De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ben-Hur (2016) (Bioscoop)

    Ben-Hur (2016) (Bioscoop)

    Een overbodige remake van de filmklassieker uit 1959.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Een regelrechte schande, deze remake. Ongelooflijk dat iemand als Morgan Freeman, met zijn talent, hier z'n tijd aan verdoet. Hij zal wel goed betaald krijgen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  3. #3
    "A man's got to know his limitations", ...

  4. #4

    Standaard

    Die pruik van Morgan Freeman, ik kan er nog steeds niet omheen. Wie in godsnaam vond dat er goed uitzien...

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Dit wordt de grootste flop van het jaar?!

  7. #7

    Standaard

    Maar als men de 1959 film nooit gezien hebt, zou je er dan heel anders tegenaan kijken?
    Ik kan me voorstellen dat je altijd gaat vergelijken met de vorige versie. Ik heb dan wel de 1959 film wel 4 keer bekeken en heb het op blu-ray.

  8. #8

    Standaard

    Dan ga je wel anders tegen de film aankijken, maar het wordt daarmee geen betere film.
    "Gelukkig" is het al weer een tijdje geleden dat ik de 1959 Ben-Hur heb gezien, dus het vergelijkingsmateriaal staat wat vager in mijn geheugen.
    De nieuwe Ben-Hur is gewoon geen goede film. De wagenrace is best spectaculair gefilmd en zeker het aanzien waard.
    Ik lees nu in andere recensies dan men deze veel te snel gemonteerd vindt en teveel CGI, maar gezien de huidige trend in actiefilms vind ik het niet afwijken van wat we tegenwoordig voorgeschoteld krijgen.
    De CGI vond ik zelfs erg meevallen in vergelijking met de huidige Hollywood blockbusters.
    Maar nogmaals, het overgrote deel van de film is het aanzien niet waard.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #9

    Standaard

    Ben Hur is een geweldige film geworden met prachtige actiescenes, goed acteren en met emoties die je zelden meer in dit spektakelfilms tegenkomt.
    Ik verwachtte niet meer dan een erg gelikte update van de 1959-versie, maar was verbaasd dat ik het verhaal ingetrokken werd op een manier die mij ontroerde. In tegenstelling tot het afstandelijke acteren van Heston zitten we nu bovenop de acteurs en gaan we letterlijk met één van hen het schip in. De rol van de mythische figuur die in de trailer totaal wordt genegeerd, kwam voorzichtig het verhaal in drijven en zijn rol bij het eind vond ik verrassend.
    In de film zaten soms wel rare fouten. De manier waarop de verdwenen dames weer onthuld werden, deugde niet. Waarom ze verhaaltechnisch weer verschenen was vaag, en de manier waarop het gebracht werd zelf onduidelijk beroerd gefilmd. Na de pauze lag ik eerlijk gezegd ook bijna in een deuk tot opeens dreadlockkoning Freeman kwam aanwandelen. Het duurde ff voordat ik weer erin zat. Kleine mooie details kwamen ook voorbij, zoals de vele kerels die in de arena aan touwen aan het sjorren waren. Ze trokken daar de zeilen over de tribunes, maar dat weten alleen diegenen die ooit Gladiator gezien hebben en de extra's gezien hebben.
    Het overgrote deel van de film is zeker het kijken waard.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 25-08-2016 om 22:38 Reden: Spoiler tag aangebracht.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    Ben Hur is een geweldige film geworden met prachtige actiescenes, goed acteren en met emoties die je zelden meer in dit spektakelfilms tegenkomt.
    Ik verwachtte niet meer dan een erg gelikte update van de 1959-versie, maar was verbaasd dat ik het verhaal ingetrokken werd op een manier die mij ontroerde. In tegenstelling tot het afstandelijke acteren van Heston zitten we nu bovenop de acteurs en gaan we letterlijk met één van hen het schip in. De rol van de mythische figuur die in de trailer totaal wordt genegeerd, kwam voorzichtig het verhaal in drijven en zijn rol bij het eind vond ik verrassend.
    In de film zaten soms wel rare fouten. De manier waarop de verdwenen dames weer onthuld werden, deugde niet. Waarom ze verhaaltechnisch weer verschenen was vaag, en de manier waarop het gebracht werd zelf onduidelijk beroerd gefilmd. Na de pauze lag ik eerlijk gezegd ook bijna in een deuk tot opeens dreadlockkoning Freeman kwam aanwandelen. Het duurde ff voordat ik weer erin zat. Kleine mooie details kwamen ook voorbij, zoals de vele kerels die in de arena aan touwen aan het sjorren waren. Ze trokken daar de zeilen over de tribunes, maar dat weten alleen diegenen die ooit Gladiator gezien hebben en de extra's gezien hebben.
    Het overgrote deel van de film is zeker het kijken waard.
    Uit je reactie blijkt maar weer dat iedereen alles anders beleefd. Ik wil ook nog naar de bios voor deze film.

  11. #11

    Standaard

    Pastoor Roderick zijn mening.

    https://www.youtube.com/watch?v=Zw0zN5sypiE
    Laatst aangepast door vista-vision : 27-08-2016 om 21:43

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •