan moet het antwoord helaas "ja" zijn. Jammer dat het geen automatische regio-omschakeling is op basis van de Blu-ray of DVD die je erin stopt.

    Dus:

    Schakelen van Blu-ray zones
    Vanuit de actieve stand (zonder dat er een DVD of Blu-ray in de lade zit) drukt u op de afstandsbediening de volgende toetsen in:
    DIMMER, DIMMER, DIMMER, MUTE

    Gevolgd door de gewenste Blu-ray zone:
    Zone A: Druk op de 1 toets van de afstandsbediening
    Zone B: Druk op de 2 toets van de afstandsbediening
    Zone C: Druk op de 3 toets van de afstandsbediening

    Schakel het apparaat uit en vervolgens weer in, vanaf dit moment blijft uw Oppo ingesteld staan op de door u gekozen Blu-ray zone.

    Schakelen van DVD-regio's

    Vanuit de actieve stand (zonder dat er een DVD of Blu-Ray in de lade zit) drukt u op de afstandsbediening de volgende toetsen in:
    DIMMER, DIMMER, DIMMER, PURE AUDIO

    Gevolgd door de gewenste DVD regiocode:
    Regio 1: Druk op de 1 toets van de afstandsbediening
    Regio 2: Druk op de 2 toets van de afstandsbediening
    Regio 3: Druk op de 3 toets van de afstandsbediening
    Regio 4: Druk op de 4 toets van de afstandsbediening
    Regio 5: Druk op de 5 toets van de afstandsbediening
    Regio 6: Druk op de 6 toets van de afstandsbediening
    Automatische selectie: Druk op de 0 toets van de afstandsbediening

    Schakel het apparaat uit en vervolgens weer in, vanaf dit moment blijft uw Oppo ingesteld staan op de door u gekozen DVD regiocode.

    Maar de mensen van JVB zouden daar meer over kunnen vertellen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Als de regio-modificatie identiek is als op de Oppo Full HD Blu-ray spelers (wat ik aanneem dat dat het geval is, omdat Ultra HD/4K Blu-rays geen regiocodering meer kennen), dan moet het antwoord helaas "ja" zijn. Jammer dat het geen automatische regio-omschakeling is op basis van de Blu-ray of DVD die je erin stopt.

    Dus:

    Schakelen van Blu-ray zones
    Vanuit de actieve stand (zonder dat er een DVD of Blu-ray in de lade zit) drukt u op de afstandsbediening de volgende toetsen in:
    DIMMER, DIMMER, DIMMER, MUTE

    Gevolgd door de gewenste Blu-ray zone:
    Zone A: Druk op de 1 toets van de afstandsbediening
    Zone B: Druk op de 2 toets van de afstandsbediening
    Zone C: Druk op de 3 toets van de afstandsbediening

    Schakel het apparaat uit en vervolgens weer in, vanaf dit moment blijft uw Oppo ingesteld staan op de door u gekozen Blu-ray zone.

    Schakelen van DVD-regio's

    Vanuit de actieve stand (zonder dat er een DVD of Blu-Ray in de lade zit) drukt u op de afstandsbediening de volgende toetsen in:
    DIMMER, DIMMER, DIMMER, PURE AUDIO

    Gevolgd door de gewenste DVD regiocode:
    Regio 1: Druk op de 1 toets van de afstandsbediening
    Regio 2: Druk op de 2 toets van de afstandsbediening
    Regio 3: Druk op de 3 toets van de afstandsbediening
    Regio 4: Druk op de 4 toets van de afstandsbediening
    Regio 5: Druk op de 5 toets van de afstandsbediening
    Regio 6: Druk op de 6 toets van de afstandsbediening
    Automatische selectie: Druk op de 0 toets van de afstandsbediening

    Schakel het apparaat uit en vervolgens weer in, vanaf dit moment blijft uw Oppo ingesteld staan op de door u gekozen DVD regiocode.

    Maar de mensen van JVB zouden daar meer over kunnen vertellen.



    Is idd hetzelfde dan als de oude was


    Ik heb de knoop maar doorgehakt en de speler besteld zojuist want uiteindelijk wil je toch een Oppo :P
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  10. #135

    Standaard

    Yes, de OPPO is binnen.

    bedankt JVB-Digital
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  11. #136

    Standaard

    Oppo vandaag binnen en eerste BR afgespeeld; ga nog geen oordeel vellen over beeld en geluid maar wil wel even een issue melden; tijdens de film wilde ik even de film op pauze zetten maar kreeg onderstaande balkje in beeld; kon het alleen wegkrijgen door 2x op set up knop te drukken waarna pauze functie wel werkte; zelfde voorval gebeurde ook een keer toen ik de info knop indrukte; aantal keer ging het wel goed, verder niet uitgebreid getest maar geen idee wat de oorzaak is, iemand een idee ?

    oppo issue.jpg
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #137

    Standaard

    Herken die klacht niet. Ik heb de volgende laten loggen bij OPPO:

    Playing a blu ray (regular 1080P) the picture has a glitch now and then (stops for a millisecond), this is both for 3D (more often) and regular discs (some times).
    When starting a UHD disc, the screen flickers showing white bar, in the lower side of the screen.
    When starting a UHD disc, the company trailer is not shown, but the music is playing. This is the trailer before the discmenu. The picture shown is grey, not black.

    Above happens either directly connected with a UHD TV (OLED55E6V) or via my receiver (Denon 6200W).
    I used the Premium HDMI cable from Oppo.

    OPPO zal al deze dingen wel in de komende firmware oplossen (of daarop volgende. En OPPO kennende gaan ze nog wat meer uit het apparaat persen.
    Maar ik geniet elk moment dat ik kan kijken.

    Grootse "negatieve" punt aan de OPPO UHD, is dat de blu rays veel te goed worden weergegeven.
    Ik zal echt pas een UHD aanschaffen, als die het echt waard is.
    Laatst aangepast door Mark van L. : 23-12-2016 om 18:07
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Oppo vandaag binnen en eerste BR afgespeeld; ga nog geen oordeel vellen over beeld en geluid maar wil wel even een issue melden; tijdens de film wilde ik even de film op pauze zetten maar kreeg onderstaande balkje in beeld; kon het alleen wegkrijgen door 2x op set up knop te drukken waarna pauze functie wel werkte; zelfde voorval gebeurde ook een keer toen ik de info knop indrukte; aantal keer ging het wel goed, verder niet uitgebreid getest maar geen idee wat de oorzaak is, iemand een idee ?

    oppo issue.jpg
    Haha, lekker bezig Peter verlichting van de 203 AB zit niet op de plek als die van de 103 (maar middels schudden), op de plek zit wel.... de HDR knop
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #139

    Standaard

    Vanavond ook aangesloten en voor het eerst proef gedraaid. Komende dagen lekker spelen. Ging allemaal verrassend snel nog, geen wachttijden en snelle correcte levering via UPS. Top!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  15. #140

    Standaard

    Ook wij op dit moment door de 3e batch spelers heen. ( voor de snelle beslisser is er nog 1 Multizone model beschikbaar )
    Rond 20 Januari verwachten wij weer uit voldoende vooraad te kunnen leveren,

    Maar reserveer / pre order wel tijdig.

  16. #141

    Standaard

    Aangezien het audio-gedeelte voor mij belangrijker is wacht ik nog even op de UDP-205.
    Ik wacht ook nog even de reacties af op de nieuwe Panasonic OLED-tv's vooraleer over te schakelen naar 4K.

    Enig idee wanneer die UDP-205 komt? Mijn unversele Marantz-speler begint stilaan oud te worden, en ik heb de indruk dat hij soms even blijft haperen

  17. #142
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Begin 2017, maar dat is een ruim begrip. Betere audio is alleen aantrekkelijk als je analoog of vis XLR gaat aansluiten, zodat je de DAC's van de 205 gebruikt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #143

    Standaard

    De Oppo 203 heeft de veelgeruikte 32-bit DAC from AKM, de AK4458VN
    http://www.akm.com/akm/en/product/da...artno=AK4458VN

    Dit is een DAC die veel in de midde klasse recievers en processoren word gebruikt.
    De vraag is wat gaat er in de neer dan 2x zo dure 205 word gebruikt, naast de andere analoge uitgangen.

    Het zou kunnen dat bv net als in een aantal AV procesoren uit de upper mid clas er ?? stuks van de AK4490 stereo worden toegepast.
    http://www.akm.com/akm/en/product/da...artno=AK4490EQ


    Daarbij is het ook de vraag, waarmee en waarop sluit je de analoge uitgangen aan.
    Staat dit in verhouding?


    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Aangezien het audio-gedeelte voor mij belangrijker is wacht ik nog even op de UDP-205.
    Ik wacht ook nog even de reacties af op de nieuwe Panasonic OLED-tv's vooraleer over te schakelen naar 4K.

    Enig idee wanneer die UDP-205 komt? Mijn unversele Marantz-speler begint stilaan oud te worden, en ik heb de indruk dat hij soms even blijft haperen
    Laatst aangepast door Hombre : 28-12-2016 om 14:13
    "A man's got to know his limitations", ...

  19. #144
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het geluid is al ook erg goed.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #145

    Standaard

    Ja Claudio jou Denon heeft 7 AK4490 stereo DAC's (120dB) i.p.v. de 1 8-kanaals (115dB) van de Oppo.
    In jou geval is de digitale verbinding het optimaalst.

    Een ander probleem van de Oppo zijn XLR uitgangen is het volgende:

    Most AV XLR runs on 2.4 V rms balanced.
    Oppo BDP-105, which can deliver over 4 V rms. In such a configuration, the Oppo may need to be turned down, and much of its performance will be lost, due to the added noise and distortion of the AV signal path.
    "A man's got to know his limitations", ...

  21. #146

    Standaard

    Meestal is een processor in je versterker beter dan in een speler.
    denk dat deze analoge surround aansluiting een beetje achterhaald is, tegenwoordig is het via HDMI vaak beter.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  22. #147
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat ligt er dus aan. Heb je een krachtpatser van een versterker met superieure DAC's, dan wel. Maar de de OPPO 95/105 hadden Sabre DAC die veel beter waren dan die van een gemiddelde versterker. Een audiofiel heeft dan veel liever die goede DAC's en zijn vaak wars van HDMI. Versterkers zijn tegenwoordig ook geen referentie-apparaten meer zoals vroeger. Het wordt steeds meer massa. Oppo worden in die zin ook vaak aangepast met exotische namen zoals NUforce, TUC en Darbee om het maximale uit de speler te halen (alhoewel dat meer voor het beeld opgaat). Of het terecht is is een ander verhaal. Voor mij is HDMI en deze speler al perfect. Maar het gaat mij meer om film.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #148

    Standaard

    Tuurlijk gaat het in hoofdlijnen om de film, maar beeld en geluids kwaliteit geeft toch net zo veel meerwaarde in mijn beleving.

    omdat de NAD M17 een digitale surround versterker is is het wel handig om de speler ook digitaal aan te sluiten vanwege minder Dig/An omzettingen. Dat is ook de reden dat ik voor 203 ben gegaan en niet de 205.

    hopelijk komt CineMike met een briljante upgrade via HDMI en voeding
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  24. #149

    Standaard

    Ben zelf in het bezit van de LG OLED65E6V en heb nu ook interesse in de Oppo UDP-203. Ik las reviews op youtube uit de VS dat er met UHD blu-rays afspelen issues waren met geluid drop outs. Iemand hier al soortgelijke ervaringen mee gehad?

  25. #150
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee, nooit.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 6 van 22 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •