De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Samsung presenteert op IFA de Quantom Dot TV en 4K Entertainment Experience

    Samsung presenteert op IFA de Quantom Dot TV en 4K Entertainment Experience

    Lees dit artikel

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Oei... Moest toch wel een paar keer tot tien tellen na het lezen van Samsung's 'mooie' teksten. Vooral deze was bijna misselijkmakend. "In combinatie met de SUHD TV, UHD Blu-ray speler en HDR-ecosysteem is Samsung de enige fabrikant die een échte UHD-ervaring mogelijk maakt". Dacht het dus even drie keer niet!!! 'Samsung de massaproducent voor de niet veeleisende massa', lijkt me een veel betere tekst of kop voor hun pleidooi... Niet dat ze slechte producten maken, maar ze blijven wel voortborduren op oude technieken met wel twintig modellen die marginaal van elkaar verschillen. Nee de beste Ultra HD-ervaring komt echt niet van Samsung, maar van LG. Samsung schaalt zich gewoon tussen de rest die soms gelijkwaardige of nog betere modellen bieden. Samsung is wel weer meester in PR.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 02-09-2016 om 12:14
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Oei... Moest toch wel een paar keer tot tien tellen na het lezen van Samsung's 'mooie' teksten. Vooral deze was bijna misselijkmakend. "In combinatie met de SUHD TV, UHD Blu-ray speler en HDR-ecosysteem is Samsung de enige fabrikant die een échte UHD-ervaring mogelijk maakt". Dacht het dus even drie keer niet!!! 'Samsung de massaproducent voor de niet veeleisende massa', lijkt me een veel betere tekst of kop voor hun pleidooi... Niet dat ze slechte producten maken, maar ze blijven wel voortborduren op oude technieken met wel twintig modellen die marginaal van elkaar verschillen. Nee de beste Ultra HD-ervaring komt echt niet van Samsung, maar van LG. Samsung schaalt zich gewoon tussen de rest die soms gelijkwaardige of nog betere modellen bieden. Samsung is wel weer meester in PR.
    Ik dacht al, ik zat in die tekst ook te zoeken naar de nieuwste technologie die ze willen aan de man brengen maar ik vond het nergens haha.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  4. #4

    Standaard

    Ow dat is Samsung's nieuwe full array local dimming (FALD) technology.
    Tenmiste met de KS9800. Maar ja curved vind ik toch al niks.En heb dan toch liever OLED als mijn TV het zou gaan begeven.
    Maar mijn Samsung UE55D8000 voldoet voor mij nog uitstekend, door ook de microdimming, die ik veel beter vind dan de huidige edge lit localdimming techniek. UHD hoeft voor mij echt nog niet.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •