Pagina 12 van 22 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 544 worden weergegeven.
  1. #276
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Is juist goed. Onder anderen die HEVC-profielen maakte dat de speler nog geen volwaardige speler was. En ben juist blij met de support van OPPO,
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    "General disc compatibility improvements based on recent and upcoming UHD Blu-ray releases as well as user-submitted disc samples".

    Dit soort mededelingen doen mij huiveren. Er is toch een UHD-standaard (of hoe noem je zo iets) afgesproken? Als zowel de makers van de hardware (spelers) als van de software (die de films op de schijfjes zetten) zich voor 100% daaraan houden, dan heb je nooit problemen. Dit doet me erg denken aan de beginjaren van Blu-ray toen er om de haverklap afspeelproblemen waren en de ene na de andere firmware-upgrade volgde. Ik dacht dat men daarvan nu inmiddels wel geleerd had. Maar ja, fabrikanten zijn soms hardleers of eigenwijs. Voorbeeld: de PC-wereld: daar houdt zelfs een grote speler als Microsoft zich zelf niet eens aan zijn eigen interface-richtlijnen die ze anderen voorschrijven.

    Helemaal met je eens:tuurlijk geeft OPPO updates voor de 203, maar hoe zit dat over een paar jaar ? vooral als ze dan een nieuwe speler op de markt hebben gebracht, dan is de kans klein dat er voor de "oude" 203 ook nog een firmware update komt
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Helemaal met je eens:tuurlijk geeft OPPO updates voor de 203, maar hoe zit dat over een paar jaar ? vooral als ze dan een nieuwe speler op de markt hebben gebracht, dan is de kans klein dat er voor de "oude" 203 ook nog een firmware update komt
    Andere producenten hebben ook firmware upgrades hiervoor. Oppo is juist een producent die heel lang na introductie firmware blijft verstrekken. Recentelijk nog voor oudere modellen voor nieuwe discs. Andere zijn allang daar me opgehouden (pioneer, samsung oa). Mijn oude bluray speelt verschillende discs niet meer af, of kon met menu's niet overweg. Oppo steekt hier met kop en schouders boven de anderen uit.
    Dus ik zou me daar geen zorgen over maken.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  4. #279

    Standaard

    Hallo Peter,

    Bij de introductie van complexe apparatuur als bijvoorbeeld deze OPPO speler zijn updates absoluut niet vreemd
    Maar OPPO is nu naast haar eigen hardware ook druk bezig problemen op te lossen die eigenlijk niet speler gerelateerd zijn maar worden veroorzaakt omdat een ander deel van deze industrie buiten specs werkt.

    OPPO heeft vanaf de allereerste DVD speler nog nooit klanten in de kou laten staan, maar op een gegeven moment is een speler wel "uit geupdate" waarna er nog maar sporadish een update komt omdat deze simpelweg niet meer nodig is. De eerste en tot nu toe enige update voor de UDP203 update heeft al een hoop opgelost maar zal zeker niet de laatste update zijn.

    OPPO gebruikers kiezen niet voor niets keer op keer weer voor OPPO waarvan een groot deel zelfs voor de 4 e maal ,Er is geen enkele reden tot zorg. OPPO heeft al meer als bewezen er voor haar klanten te zijn.
    Dus ga lekker genieten van de aankoop zou ik zeggen.

    JVB Team
    Laatst aangepast door JVB : 20-02-2017 om 10:14

  5. #280

    Standaard

    wel vreemd en niet kunnen dat een speler van 1000 euro al vanaf moment van uitgave al problemen heeft
    dat vind ik dus niet kunnen
    prima dat ze met updates alles (hoop je dan maar) verhelpen
    maar het hoort niet zo te zijn

  6. #281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    wel vreemd en niet kunnen dat een speler van 1000 euro al vanaf moment van uitgave al problemen heeft
    dat vind ik dus niet kunnen
    prima dat ze met updates alles (hoop je dan maar) verhelpen
    maar het hoort niet zo te zijn
    Het is niet zo dat hij niet functioneert, maar af en toe een issue.

    Je hebt tegenwoordig zoveel verschillende receivers, Televisies en andere apparatuur met andere handshakes andere hdmi versies en ga zo maar daar. Het is onmogelijk dit allemaal te testen.
    Tevens heb je films / film maatschappijen met diverse verschillende standaards en toepassingen op blu rays

    ook onmogelijk dit te testen. Komen er ook nog nieuwe films uit met problemen die je in een glazen bol helaas ook niet ziet.

    Het is dus logisch dat er veel issues inzitten. Vroeger had je een dvd speler met een scartkabel en geen online content. Ja dan is het makkelijker.

    tegenwoordig moet apparatuur nog net niet koffie kunnen zetten. Tja dan kost het dus even tijd om te finetunen en ook met duurdere apparatuur.

    Mijn nieuwe Audi A3 SB had ook een terugroep aktie...
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  7. #282

    Standaard

    ik verwacht van een apparaat van 1000 euro dat hij het doet zonder isseu...
    niet dat ik verschillende updates moet gaan doen voordat het apparaat presteert, althans zover mogelijk
    oppo had beter moeten testen voordat ze deze op de markt hadden gebracht

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    ik verwacht van een apparaat van 1000 euro dat hij het doet zonder isseu...
    niet dat ik verschillende updates moet gaan doen voordat het apparaat presteert, althans zover mogelijk
    oppo had beter moeten testen voordat ze deze op de markt hadden gebracht
    Hallo Edwin,

    Ik kan je in dit geval slechts adviseren een nieuw apparaat pas aan te schaffen als deze op het punt staat vervangen te worden door een nieuwe generatie.
    en wil je, als je zo ontevreden bent over je OPPO UDP 203 aanbieden het apparaat te retourneren aan je dealer.


    JVB Team

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    ik verwacht van een apparaat van 1000 euro dat hij het doet zonder isseu...
    niet dat ik verschillende updates moet gaan doen voordat het apparaat presteert, althans zover mogelijk
    oppo had beter moeten testen voordat ze deze op de markt hadden gebracht
    Lees je uberhaupt wel iets?
    Wat jij wil kon 15 jaar geleden, maar tegenwoordig gewoon niet meer. Techniek gaat vooruit. En ja dan komen er soms na daadwerkelijk gebruik dingen naarboven. Je kan niet alles meer testen.

    Waarom denk je dat consoles als de PS4 en Xbox One zoveel updates en patches krijgen net als de games ervan? Daar wordt ook soms jaren aan gewerkt en nog steeds lopen ze tegen dingen aan. En die games draaien op dezelfde hardware notebene!
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  10. #285

    Standaard

    ja hoor, ik lees heel goed zelfs.. doe jij het ook???


    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Lees je uberhaupt wel iets?
    Wat jij wil kon 15 jaar geleden, maar tegenwoordig gewoon niet meer. Techniek gaat vooruit. En ja dan komen er soms na daadwerkelijk gebruik dingen naarboven. Je kan niet alles meer testen.

    Waarom denk je dat consoles als de PS4 en Xbox One zoveel updates en patches krijgen net als de games ervan? Daar wordt ook soms jaren aan gewerkt en nog steeds lopen ze tegen dingen aan. En die games draaien op dezelfde hardware notebene!

  11. #286

    Standaard

    apparaat is idd weer retour gegaan
    daarvoor een perfecte panasonic gehaald
    wat een verschil... een apparaat die werkt...
    en nog beter ook


    Citaat Oorspronkelijk gepost door JVB Bekijk bericht
    Hallo Edwin,

    Ik kan je in dit geval slechts adviseren een nieuw apparaat pas aan te schaffen als deze op het punt staat vervangen te worden door een nieuwe generatie.
    en wil je, als je zo ontevreden bent over je OPPO UDP 203 aanbieden het apparaat te retourneren aan je dealer.


    JVB Team

  12. #287

    Standaard

    Fijn te zien dat je nu tevreden bent.

    JVB team

  13. #288

    Standaard

    Wij hebben net een update van OPPO UK ontvangen dat de container met OPPO UDP 203 voor de maand februari een kleine vertraging heeft opgelopen en nu begin Maart verwacht word waarvoor onze excusses.

    JVB Team

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    apparaat is idd weer retour gegaan
    daarvoor een perfecte panasonic gehaald
    wat een verschil... een apparaat die werkt...
    en nog beter ook
    Ik heb met mijn Oppo sinds de updates 1x een vastloper gehad. Verder niks meer hoor.
    Kwalitatief stukken beter dan de UB900. Geluid veel beter, upscaling veel beter.
    Veel degelijker ook.

    Heb de UB900 zelf een maand of 4 gehad. Koop overigens nooit meer een dure speler van zulke merken.
    totaal niet waardevast, waar je voor een oppo jaren later nog hetzelfde terugkrijgt als dat ik nu voor de panasonic kreeg 4 maanden na aankoop.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  15. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Ik heb met mijn Oppo sinds de updates 1x een vastloper gehad. Verder niks meer hoor.
    Kwalitatief stukken beter dan de UB900. Geluid veel beter, upscaling veel beter.
    Veel degelijker ook.

    Heb de UB900 zelf een maand of 4 gehad. Koop overigens nooit meer een dure speler van zulke merken.
    totaal niet waardevast, waar je voor een oppo jaren later nog hetzelfde terugkrijgt als dat ik nu voor de panasonic kreeg 4 maanden na aankoop.
    Opvallend, ik ben mij de laatste tijd flink aan het inlezen in de ervaringen/reviews van de Panasonic spelers en de Oppo, en de globale indrukken die ik krijg hieruit, is toch dat de Pana's een iets beter beeld qua 4K Ultra HD video hebben, gelijkwaardig met de Oppo zijn qua upscaling van blu-ray en beter zijn qua upscaling van DVD's.
    Ik heb natuurlijk geen eigen ervaring hiermee. Heb jij ze echt 1 op 1 vergeleken?

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Opvallend, ik ben mij de laatste tijd flink aan het inlezen in de ervaringen/reviews van de Panasonic spelers en de Oppo, en de globale indrukken die ik krijg hieruit, is toch dat de Pana's een iets beter beeld qua 4K Ultra HD video hebben, gelijkwaardig met de Oppo zijn qua upscaling van blu-ray en beter zijn qua upscaling van DVD's.
    Ik heb natuurlijk geen eigen ervaring hiermee. Heb jij ze echt 1 op 1 vergeleken?
    Ik heb ze zeker weten 1 op 1 vergeleken. Heb ze allebei tegelijk in bezit gehad.
    Upscaling van blu rays is de oppo een fractie beter. Met dvd's zelfs dag en nacht (voor iemand als ik met veel retro tv series en anime, cartoons etc ook belangrijk)

    Ook met Ultra HD beeld is de Oppo beter. Het is ook veel beter te tweaken met de settings die daar speciaal voor zijn. gok dat ze dat niet gedaan hebben die dat aangeven.
    De echte jongens geven toch echt allemaal de voorkeur aan de Oppo.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Ik heb ze zeker weten 1 op 1 vergeleken. Heb ze allebei tegelijk in bezit gehad.
    Upscaling van blu rays is de oppo een fractie beter. Met dvd's zelfs dag en nacht (voor iemand als ik met veel retro tv series en anime, cartoons etc ook belangrijk)

    Ook met Ultra HD beeld is de Oppo beter. Het is ook veel beter te tweaken met de settings die daar speciaal voor zijn. gok dat ze dat niet gedaan hebben die dat aangeven.
    De echte jongens geven toch echt allemaal de voorkeur aan de Oppo.
    Er zaten zeker ook ervaringen bij van mensen die dat ook hebben zitten tweaken. Je ervaring met het upscalen van DVD's vind ik wel bijzonder; dat er zo'n groot verschil in het voordeel van de Oppo was, ben ik nog niet eerder tegengekomen (ik twijfel trouwens niet dat je dat ervaren hebt).
    Ach, alle reviews en ervaringen die ik gelezen heb zijn (op de technische details na), net als die van jou, ook slechts meningen van individuen. Het beste is je eigen ogen vertrouwen, wat jij heb gedaan.
    Welke 'echte jongens' bedoel je trouwens?

  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Ik heb ze zeker weten 1 op 1 vergeleken. Heb ze allebei tegelijk in bezit gehad.
    Upscaling van blu rays is de oppo een fractie beter. Met dvd's zelfs dag en nacht (voor iemand als ik met veel retro tv series en anime, cartoons etc ook belangrijk)

    Ook met Ultra HD beeld is de Oppo beter. Het is ook veel beter te tweaken met de settings die daar speciaal voor zijn. gok dat ze dat niet gedaan hebben die dat aangeven.
    De echte jongens geven toch echt allemaal de voorkeur aan de Oppo.
    Wat bedoel je met `de echte jongens`??

  19. #294
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Met 'echte jongens' word denk ik de meest fanatieke audiofanaten bedoeld, alhoewel die eerder voor een 205 zullen gaan.

    Wat ik ten nadele van de Panasonic vind is dat ze elk jaar weer een nieuwe presenteren. De updates zijn niet meer dan de noodzakelijke en houden vrij snel op. Maar nooit zijn het slechte apparaten. De OPPO is echter net nieuw en kan door lange en trouwe ondersteuning alleen nog maar beter worden. Het apparaat had waarschijnlijk iets te veel bugs tijdens de release, maar inmiddels ervaar ik amper nog issues. En je weet toch dat als je duikt in een techniek die vrij nieuw is dat elk apparaat nog niet top is. Dan kan je sowieso beter wachten.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 22-02-2017 om 00:48
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Met 'echte jongens' word denk ik de meest fanatieke audiofanaten bedoeld, alhoewel die eerder voor een 205 zullen gaan.

    Wat ik ten nadele van de Panasonic vind is dat ze elk jaar weer een nieuwe presenteren. De updates zijn niet meer dan de noodzakelijke en houden vrij snel op. Maar nooit zijn het slechte apparaten. De OPPO is echter net nieuw en kan door lange en trouwe ondersteuning alleen nog maar beter worden. Het apparaat had waarschijnlijk iets te veel bugs tijdens de release, maar inmiddels ervaar ik amper nog issues. En je weet toch dat als je duikt in een techniek die vrij nieuw is dat elk apparaat nog niet top is. Dan kan je sowieso beter wachten.

    Met "echte" jongens bedoel ik idd de vele liefhebbers op diverse fora wereldwijd. De duitse vakbladen en ook bijvoorbeeld Whathifi. Lees de review daar maar eens, die geven ook aan dat bijvoorbeeld dvd upscaling beter is.


    Verder sluit ik me bij het bovenstaande van Claudio aan. De UB900 kocht ik voor 799,- dit jaar is de opvolger er. Dolby Vision? Nee koop maar een nieuwe en dan wordt de ub900 zo opzij geschoven. Kijk wat die nu nog kost. 499 als het niet minder is. 300 euro gedaald. De Oppo houdt zijn waarde en een x aantal jaren zijn updates.
    Dolby Vision voorbereid etc.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Met "echte" jongens bedoel ik idd de vele liefhebbers op diverse fora wereldwijd. De duitse vakbladen en ook bijvoorbeeld Whathifi. Lees de review daar maar eens, die geven ook aan dat bijvoorbeeld dvd upscaling beter is.Verder sluit ik me bij het bovenstaande van Claudio aan. De UB900 kocht ik voor 799,- dit jaar is de opvolger er. Dolby Vision? Nee koop maar een nieuwe en dan wordt de ub900 zo opzij geschoven. Kijk wat die nu nog kost. 499 als het niet minder is. 300 euro gedaald. De Oppo houdt zijn waarde en een x aantal jaren zijn updates.Dolby Vision voorbereid etc.
    Maar volgens mij zullen wat jij de 'echte jongens' noemt al lang en breed de Panasonic in huis hebben gehaald, omdat ze echt niet zolang gewacht hebben met UHD blu-ray tot de bekendmaking van Oppo's speler ?

    Wat ik aangaf, ik heb online heel veel ervaringen gelezen van personen die meerdere spelers hebben (ik neem aan dat als je binnen zo'n korte termijn meerdere beide spelers koopt, je ook wel een liefhebber oftewel 'echte jongen' bent) en alleen aangegeven wat MIJN globale indruk is van de vergelijkingen van de beeldkwaliteit (ik heb het verder niet over audio, instelmogelijkheden, bouw e.d.). Beeldkwaliteit is voor mij persoonlijk het belangrijkste aspect. Vandaar dat ik juist goed keek naar ervaringen over upscalen, omdat ik naast blu-ray's ook nog een aardige collectie DVD's heb (films die wellicht nooit op blu-ray zullen uitkomen en al helemaal niet op UHD blu-ray). Voor de andere aspecten die jij en Claudio aangeven, twijfel ik niet dat de Oppo een betere investering is . Daarbij is het regiovrij maken ook een enorm pluspunt.

    Upscaling door de LG OLED zelf is trouwens ook een optie bedenk ik mij. Wordt vervolgd, ik blijf de ontwikkelingen zoveel mogelijk volgen....

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Maar volgens mij zullen wat jij de 'echte jongens' noemt al lang en breed de Panasonic in huis hebben gehaald, omdat ze echt niet zolang gewacht hebben met UHD blu-ray tot de bekendmaking van Oppo's speler ?

    Wat ik aangaf, ik heb online heel veel ervaringen gelezen van personen die meerdere spelers hebben (ik neem aan dat als je binnen zo'n korte termijn meerdere beide spelers koopt, je ook wel een liefhebber oftewel 'echte jongen' bent) en alleen aangegeven wat MIJN globale indruk is van de vergelijkingen van de beeldkwaliteit (ik heb het verder niet over audio, instelmogelijkheden, bouw e.d.). Beeldkwaliteit is voor mij persoonlijk het belangrijkste aspect. Vandaar dat ik juist goed keek naar ervaringen over upscalen, omdat ik naast blu-ray's ook nog een aardige collectie DVD's heb (films die wellicht nooit op blu-ray zullen uitkomen en al helemaal niet op UHD blu-ray). Voor de andere aspecten die jij en Claudio aangeven, twijfel ik niet dat de Oppo een betere investering is . Daarbij is het regiovrij maken ook een enorm pluspunt.

    Upscaling door de LG OLED zelf is trouwens ook een optie bedenk ik mij. Wordt vervolgd, ik blijf de ontwikkelingen zoveel mogelijk volgen....


    Haha nee ik had de ub900 ook day 1. Maar ik heb hem verkocht en de Oppo gekocht, vandaar de vergelijking. Beeld is ook gewoon mooier hoor. Kijk op een OLED65C6 en geniet er elke film weer van haha

    Regiovij was ook de andere rede dat ik een Oppo haalde, heb een heel stel regio A film op blu ray. en regio 1 dvd's, al kon ik die ookal op de ub900 spelen met de remote hack.

    Maar zowieso iedereen zijn voorkeur toch, ik heb in ieder geval geen moment spijt. Geluid zeeeer duidelijk beter en beeld ook beter. Mijn oom heeft dezelfde switch gemaakt en dezelfde constateringen.
    die kijkt op de OLED55E6.

    Maar de ub900 gaf ook mooi beeld. Het voelt alleen allemaal net niet. Als je de speler uitpakt en het kleine plastic ding beet hebt denk je meteen, heb ik hier nou 799 voor betaald? (ok nu 499 ofzo) Bij de Oppo heb je tenminste het gevoel dat je een degelijk product uitpakt

    maar ieder zijn ding.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  23. #298
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik had ditmaal niet gekozen om gelijk voor een UHD BD-speler te gaan en zeker niet voor een eerste generatie. Ik had mijn LG geloof ik nog geeneens, maar tot op de dag van vandaag blijf ik sceptisch over UHD BD. Je kan je zelfs een beetje in de maling genomen voelen. In de tijd dat Blu-ray Disc het onderspit delft tegenover streaming e.a. presteert men het om in alle stilte een nieuwe UHD BD op de markt brengen voor meer dan de hoofdprijs. Die los van een hogere beeldkwaliteit niks extra's biedt. Voor de extra's mag je hopen op een bijgeleverde Blu-ray Disc. Wil je 3D dan word je blok gezet. Ik ben bijna blij als een film niet in 3D wordt uitgegeven. Want dan kan ik gerust 30 euro uitgegeven zonder wroeging.

    Ik ben er helemaal niet van overtuigd dat UHD BD in deze vorm een grote kans van slagen heeft. Het lijkt wel ontmoedigingsbeleid. En waarom nog steeds geen massaal UHD BD-PR-offensief. Geen TV-spotjes of persbericht. Dus eigenlijk zijn wij met ze allen gek om nu al een UHD BD-speler te kopen. Ik kon één generatie weerstaan, maar verloor mijn geduld toen de OPPO kwam. Natuurlijk ben ik dan wat milder of hoogstens minder kritisch, maar eigenlijk ben ik gek. Helemaal omdat ik er toch heel wat jaren steeds intrap. En met een beetje pech flopt het zo en zijn wij de Sjaak. Maar goed, dat we dom waren is al geconstateerd.

    Maar hé, zo gauw ik nu een Blu-ray Disc of UHD BD opzet geniet ik... Dat is de essentie. Het draait allemaal om een gevoel. Daarom rijden we niet in dezelfde auto. Daarom kies ik voor OPPO en LG. Geeft mij een redelijk jawdropping-gevoel. Uiteindelijk is het onderscheid tussen merken als mierexxxxn binnen een standaard. Elke UHD BD-speler verslaat elke BD-speler. Verschil is wellicht meer marketing zodat wij voor ons gevoel de juiste keuze kunnen maken of ons superieur te voelen. En ik kan goed genieten en gek zijn tegelijk.

    Ik vind deze OPPO de perfect upgrade van mijn vorige OPPO, want daar had ik best een goede band mee opgebouwd. Ik hoefde dus min of meer niet vreemd te gaan...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #299

    Standaard

    Zou het ook een beetje kunnen zijn dat er nog geen films zijn het uiterste uit de OPPO haal, dus een 4:4:4 12 bit film?

    ik vind het verschil nu tussen upscale 4k en ultra 4k met HDR nog minimaal. Kleuren zijn wel mooier of echter maar qua scherpte zie ik niet zo veel verschil.

    ps, de JVC RS400 geeft blu ray ook al een enorme boost.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  25. #300

    Standaard

    Ik lees het volgende zeer verrassende posting op een US website. Ik ga het zo meteen uitproberen:

    Hi guys, you can play external subs from USB while you watch UHD Disks

    Create a folder to a USB Flash drive called 'sub' and put inside to that folder your SRT subtitle named as 'sub.srt'

    Load the movie and press the subtitle button while the movie is playing....the last option from the list it will your custom subtitle from USB.

    Also another one advandage doing this is that when you playback HDR movies to HDR displays the subtitles are already too bright in HDR mode and they will become even brighter when the displays will have higher peak output levels in the future...with OPPO you can change the color of that external sub to a dimmed color from a list of colors, change size, move it up/down etc.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Pagina 12 van 22 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •